Ticker

6/recent/ticker-posts

ibrahim saraçoğlu-Kurdeşen - ürtiker için süpürge tohumu kürü

Kurdeşen - ürtiker için süpürge tohumu kürü

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu Habertürk'de yayınlanan Saba Tümer’in programında kurdeşen diğer adı ile ürtiker şikayetine karşı süpürge tohumunu önerdi.

Tıp dilinde Ürtiker adı ile anılan kurdeşen, bir allerji çeşididir. Ciltte aniden başlayan ve bir kaç saat sürebilen dayanılmaz kaşıntılar ile kendini göstermektedir.

Ciltte görülen küçük, kırmızı kabarcıklar, bir müddet sonra şişebilir. Bu belirtiler, bazen çok kısa zamanda geçebilir, bazen de uzun süre devam etmektedir.

Sebebi, böcek ya da arı sokması, bozuk yiyecekler, bazı yiyecekler, bazı ilaçlar ya da aşırı derecede heyecanlanma olabilmektedir. Tedaviye başlamadan önce hastalığı doğuran sebebi bulmak gerekmektedir.

Kurdeşen-ürtiker için süpürge tohumu kürü

Bir yemek kaşığı süpürge tohumunu (Aktarlardan temin edebilirsiniz) havanda iyice ezdikten sonra günde iki defa (sabah-akşam) aç karnına birkaç yudum su ile için. Bu kür kurdeşene karşı % 60- % 70 oranında etkilidir.

Bu kürü hiç ara vermeden 3 ay uygulayabilirsiniz. 3. ayın sonunda ürtiker şikayetiniz büyük bir oranda ortadan kalkacaktır. 3. ayın sonunda küre devam etseniz dahi herhangi bir zararı yoktur.

Yorum Gönder

67 Yorumlar

  1. Kaynatılmadan ,yemeyi kolaylaştırmak için su yardımı ile yutulacak

    YanıtlaSil
  2. merhaba benimde böle bi sorunum var ama resimde göründüğü gibi değil kabarcık oluşuyo ve sürekli kaşınma hissi verio dr. ürtiker dedi hap kullanıyorum ama
    almsam 1 gün sürekli kasınıyorum kesin tedavisi ve sebei bilinmdeği söylendi umarım bu kür şifa olur rabbim dermansız dert vermesin

    YanıtlaSil
  3. iyi günler süpürge tohumu aktarlardan alınabilir demişsiniz ama hiç bir aktarda bulamadım.Acaba başka bir adı var mı* cevaplarsanız memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktarlarda bulmak sorun olabiliyor daha çok tohum satanlarda var yalnız taze ve ilaçsız olanı isteyeceksiniz.

      Sil
    2. aktarlarda bulmak sorun olabiliyor. daha çok tohum satanlarda var . yalnız taze ve ilaçsız olanını isteyeceksiniz

      Sil
    3. Aktarlarda ama bulmak zor bende birçok aktar gezdim bulabilmek için kullanıyorum fakat ben crhon veya ülseratif kolit vebehçet şüphesi için kullanıyorum 4 yıldır tehsis tam olarak konulamadı

      Sil
    4. Kuş yemi olarak sorabilirsiniz.

      Sil
  4. slmm arkadaşlar bu rahatsızlıkla uğraşanlara tavsivem kullanan ve önce allahında izniyle tabiki iyi olma yolunda giden birisi olarak şiddetle tavsiye ediyorum sakın almak ve kullanmak için düşünüp zamn kaybetmeyin ben süpürge tohumunu bulmakta zorlandım annem sağolsun sinoptan buldu.kaşınmıyorumm iyiyim çoook şükür...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba süpürge tohumunu nasil kullandiniz acaba bilgi verir misiniz??

      Sil
    2. Mrb bende kullanıyorum ibrahim saracoglunun kurunu aldım 4 gün oldu şikayetlerim acayip azaldı tavsiye ederim süpürge tohumunu sabah ve akşam yemeklerden yarım saat önce 1 çay kaşığı iyice döverek şu ile yutuyorum ayrica üzüm çekirdeği yağı ve Melisa cayida var onlarİda kullaniyorum

      Sil
    3. işe yarıyormu bır faydasını gördünüz mu?

