Ticker

6/recent/ticker-posts

Ahmet maranki Saç dökülmesi ve kellik için doğal formül

Ahmet Maranki - saç dökülmesi ve kellik için doğal formül

Ahmet Maranki saç dökülmesi ve kellik için doğal kür öneriyor. Ahmet Maranki tarafından önerilen bu doğal kür ile saç dökülmesini önleyin.



 

saç dökülmesi ve kellik için kür:

Malzemeler:

5 Gram sarımsak yağı
5 Gram ısırgan yağı
5 Gram çam yağı
5 Gram biberiye yağı
5 Gram badem yağı
5 Gram zeytinyağı

Hazırlama ve uygulama: Tüm yağları bir şişe içinde karıştırdıktan sonra elde edilen bu yağ karışımını;

1. hafta: her gece
2. hafta: 2 gecede 1
3. haftadan itibaren 3 gecede 1 uygulayın

Uygulama: Yağ karışımını saçlarınızın diplerine sürdükten sonra saç diplerinize friksiyon yapın. Saçlarınızı streç film ile sarıp yatın. 

Durulama şekli:

Sabah uyandığınızda saçlarınızı zeytinyağlı bir sabunla yıkayın. Ardından saçlarınızı aşağıdaki şekilde durulayın. Şampuan kullanmayın.

2-3 litre suyun içine bir su bardağı üzüm sirkesi koyun, bu su ile saçlarınızı durulayın.
 
Bu uygulamayı 45 gün yapın.

20 gün içinde saç dökülmeniz duracak, 45 günde yeni saçlarınızın çıkmaya başladığını göreceksiniz.


Yorum Gönder

146 Yorumlar

  1. gece yatmadan süreceksiniz. kafanıza bone takıp yada bir şeyle başınızı sarıp yatın. sabah yıkayın

    YanıtlaSil
  2. saç dökülmesinin nedeninin bilinmemsi ve ihtimaller üzerinde durarak uygulanması saç için zararlı mıdır? herhangi bir önlem alınabilir mi?

    YanıtlaSil
  3. bu karisimi hazir alabilirmiyim nerden bulabilirim

    YanıtlaSil
  4. Malzemelerin tamamını aktarlarda bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle yarıyor bende orta kısımda bayağı bir açıklık vardı 6 ıncı haftadayım çok az bir açıklık kaldı sağolun maranki hocam iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  6. ben daha yeni baslıcam insallah ii gelirrr

    YanıtlaSil
  7. Bu kür 'ü yaptıktan sonra ne zaman yıkayacağız tam olarak yani ne kadar bekletmeliyiz ?? onu da söylerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. Ben beğendim, gayet iyi teşekkürler Maranki

    YanıtlaSil
  9. Hocam 45 gun demişsiniz 3 haftalik kür verilmis burada

    YanıtlaSil
  10. 3 hafta uygulayıp Üçüncü haftadan sonra her gün değil 3 gecede bir uygulamaya devam edeceksiniz

    YanıtlaSil
  11. karıştırdığımız yağların hepsini mi kullanacağızyoksa az bir miktarını mı ?

    YanıtlaSil
  12. Parmaklarınızı karışıma batırdıktan sonra saç diplerinize sürüp masaj yapın. Tamamını kullanmayın.

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar,hocamız hepsnden 5 gr demıs ya bunu nasıl ayarlıcaz?bılgılendırırsenz sevınırım tesekkurler.

    YanıtlaSil
  14. Gram hesabı yapamıyorsanız her birinden aynı oranda karıştırın.

    YanıtlaSil
  15. her saç tipine uygun mu bu kür herkes yapabilir mi

    YanıtlaSil
  16. Evet her saç tipi için uygulanabilir

    YanıtlaSil
  17. Benim anlamadığım, 2. hafta 2 günde bir kullanacağız diyorsunuz. Yani 2. Haftada 3 gün., 3.haftada 3 günde bir diyorsunuz, o halde 3. Haftada da 2 gün mü kullanılacak

    YanıtlaSil
  18. Evet doğru anlamışsınız 1 hafta her gün, 2 hafta 3 gün, 3 hafta 3 gün uygulanacak

    YanıtlaSil
  19. chinjal gasinad28 Şubat 2014 20:52

    Bir basqa sitede 1 saatden sonra yikayin diyorlar. Hangisi doqru?

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar, bende sasirdim bu formulu surdukden sonra 1 saat sonrami yikiyoruz yoksa aksam surub sabahmi yikiyoruz? Eyer 1 saat sonra yikasak bir netice ala bilirmiyiz?

    YanıtlaSil
  21. Gece yatmadan önce Yağ karışımını saçlarınızın diplerine sürdükten sonra saç diplerinize friksiyon yapın. Saçlarınızı streç film ile sarıp yatın. Sabah uyandığınızda saçlarınızı zeytinyağlı bir sabunla yıkayın.

    Bu şekilde uygulamanız daha etkili olacaktır.

    YanıtlaSil
  22. 45 gün kullandıktan sonra küre tekrar devam et çek miyiz.

    YanıtlaSil
  23. 45 gün kullanan arkadaşlar var mı .. kullananlar yorum yapabilirler mi.. Ben de 30 gündür kullanıyorum.. şu an saç dökülmelerim durdu.. günde 2-3 tel döküldüğünü görüyorum en azından.. ancak 15 - 20 gün sonra ne gibi bir sonuç elde edecegim bilmiyorum.. yazmaya devam edeceğm...kullanan arkadaşlarında olumlu ve olumsuz yorumlarını bekliyorum...

    YanıtlaSil
  24. Esil Nisa Yiğit16 Mart 2014 15:39

    Merhabalar bu yağları karıştırıp kullandıktan sonra kalan yağı ertesi gün tekrar kullanabilir miyiz yoksa hergün tekrar mı hazırlayacağız ?

    boyalı saçlar için kullanılabilir mi ?

    YanıtlaSil
  25. Her gün hazırlamanıza gerek yok. Her bir yağdan eşit miktarda olmak üzere daha fazla miktarda karışım hazırlayabilirsiniz.

    Saç diplerine uygulanacağı için boyalı saçlar için de kullanılabilir.

    YanıtlaSil
  26. Kirk beş günü tamam ladiktan sonra uç günde bir mi kullan caz artik ve bi sure varmi yani ömür boyumu

    YanıtlaSil
  27. Uygulama 45 gün yapılacak. sonra devam etmeniz gerekmiyor.

    YanıtlaSil
  28. Bir sorum olucakti sac gozeneklerini ne acar bende erkek tipi dokulme var ve gozeneklerim rikali ibrahim saracoglu hecen gun bir programda %3luk hidrojen perokaitden bahsetti sac kirani olan bi bayan icin gozenekleri acmak icin kullanabilirmiyim

    YanıtlaSil
  29. Pınar ilguz17 Mart 2014 18:23

    Bu kürü sabah yapabilirmiyiz sabah yapildiginda herhangi bir degisiklik olurmu
    Olurmu

    YanıtlaSil
  30. Saç diplerine iyice etki etmesi için gece yapıp sabaha kadar saçta kalması gerekiyor. Saçınızda en az 6 saat kalabilecekse gündüz de uygulamızda sakınca yok. önemli olan süre

    YanıtlaSil
  31. merhaba 45 gun demissiniz ya yapmadigimiz gunlerde dahil mi o 45 gun icerisinde ? yoksa sadece o kürü uyguladigimiz gun sayisi mi toplam 45 olacak? bilgilendirirseniz sevinirim.. teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. Uygulama yapılan gün sayısı 45 gün olacak

    YanıtlaSil
  33. Fazla sürmenin yan etkisi veya zarari olurmu

    YanıtlaSil
  34. fazla sürmenin yan etkisi veya zarari olmaz ama yararı da olmaz.

    YanıtlaSil
  35. peki arkadaş fazla sürmeyi sormuş burda normali ne kadar acaba nasıl ayarlıyacağız?

    YanıtlaSil
  36. Parmaklarınızı yağ karışımına batırdıktan sonra saç diplerinize masaj yaparak sürün. Saç derisinin yağlanması etki etmesi için yeterlidir. Önemli olan yağın cilt tarafından emilmesi.

    YanıtlaSil
  37. diyelim ki kan değerlerimiz düşük yani anemi hastası biri ama iyice kürü yedirsek etkisini gösterirmi ? yani yeni saç çıkma işlemi için kan değerlerinin nasll olması lazım ?

    YanıtlaSil
  38. Arkadaşlar bu formülün neticesini gören var mı? Hakikaten mi saçlar çıkıyor? Ben 1 aydır yapıyorum ama hiçbir netice göremiyorum :(

    YanıtlaSil
  39. Sonucu göremediğini yazan kardeşim bir ayda hic bir etki yapmaz bende yaz geldiginde denicem sadece uygulama yaptigin gun sayisi 45 olmasi lazim. Ve birde benden tavsiye uygulamayi yapmadan once kan degerlerinizi olcturun b12 ,demir cinko gibi demirler sac icin onemlidir bi vitaminleriniz eksikse siz her ne kadar yaparsaniz yapin olumlu sonuc alamazsiniz yani bu iste onemli olan sadece sabır..