      Sil
  5. merhaba bende bu rahatsızlıkla yıllardır uğraşıyorum.içmediğim ilaç kullanmadığım serum kalmadı.bıktım adetaaa hatta bu aralar tekrarladı ve tekrar dr gittim yine bi dolu ilaç verdi enson bunun tedavisi olmadığını ve almanyadan bir iğne getirtmem gerektiğini söyledi.bu yorumları okuduktan sonra gerçekten bir umut doğdu arkadaşlar gerçekten kullanan lar bana yazar ve net bilgileendirir lerse çok sevineceğim.kullanmak istiyorum ama sakıncası varmı bi dolu ilaç içtim.

    YanıtlaSil
  6. benım oğlum 3,5 yaşında 6 aydır kurdeşen ona süpürge tohumu kürünü uygulayabılırmıyım.

    YanıtlaSil
  7. mucize iksirler1 Şubat 2011 14:11

    Doktorunuzun verdiği ilaçları mutlaka kullanın. Bu kürü de destekleyici tedavi olarak kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. sedef hastalığı için karabaş otunu önermiş miydiniz bir arkadaşım sabah programında izlemiş sizi yanlış mı anlaşıldı acaba? kaynamış suya atıp 2-3 dakika kaynatıp sıcak içilecekmiş.

    YanıtlaSil
  9. sedef hastalığı için 1 tutam karabaş otunu 1 su bardağı kaynar suya atıp 2-3 dakika kısık ateşte kaynattıktan sonra süzerek suyunu içebilirsiniz.

    Arama kutusuna sedef yazıp aratarak ibrahim saraçoğlunun sedef hastalığı için önerdiği diğer kürleri bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. sorulara hemen ve duyarlı bir şekilde cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. merhaba kızım 3 aydır kurdesen.12 yasında neden olduğu henüz tesbit edilemedi.Bu supurge otundan ne kadar süre ile kullanmak gerekir. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  12. Mucize iksirler29 Şubat 2012 21:50

    Bu kürü hiç ara vermeden 3 ay uygulayabilirsiniz. 3. ayın sonunda ürtiker şikayetiniz büyük bir oranda ortadan kalkacaktır. 3. ayın sonunda küre devam etseniz dahi, herhangi bir zararı yoktur.

    YanıtlaSil
  13. yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.ALLAH herkeze acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  14. Acaba bu kürü liken planus hastalığı nedeniyle ciltte oluşan lekeler içinde kullanılabilinirmi? ciltte oluşan lekeler için başka hangi kürleri tavsiye dersiniz?

    YanıtlaSil
  15. Supurge tohumunun diger adi kanarya yemi diye mi geciyor..

    YanıtlaSil
  16. süpürge tohumu kanarya yemi olarak kullanılır mı bilmiyorum ama kanarya yemi olarak bilinmez. Aktarlardan süpürge tohumu olarak istemelisiniz.

    YanıtlaSil
  17. mizgin kelekçi3 Şubat 2014 21:03

    Simdiden tesekkurler bu kürün Hamilelik döneminde sakıncası var midir

    YanıtlaSil
  18. Hamileliğin başlarında uygulanırsa sakıncalı olmaz, 4. aydan sonra herhangi bir kür uygulamadan önce doktorunuza danışmanızda fayda var.

    YanıtlaSil
  19. Mehmet YEŞİLÇİMEN18 Şubat 2014 03:12

    Arkadaşlar bende tam 16 yıldır var herşeyi ama herşeyi denedim. Tıp, bitki, ve üfürkçüyede gittim. Ama net bir sonuç alamadım. Bu hastalık minik kızarıklıklarla başlayıp büyüyerek kaşınmanın da etkisiyle büyüyor ve tüm vücudu satabiliyor. Bazen de azıcık çıkıyor. Dekort avil tek ilacı fakat bu ilaçlarda kortizol denilen etken madde fazla kullanımda kullanma böbrek rahatsızlıkları kemik erimeleri vs vs gibi rahatsızlıklar oluşturuyor. Süpürge tohumuna bugün başladım bakalım birde bunu deneyim. Sormak isteyen varsa her türlü cevaplayavilirim. Allah şifalar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba nasıl kullanmalıyız yardımcı olabilir misiniz.