    YanıtlaSil
  40. merhaba hocam.ben seyi anlamadım sabah şimdi saçı sabunla yıkadım sonra durulamayı saçlardaki köpùgü arındırdıktan sonra mı sirkelı suyla mı yıkayayım ve o sirkeli suyla yıkadıktan sonra saçımi hemen kurulayayımmi yokşa saç diplerine girmesi için ne kadar ıslak saçla durmam gerekir.bu arada söyleyeyim ben bayan değilim erkeğim 25 yaşındayım.çevap yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  41. Saçınızı yıkadıktan sonra son durulamayı sirkeli su ile yapın. Ardından saçınızı kurutabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  42. Ben 1 aydır kullanıyorum. Her akşam 2 kere sürüp yattım.

    Başımı sarmadım ama hiç ve haftada 2 ve ya 3 kere yıkadım saçlarımı.

    Şişenin daha 13 de 1 i bitti.

    Streç film sarmamızın bir sebebi varmı yoksa sarmadan yatsak da olur mu?

    Ayrıca her sabahta yıkamamız gerekiyor mı?

    YanıtlaSil
  43. Tarifi aynen uygulayın, sabah kalktığınızda durulamayı tarif edildiği gibi yapın. Streç film yağın yastığa geçmesin önler saçınızda kalmasını sağlar.

    YanıtlaSil
  44. Merhaba hocam bnde fazla anlayamadım durulama şeklini yani sabah kalktık saclarımiz yağlı saçlarımızı sirkeli suyla ıslatıp zeytinyağlı sabunu kullandıktan sonra durularkende yine sirkeli suyu kullancaz dimi?
    Saygılar..

    YanıtlaSil
  45. Sabah saçlarınızı zeytinyağlı bir sabunla yıkadıktan sonra saçınızı saçlarınızı sirkeli su ile durulayın.

    YanıtlaSil
  46. Merhaba ben uzun süredir duzlestirici kullaniyordum cevremdeki herkes tepemin kellestigini söyledi onlar soyledikten sonra bende fark ettim bir kaç tel eksik gibi duruyor duzlestiriciyi biraktim 20 gün falan oldu acaba yerine yeni saclar cikar mi bu maske bana uygun mu

    YanıtlaSil
  47. 20 yaşında erkeğim. benim saçımın sadece önünün yanları açılmaya başladı. başka dökülme belirgin değil. saçımın tamamına sürmeme gerek var mı?

    YanıtlaSil
  48. Saçınızın tamamına uygulamanızda fayda var

    YanıtlaSil
  49. bu uygulama gerçekten işe yarıyor mu?

    YanıtlaSil
  50. Hocam ben bir bayanim saclarlm cok yagli cok dokuluyor cok kellik basladi ben bu yagli kuru kullana bilirmiyim

    YanıtlaSil
  51. Her türlü saç için kullanılabilir

    YanıtlaSil
  52. saç çıkardığı doğrumu gercekten... ve bunlara başka yağlar vs(yılan yağı susam yağı bepanten vs) eklenebilirmi

    YanıtlaSil
  53. benim saçım çok yağlanıyor bu kürü kullanınca zararı olurmu yada başka bişeyler eklenebilirmi yağlanmayı önlemek için

    YanıtlaSil
  54. hocam ben 22 yaşında bir bayanım aniden saç dökülmelerim başladı ve saçlarım çok seyreldi doktor çinko demir ve biotin ilaçları verdi bu ilaçların yanında bu kürü uygulamaya başladım dökülen saçlarım geri gelir mi ? birde bu karışımın kokusu için yapabileceğimiz birşey var mı ? teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  55. uygulama sonrası yapılan durulama dışında saçlarımızı yıkarken ( spor sonrası terledikten sonra duş alırken) şampuan kullanabiliyormuyuz? kullanamıyorsak neyle yıkamalıyız?

    YanıtlaSil
  56. Yazıda belirtildiği gibi saçlarınızı zeytinyağlı bir sabun ile yıkayın. Şampuan kullanmayın.

    YanıtlaSil
  57. Ben 5 yıl kadar önce doğum sonrası yapmıştım cok faydasını gördüm.son iki yıldır tekrar şiddetli başladı. Doktora gittim egzama var dedi ilaçlarını düzensiz olarak kullandım ama dökülme durmadı. sadece egzamadan dolayı bu denli dökülme olurmu? kan değerlerim normal. Ve egzamaya ramen ben tekrar bu kürü yapmaya başladım doğru mu?

    YanıtlaSil
  58. Hocam ben 26 yaşında erkeğim ve ailemde saç dökülmesi yaygın yani ırsi bir dökülme var. Saçımın üst kısımlarında seyrekleşmeler başladı bu işe yarar mı ? ırsilik etkisi nedir ?

    YanıtlaSil
  59. Ben iki haftadır uyguluyorum fakat sac dökülmem arttı her sac yıkamamda ve sonrasında çok fazla saçımı dökülüyor .neden kaynaklanıyor acaba

    YanıtlaSil
  60. saç dökülmesi için dermatoloğa danışmanızda fayda var. Önce hekimin önerilerini uygulayın. Kürleri destek olarak kullanın.

    YanıtlaSil
  61. Hocam ben lupus hastasıyım aşırı derecede saçım dökülüyor daha önceleri bazı yağlar kullandım ama bu sıralar çap çap dökülüyor saçım yok denecek kadar azaldı sizden ricam farklı etkili kürler varsa yazmaniz cvp bekliyorum TSK ederim

    YanıtlaSil
  62. maranki hocanın videosunda sarımsak , çam , badem , havuç yağlarından bahsediliyor yani ısırgan ve biberiyeyi söylemiyor siz bu karışımı maranki hocanın verdiğinden eminsiniz di mi ?

    YanıtlaSil
  63. Bu tarif Ahmet Maranki tarafından mart 2009 tarihinde bir televizyon programında verilmiştir.

    YanıtlaSil
  64. bu karışımların yanında maranki hocanın dediği havuç ve buğday yağlarınıda katsak sorun olmaz de mi

    YanıtlaSil
  65. Buğday yağı yıpranmış saçların bakımında da etkilidir. Hücre yenileyici özelliği vardır ve kırışıklıklara karşı da etkili bir bakım yağıdır. Havuç yağı da cildi yeniler saç bakımı için faydalıdır. Her ikisini de kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  66. merhaba benim saçların ön tarafın yanlarında 3 cm kadar açılma var bu kürü 45 gün (defa) kullandığımızda tamamen ya da büyük ölçüde kapanır mı ?

    YanıtlaSil
  67. üzüm sirkesi yerine elma sirkesi kullansak fark eder mi ?

    YanıtlaSil
  68. elma sirkesi de kullanılabilir.

    YanıtlaSil
  69. bende 3 haftadır kullanıyorum bu dördüncü hafta oldu 1 hafta hergün 2 hafta 2 günde bir 3 hafta 3 günde 1 -4 hafta 4 günde bir idi bundan sonra nasıl kullanmaya devam etmeliyim bilginiz varmı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sayfanın admini değilim ama 3.haftadan sonra aynı ritimle devam edilcek yani 4.haftada da olsa 3 günde bir olacak 45 gün süresi tamamlanana kadar bide uygulamanın olduğu gün sayısı 45 olcak

      Sil
  70. ben 8 karışımdan oluşan(sarımsak,çam,ısırgan,biberiye,badem,havuç,buğday,zeytin yağlarından) kürü uyguladım sabah kalktığımda zeyt. sabunla yıkayıp sirkeli suyla duruladım fakat kokusu tam olarak geçmedi önerebileceğiniz bir şey var mı ?

    YanıtlaSil
  71. ben bu karışımları kullanıp sabah ta saçımı duruladıktan sonra saçımın daha iyi kokması için lavanta ve karanfilin bulunduğu suyla yıkasam bir sorun olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lavanta suyu saç dökülmesine karşı iyi gelir bu yorumun başlığına tıklayarak "saç dökülmesi için lavanta kürü"nü okuyabilirsiniz

      Sil
  72. bu karışıma eşit ölçekte olmak üzere lavanta suyu eklenebilir de mi bundan eminsiniz yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karışıma lavanta suyu eklenmez. Saçınızı duruladıktan sonra lavanta suyu kullanabilirsiniz.Üstteki yorum başlığına tıklayarak lavanta suyunun nasıl hazırlanıp kullanılacağını okuyabilirsiniz

      Sil
  73. zeytinyağlı sabun yerine defne sabunu kullansak olurmu

    YanıtlaSil
  74. Zeytinyağlı sabun kullanmanız gerekiyor.

    YanıtlaSil

  75. Uzun yıllara dayalı kadın tipi genetik saç dökülmesinde etkilimidir bu karışım




    YanıtlaSil
  76. yukardaki bazi yorumlarda demişlerki formülü kullandıkça saç dökülmem dahada arttı demişler bende kullanmaya başlaşacam ama benim de dökülürmü.zaten saç kalmadı. ayrıca bu formül yeni saç çıkartıyormu kullanan arkadaşlar bana samimi bir cevap verin yorumlarınızı bekliyorum teşekkür ededim

    YanıtlaSil
  77. dün gece kullanmaya başladım, eğer takip edersen sana gelişmeler hakkında bilgi verebilirim hafta hafta.. streç filmi bantlamış dahi olsam, hafif kaymış ve beter bir kokusu var ve elbette ki yastığıma sinmiş :) ama işe yarayacağına ve bu kokuyu çekmeye değeceğine inanıyorum.. saygılarımla.. ~ftan

    YanıtlaSil
  78. Benim saclarim genetik olarak dökülüyor bu karışım saclarimda işe yarar mi ?