      Sil
  20. ANNEM 10 YIL BOYUNCA ÇEKTİ ALLAH KORUSUN ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.KULLANMADIĞI İLAÇ GİTMEDİĞİ HOCA KALMADI.ALLAHIMIZA BİN ŞÜKÜRLER OLSUN SÜPÜRGE TOHUMU OLAYI ÇÖZDÜ KURTULDUK...HİÇ BEKLEMEYİN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah aksam 1er kasikmi kullandı acaba

      Sil
  21. ümmühan yıldırım10 Mayıs 2014 14:55

    ben 5 haftalık hamileyim. doktor bana kurdsen teshişi koydu sürekli kaşınıyor ve kabarıyorum. acaba süpürge tohomu kürünü hamilelikte içmenin sakıncası var mı?

    YanıtlaSil
  22. Hamilelikte kür uygulamak doğru olmayabilir. Doktorunuza danışmandan herhangi bir kür uygulamanız tavsiye edilmez.

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlar 1 saatte yeniden dpğmuş gibi oldum kesinlikle süpürge tohumu hemen düşünmeden gidip alın sabah 1 tatlı kaşığı akşam bir tatlı kaşığı

    YanıtlaSil
  24. Merhaba hocam 2 yaşindaki kizin bu hastaliga yakalandı kasiniyor sonra kabarcık oluyor süpürge tohumunu kullansam sakincasi olurmu acaba kizin 2 yasinda...

    YanıtlaSil
  25. Günde 1 yemek kaşığı süpürge tohumunun yarısını sabah yarısını akşam kullanacaksınız

    YanıtlaSil
  26. Kurdeşen rahatsızlığım var çok ileri derece değil ama ara ara aşırı kızarıklık ve kaşıntı oluyor ilaç kullandım ama bi faydası olmadı süpürge tohumunu deneyeceğim ama herhangi bir zararı olur mu

    YanıtlaSil
  27. Merhaba ben de yıllardır cilt sorunları yaşıyorum. Yüzümde kızarıklıklar ve kabarcıklar oluyor. Sonra turuncu renkli sıvı akıyor uçuk gibi. Bir doktor uçuk dedi ve Valtrex hap kullandım yaklaşık 1 sene boyunca. 7-8 ay sorunsuz geçirdim. Ama yine başladı:( En son gittiğim dermatolog roza hastalığı teşhisi koydu. Çeşitli antibiyotikler kullandım fakat fayda etmedi. Şimdi de roaccutane tedavisine başladık. Acaba roaccutane ile birlikte süpürge tohumu kullansam faydalı olur mu? Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de Roza var ..denediniz mi acaba

      Sil
    2. Roza ya iyi geliyormuş, zeytinyağına dövülmüş tohumu katıp sürün yazıyordu

      Sil
  28. Ben hamileyimde süpürge tohumu kürü kullanabilir miyim

    YanıtlaSil
  29. Kürün herhangi bir yan etkisi yok. Ancak Hamilelerin ve emziren annelerin herhangi bir kür uygulamadan önce hekimlerine danışması önerilmektedir.

    YanıtlaSil
  30. Bu supurge tohumunu suya karistirsak olurmu cocuk kucuk

    YanıtlaSil
  31. suya karıştırılarak da içilebilir

    YanıtlaSil
  32. Merhaba 15 aylık kızımda geçen hafta soğuk algınlığı ilaçları kullanmıştık 2-3 gün boyunca ilaçları bıraktıktan sonra mı oldu yediği bişi mi dokundu bilmiyorum tüm vücudu saran bi ürtiker alerji gelişti doktor antihistaminik verdi olmadı sonra kortizon içeren hap verdi suda eriyip sabah akşam içiriyoruz ilacı verince biraz düzeliyor sonra tekrar al al tüm vücudunu sarıyor çocuğumu öyle gördükçe için parçalanıyor nolur yardım edin bu kürü 15 aylık 9 kilo çocuğumda kullanabilir miyim

    YanıtlaSil
  33. arkadaşlar ben daha yeni oldum 2 kere igne ve serum vuruldum hic bir isey yaramadi simdi ardınç sabunuyla supurge tohumu aldm ve kasntilar kabarcıklar azaladi

    YanıtlaSil
  34. Sümeyye Dinç Akkıraç3 Mart 2016 06:51

    Acaba bu tohumu her kullanımda taze mi yapmak gerekiyor? Yoksa tohumun hepsini dövüp ilaç gibi taşısak yanımızda olur mu?

    YanıtlaSil
  35. MERHABA ARKADAŞALAR.