    YanıtlaSil
  79. Gizem Yıldız5 Kasım 2014 22:09

    Seboreik dermatit e de iyi gelir mi dökülmeyle birlikte cok üzülüyorum günde 100 tane dökülüyodur abartısız banyodan sonda oluşan yumağı gördükce hevesim kırılıyor. Allah büyük sabır diyorum. Belki bigün bizimde saçlarımız hiç dökülmez ne dersiniz?

    YanıtlaSil
  80. bu kür aynı zamn da genetik saç dökülmesinede iyi geliyormu acaba

    YanıtlaSil
  81. Gramı nasıl ayarlayacagiz diyenler eczaneden (enjeksiyon) şırınga alıp onunla yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  82. Sirke kokusunu nasıl geçircez arkadaş turşu misali gezcez mi sirke kokusu gitmiyor

    YanıtlaSil
  83. Arkadaşlar ben karışımı dün yaptırdım.Saçımı normal şampuanla yıkasam sorun olur mu ??

    YanıtlaSil
  84. arkadaşlar ben kürü hazırladım toplam 8 şişe yağ aldım

    • 5 Gram sarımsak yağı
    • 5 Gram ısırgan yağı
    • 5 Gram çam yağı
    • 5 Gram biberiye yağı
    • 5 Gram badem yağı
    • 5 Gram susam yağı
    • 5 Gram havuç yağı
    • 5 Gram buğday yağı

    Bunları hazırladım ve bu 3. günüm saç dökülmem biraz durmaya basladı

    YanıtlaSil
  85. kullandıktan sonra saç dokulmesı artar mı?

    YanıtlaSil
  86. arkadaşlar 45 gün deneyen var mı varsa bilgilendirebilirmi?

    YanıtlaSil
  87. arkadaşlar 45 gün yazıyor hemde; 1.hafta hergun, 2.hafta iki günde bir, 3.hafta üç günde bir yazıyor nasıl oluyor anlamadım :/

    Bu arada ikinci haftadayım ama dökülmem artmadı ama benim saçım çok sık yağlandığından dökülüyordu yag surdugum için sürekli yıkıyorum ondanda dökülmemiş olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba gozle gorulur bi sonuca ulastiniz mi? Nolur bi cevap kel kalicam ������

      Sil
  88. Ben kullandım 1 buçuk aydan fazla oldu ama sonuç alamadım belki yağlar kalitesizdi bilemiyorum araştırma yaptım ve sadece sarımsağın işe yaradığını öğrendim onu deneyeceğim

    YanıtlaSil
  89. süleyman ünlü28 Mart 2015 21:27

    Arkadaşlar tüm samimiyetimle söylüyorum bunları ben kendıne cok bakan biriyim saçlarım yanlardan açılmaya başladı acayip derecede hem de piskolojim bozuldu , her yere bakıyordum burayı gördüm uygulamaya basladım annem gaza getirdi kafayı usturaya vurdum sonra uygulamaya basladım bugun 6. günüm saclarım çıkmaya basladı şifayı veren Allah tabiki bu da vesile Allahın izniyle saclarım cıkmaya basladı kesin kulanın ama gözeneklerin acık olması lazım, parlaksa çıkacağını sanmıyorum. bu arada saçlarımı wax sprey ve fön döktü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suleyman kardes neleri kullandin nasil yaptin yazsanda bizde kullansak herkes farkli farkli seyler yaziyor

      Sil
  90. bu yağ karışımına ceviz yağı eklesek olur mu?

    YanıtlaSil
  91. Yok mu uygulayıp sonuç alan?

    YanıtlaSil
  92. arkadaşlar sarımsak,buğday,havuç,badem ve çam yağının karıştırdım ve tam 57 gündür hergün kullanıyorum henüz bir sonuç yok,bir ay daha kullanıcam,en azından yapmış olduğum karışımı bitirmiş olurum,sonuç olursa yazıcam fakat herhalde bir sonuç çıkmayacak gibi gözükmekte

    YanıtlaSil
  93. Arkadaşlar ben düzenli olarak kullanıyorum,3.hafta baya saç dökülmesi başladı 4.hafta tel tel tek tük döküldü şu an dökülme yok uygulamaya devam ediyorum saç çıkıcakmı bekliyoruz,buradan yazıcam sonuç çıkarsa bu arada dökülmeler iyiye alamet çünkü şöyleymiş eski yıpranmış saçlarmış dökülenler bakalım yenisi çıkıcakmı merakla bekliyorum şu an 6.hafta bu arada

    YanıtlaSil
  94. Belgüzar Emir8 Ekim 2015 08:55

    Hocam iyi akşamlar. Ben bir şey sormak istiyorum . Bu hazırlayacağım karışım 45 gün yeterli olacak mıdır?

    YanıtlaSil
  95. Hocam ben bu uygulamaya yeniden başlıcam Allahın izniyle yanlız bunları nerden alıcam yardımcısı olur musunuz

    YanıtlaSil
  96. Selam ben 3. Günümde yim fakat saçım durulamadan sonra bile cok yagli kalıyor. Ne yapmam gerek.

    YanıtlaSil
  97. Selamun Aleykum. Zeytin yagli sabun yerine aktarlarda satilan sarimsak ozlu sabun kullansak.Herhangi bir sorun olurmu?

    YanıtlaSil
  98. Mustafa Yalçın16 Kasım 2015 05:44

    Arkadaslar bazi yorumlarda şuna rastladimki birbucuk ay kullandim 1 ay daha kullanicam yazmis arkadasimiz ben sunu tavsiye ediyorum ki karisimi mutlaka devam ettirin burakmayin cunku bende cevremden biliyorum bi arkadasim 8 ay kullandi ve sonuc mukemmel eksik yok diyebilirim ama baska bi arkadasimda sadece 40 45 gun kullandi inanin sanki sac cikmak icin bi bahane bekliyomusçasina hepsi cikti simdi cani istedigi zaman suruyor cok onemsemiyo belki dokulur tekrar diye ama zannetmem ', aslinda sac cikarmak bi mucize degil sadece bakim baska bisey yok saygilar

    YanıtlaSil
  99. Bu karisimi 45 gun kullandiktan sonra bir 45 gun daha devam etsek nolur. kullanma zamani sinirli mi.bırakacagimiz gun var mi

    YanıtlaSil
  100. Merhaba 1 hafta her gun 2 hafta 2 gun e bir ve 3 hafta 3 e bir demissiniz fakat 3 haftadan sonra nasıl kullanacagız 45 gun e tamamlamak icin şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  101. 3 haftadan sonra da 3 gecede 1 uygulayın

    YanıtlaSil
  102. Çam yağı demissiniz. Çam terepentin olur mu onun yerine

    YanıtlaSil
  103. arkadaslar bu karısımı kac gece kullanıyorsunuz ? hepsinden 5'er gram yaklasık 30 gram bir karısım oluyor. tek sürmede mi sürüyorsunuz yoksa bir haftaya mı yayıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  104. Hocam iksiri gördüm eşimin saçları dökülüyor ama saç dipleri çok açıyor sadece on kısım arkaya doğru diğer taraflarında bi acı hissetmiyor doktora çıktı b12eksikligi çıktı o yüzden acirmi saç dipleri lütfen bilgilendirir bizleri teşekkürler simdiden

    YanıtlaSil
  105. Ama gercekten ise yariyor

    YanıtlaSil
  106. Arkadaslar ben bu uygulamaya 17 subatta basladim aynen soylendigi gibi uygulama yaptim saclarim seyrekti suan belirli yerleri cok siki ve kalinlasmalar mevcut sadece sabirli olun ise yaradigini goruceksiniz

    YanıtlaSil
  107. Mert Yaşar .C7 Mart 2016 09:46

    Arkadaslar ve hocam ben 17 yasindayim sacimin ustlerinde hafif bi seyrelme var gibi ama arkalar ve yanlar saglam bunu sadece uste uygulasam olur mu

    YanıtlaSil
  108. Erkek tipi kellik durumlarında genellikle saçların üst kısmında dökülme olur. Bu nedenle saçınızın üst kısmına uygulamanızda sakınca olmaz

    YanıtlaSil
  109. Arkadaslar hoca videosunda sarimsak yagi sac bakim yagiyla birlikte icerisine badem yagi havuc yagi vebugday yagi ni soyluyor siz nerden cikariyosunuz bunu

    YanıtlaSil
  110. Slm arkadaşlar ben 40 gündür kullanıyorum dökülme dewam ediyor.. ve ayrıca sarı tuylenmelerde var... dokulmeyi durdurmak icn ne yapmakiyz

    YanıtlaSil
  111. hocam birşey danışcam da ben 15 yaşındayım saçların çok seyrek ve aşırı dökülüyor cildiyeye gittim Ducray diye bir şampuan verdi bide hap onları aldım 3 ay kesintisiz kulllandım saçımın renginde değişmeler oldu karamel tonlarına döndü ve kırıklar aldı başını gidiyoo saçlarım uzamıyo ve çok seyrek napabilirim

    YanıtlaSil
  112. Inanilmaz etkili formul iki haftadir kullaniyorum ilk hafta sac dokulmesi durdu su anda ince tuyler kalinlasiyor.