    TEK BİRŞEY SÖYLEYECEĞİM.BEN 8 YILDIR KRONİK ÜRTİKER TEDAVİSİ GÖRÜYORUM.FAKAT HİÇ BİR YARARI OLMUYOR.İLK TAVSİYEM PİSİKİYATRİYE UĞRAMANIZ.ÇÜNKÜ İÇTEN GELEN BİR SIKINTI AMA SİZ ANLAMIYOSUNUZ NEYE SIKINTI YAPTIĞINIZI.BUNDAN DOLAYIDA ATAKLAR GEÇİRİYORUZ.BUDA ELDE SIRTTA YÜZDE DUDAKTA KOLLARDA KIZARIK ŞİŞMELERE NEDEN OLUYOR.AVİL DECORT VE AVİL AMP ÇOK ZARARLI BU TEDAVİYE.KESİNLİKLE PİSİKİYATRİYE UĞRAMANIZ GEREKİYOR.PİSİKİYATRİNİN VERECEĞİ İLAÇ RUHSAL DENGEYİ DÜZÜNLEYECİ BİR İLAÇTIR.BU İLAÇ İYİ GELİYOR.FAKAT BEN KONUYU SÜPÜRGE OTU KÜRÜ NE GETİRCEM.DÜN İÇTİM BUGUN HİÇBİRYERİMDE BİŞEY ÇIKMADI.MÜCİZE RESMEN KESİNLİKLE KULLANMANIZI TAVSİYE EDİYORUM.İLAÇLA KULLANIN HERHANGİ BİR PROBLEMİ YOKTUR.AÇ KARNINA BİR TATLI KAŞIĞIYLA 1 BARDAK SU YETERLİ..SAĞLIKLI GÜNLER AHMET HAKAN YUCA

    YanıtlaSil
  36. Süpürge otumu tohumu mu hangisi

    YanıtlaSil
  37. doğrusu süpürge tohumu,arkadaş yalnışlıkla süpürge otu yazmış

    YanıtlaSil
  38. bende aynı hastalığı oldum,ama tedavisi şifalı suda buldum.şimdi ise iyileştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifalı su dediğimiz nedir acaba bilgi verebilir misiniz ?

      Sil
    2. Şifalı su dediğimiz tam olarak nedir acaba ,aciklayabilirmisiniz Rica etsem?

      Sil
    3. Kardeşim ortaya bir şey atıyorsun bari destekle. Şifali su ne Allasen ya. Aferin şifa bulmuşsun da ne, nerde bu şifalı su ?

      Sil
  39. Benim de kaşıntı problemin var urtiker değil dedi doktor kuru kasintiymis ama yaşam kalitemi çok kötü etkiliyor sirtim kollarm şimdi de gerdanima yayıldı ,admin bu kur herhangi bir kasinti durumu icin uygjlanabilir mi acaba ?cilt kurulugum var sürekli exipial kullanıyorum bugün aktardan supurge tohumu aldım bir kaşık yoğurtla bir kaşık tohumu havanda dovup karistitdim inşallah işe yarar herkese geçmiş olsun. Sonucu burdan bildiririm

    YanıtlaSil
  40. Pazartesi gunu bu supurge togumunu alicam umarim faydasini gorurum

    YanıtlaSil
  41. Çözümü anlatıyorum iyi dinleyin

    Normalde bu yazıyı yazmaya üşenirdim ama bende bu ürtikeri geçirdim ve ne kadar ... bi şey olduğunu biliyorum.

    İlk farkettiğimde mağazaya girmiştim ve sıcaktan terleyince bütün vücudum karıncalanıp iğne batar gibi oluyodu ve kırmızı kırmızı noktalar doluyodu vücudum

    Sonra doktora gittim ürtiker var dedi zyrtec diye bir ilaç yazdı

    Şimdi kurtulma aşamaları

    1) Oruç tuttum

    Zaten bu olay ramazandan önce başlamıştı ve oruç tutarken birşey yemediğimiz içmediğimiz için vücudu nerdeyse en çok yoran işlerden biri yani sindirim olmayınca vücut kendini onarmaya zaman kazanıyor ve onarıyor.

    2) İbrahim saraçoğlu nun tavsiyesi

    Süpürge otu tohumu yanlışlıkla gidip otunu almayın tohumunu alıcaksınız oruç tutarken iftardan yarım saat 1 saat sonra zyrtec ilacımı içtim ve değirmenler vardır kahveyi falan toz haline getirir öğütür o değirmeni kullanarak 1 tatlı kaşığı süpürge tohumunu öğüttüm ve 1 2 bardak suyla içtim

    3) Fenistil krem
    Bu tedavi için değil de ürtiker devam ederken çok rahatsız ettiğinde fenistil kremi sürdüm oda rahatlattı biraz tabii bu arada oruç tutup zyrtec ilacı + süpürge tohumu kullanmaya devam ediyorum her gün

    4) Burası da çok önemli bol bol su için

    Süpürge tohumunu içtiğim vakit 3 bazen 4 bardak su içtim ayrıca iftardada bol su içtim su vücudunuzu temizler beyler

    Mutlu son

    Bunların hepsini yapmaya devam ettim yaklaşık 17 18 gün sonra bu ürtiker meretinin geçtiğini gördüm :)

    İnşallah faydası olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zrytec i biraktiniz mi? Zyrtec birakirken anormal yan etkileri olan bir ilac. Birakmak cok mumkun degil. Eroin gibibbagimlisi yapiyor ilac.
      Supurge tohumunun etki edip etmedigini zyrtec i icetek anlayazsiniz onemli olan onu birakmaniz.

      Sil
    2. Merhaba bende de 9 yasindan beri var bu hastalik gitmedigim doktor icmedigim ilac kullanmadigim asi kalmadi ben de 2 aydr kullaniyorum suourge tohumu yanliz taze mi alimip dovulcek bi de dovulmusumu de alabilir miyiz lutfen yardimci olun

      Sil
  42. merhaba benimde yüzümde gül hastalığı var sürekli domates gibi geziyorum acaba iyi gelirmi

    YanıtlaSil
  43. bu otun yumurtaliklari azalttigi soyleniyor.boyle bi yan etkisi var mi?

    YanıtlaSil
  44. Süpürge tohumu buyuk bolumunu geçiriyor. Ama tadı çok kotu o tozu yutamıyorsun. Bi de sarımsak,domates, baharat ve turşu yemeyin,hararet yapıp terlemeyin. Devamlı banyo yapıp temizleyin ki deri yenilensin.

    YanıtlaSil
  45. 3-4 yıldır devam eden ürtiker rahatsızlığım var. İlaçlar anlık rahatlama gösteriyor.
    Ürtiker için süpürge tohumu kullanmak gebelikte zararlı mı acaba ? Yada gebelikte hangi kür kullanılmalı?

    YanıtlaSil
  46. Merhaba benim oğlum da 3,5 yaşında ve 2 ayı geçti alerji şurupu içmeden duramıyoruz neden olduğu da belli değil. sizin yıllar geçmiş üzerinden gerçi ama ne yaptınız geçti mi? anlatırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  47. Merhaba ben 6 yıldır diyaliz hastasıyım bir yil önce Kurdeşen çıktı bende acaba diyaliz hastalarida bu kürü kullanabilirmi

    YanıtlaSil
  48. Ben de 1 ay filan oldu Allah tan erkenden bunu öğrendim. Babam söylemişti böyle bir şey olduğunu. İçtikten sonraki gün neredeyse tamamen ortadan kalktı. Şifa işte :) Tavsiyem düşünmeden alın. Aktarda toz haline getirttirin. Ben yoğurtla karıştırıp yiyodum. Şimdi suda kaynatıp tüketiyorum ama acaba bi yan etkisi olur mu bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  49. Izmir de mavibahce alışveriş merkezinde arifoğlu baharatcılıkta bulabilirsiniz. Agora avm de de var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de oldu I'll oldugumda çok kötüydüm akśamlar saatlerinde baśladì. Duramadím acile gitim.igne verdiler geçmeye baśladì.sabah time tekrarlamaya baśladì acile gitim cildiyeciye ilk defa adîní o zaman dumdum hap ilač Verdi doctor sebebini bulmak Zor siz farketmelisiniz sesi.ilac kullandím ileriki zamanda yine tekrarladì.ibrahim saracoglunu Dinledim Süpürge tohumunu samìrsak döveciyle bardakta dövdùmde Sarah akśamlar aç Karna ictim su ile faydasíní gördüm ilaçsíz atlattím.bakír renginde ufak minicik boncuk Gibi.3 tl lík aldím gram ile yetti arttí

      Sil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.