    YanıtlaSil
  113. 3 ay boyunca her gün yapsak olur mu?

    YanıtlaSil
  114. Eğerki işe yaradığını görürsem ömür boyu kulanmaya razıyım. Ama şu kafamı karıştırıyor . Aldığımız ürünler Aktarlara makine ile işlenerek bozulmaması için çeşitli kimyasallar katılarak geliyor kendimizde yapamıyoruz . Aktardan temin etsek dahi işe yarar mı kafamı kurcalamıyor değil açıkcası. Allah'tan ümit kesilmez diyip alacağım almasına da ürünlerin Orjinal olup olmadıgını nasıl anlayyabiliriz acaba bilgisi olan var mı ?

    YanıtlaSil
  115. Ahmet Maranki'nin sitesinde karışım halinde var.Fiyatı 50 TL.

    YanıtlaSil
  116. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  117. 3 haftaya girdi saç dökülmes devam ediyo

    YanıtlaSil
  118. Hem Bu yağ karışımını sürüp hem de 2 -3 günde bir filan sarımsağın kendisini ezip bunu da açılmış olan yerlere sürsek olur mu? Saçın açılmış olan yerlerinde daha çabuk çıkması için soruyorum.

    YanıtlaSil
  119. Hem Bu yağ karışımını sürüp hem de 2 -3 günde bir filan sarımsağın kendisini ezip bunu da açılmış olan yerlere sürsek olur mu? Saçın açılmış olan yerlerinde daha çabuk çıkması için soruyorum.

    YanıtlaSil
  120. arkadaşlar ben bu karışımı 20 gün önce okudum,saçlarımın yanları ve ön kısmı okadar çok açılmıştıki psikolojim bitti üzüntüden dışarıya bile çıkamıyordum,20 gündür hiç aksatmadan deniyorum,sonuçları anlatamam fırça gibi saçlarım çıktı çim adam gibi,ilk 25 gün anlayamadım hergün bakıyorum bi gelişme göremiyorum bir ara bırakayım bari hiç bi faydası yok dedim,annem bukadar kokusuna dayandın biraz daha devam et olmazsa bırakırsın dedi,bi hafta sonraki resmen mucize,düzenli yaparsanız net ve kesin sonuç,ben daha 20.gündeyim 45 günü tamamlayınca sonuçları tahmin bile edemiyorum,sakın vazgeçmeyin aksatmayın ve mucizeyi görün arkadaşlar,bu arada ben bide 40 yaşındayım düşünün artık,ben bu dertten çok çektiğim için uzun uzun yazmak istedim,umarım size bi faydam olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. +evrim kardeş. Yazdıklarınla çelişiyorsun. Yazında; Bu karışımı 20 gün okuduğunu, 20 gündür hiç aksatmadığını söylüyorsun; daha sonra ise ilk 25 gün anlayamadığını söylemişsin; daha sonra yine 20. gününde olduğunu ve sonuçların çok güzel olduğunu söylemişsin. Allah aşkına ne yapmaya çalışıyorsun. Sen ne yazdığını mı bilmiyorsun; yoksa milleti kandırmaya mı çalışıyorsun? Ayrıca senin bundan ne çıkarın var ki? Sen de diğer kardeşler gibi ne ise onu yazsan olmaz mı? Allah rızası için gerçek ne ise onu söyle, milletin kafasını karıştırma!

      Sil
    2. antidepresan kullaniyorum muhtemelen bu ilaçlardan kaynaklaniyor.cesaret edemiyorum da birakmaya ama saclarim cok dökuluyo tepem yanlarim acildi.bnde bi işe yarar mi????

      Sil
  121. Arkadaşlar yaklaşık 20 gündür bu karışımı kullanıyorum ve bi değişiklik göremedim maalesef ki..
    Ama genede bi umut elimdeki karışım bitene kadar kullanmaya devam edeceğim.Amacım kesinlikle yardımcı olmak.Değişiklik olursa burda sizlerle paylaşırım

    YanıtlaSil
  122. 5 aydır günaşırı kullanıyorum hiç fayda göremedim

    YanıtlaSil
  123. karısımı 45 gu kullandıktan sonra ne kadar ar ile bırakıcaz ve tekrar ne zamn kullanmaya baslaya bılır mıyız

    YanıtlaSil
  124. Bende kullanıyorum kullanmadan önce kazıttım öyle bsşladım
    Faydası var kesinlikle
    6 tane yağı kullanıyorum yıkama için de ısırgan özlü sabun kullanıyorum bayada pahalıydıdaha çok faydası olur diye düşündüm birde üzüm sirkedini bulamadım marketlerdeki sirkelerin faydalı olacağını düşünmüyorum aktarlardan alınması gerek ama ben kullanmıyorum şuan sadece yağla götürüyorum işi akşam uygulayıp sabah ta yıkıyorum hergün yapıyorım bunu 20 25 gün oldu etkisi var arkadsşlar gözle görülür bir şrkilde

    YanıtlaSil
  125. Arkadaslar bnde bu karışımı 25 keredir kullanıyorum ama bir etkisini goremedim 20 kere daha kullanicam 45 e tamamlamak için insallah bundan sonra etkisini gosterir

    YanıtlaSil
  126. Arkadaşlar karışım sadece saç diplerinemi uygulama yoksa saçın tamamına mı uygulama yapacağız

    YanıtlaSil
  127. Ben 18 yasindayim acikcasi bu karisimi kullanmaya cesaret edemiyorum kalan saclarimda dokulurse diye karisimi kullanan varsa yazsin ise yariyomu lutfen ise yariyosa yazin.

    YanıtlaSil
  128. 3.haftadan sonra tekrar başa mı dönmez yoksa aynı şekil devam mı edeceğiz yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  129. Ben bu kuru daha önce 45 gün kullandım bıraktım tekrar başladım emin olun saçlarınız dökülmüyor tüy tuyde çıkıyor ama şu varki o yağlar kepek yapıyor hemde normal kepek değil

    YanıtlaSil
  130. merhaba ben biberiye yağı yerine susam yağı tercih ettim olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim adam sana ne yağı demisse onu kullan niye farklı yağ kullanmaya calisiyon

      Sil
  131. Merhaba arkadaslar bende bu kürü 2 sene önce kullanmıştım saçımı kazıtıp ilk hafta Ufakdan döküldü sonrasında 20 gün sonra felan tamamen durdu asılıyordum resmen dökülmüyordu o derece 40 45 .günlerde sarı tüyler çıktı dipten sonrasında çalıştığım işten dolayı bıraktım o sarı tüyler hala var 2 sene geçmesine rağmen bugün tekrar kazıtıp başlayacağım ben öncesinde de bütün yağları bi camsil kutusunda birleştirip öyle uyguluyordum düzenli yaparsanız sonuca ulaşacağınıza inanıyorum.

    YanıtlaSil
  132. Bende işe yaramadı, aynen yazılan gibi uyguladım. Streç filmle sardığından dolayı bir süre sonra kafanda kaşıntı oluştu doktor havasızlıktan dolayı ıslak kaldığını ve mantar oluştuğunu söyledi. Bir süre sonra tüycük şeklinde uçuşan saççıklar gördüm. Ama 6 ay geçti onlar da canlanmadı.çok üzgünüm, artık saç ektirmeyi düşünüyorum :(

    YanıtlaSil
  133. Merhabalar ben karisimi 10 gundur kullaniyorum fakat saclarim normalden de fazla dokulmeye basladi ve de sac diplerim çok kasiniyor.acaba bu karisim bana uygun degil midir biraksam mi kullanmayi.kendi sac tipim de cok yaglidir cevap verir misiniz

    YanıtlaSil
  134. Bir haftadır kullanıyorum faydası oluyor saç dökülmesi durdu resmen ama karışım acayip bir koku yapıyor onun için öneriniz var mı

    YanıtlaSil
  135. 60 Gündür düzenli bir şekilde kürü uyguluyorum, yağlarıda Marankinin sitesinden aldım. İlk başladıgım günler saçlarımı gerçekten dökmeye başladı, daha sonra dökülme durdu ama yeni saçlar halen çıkmadı ve herhangi bir belirtide yok, ben ısrarla bir süre daha devam edicem sonuçları insaallah buya yazarım..

    YanıtlaSil
  136. Ben bu kürü yaklaşık5 yıl önce denedim,saçlarım günde en az 100 tel dökülüyordu ve yemin ederim dökülme sıfıra indi,fakat kürü kullanmayi biraktiktan sonra dökülme tekrar devam etti,ben bu küre başlamadan önce saclarimi kazittirip öyle baslmaistim ve saclarim uzayinca da bir daha kullanmadim,aradan 5 yil geçti saclarimi kazittirip tekrar baslayacam,sac çıkardığıni soyleyemem ama saçları güçlendiriyor dökülmeyi önlüyor,yalniz şunu unutmayin her insanda ayni sonucu vermeyebilir

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.