Ticker

6/recent/ticker-posts

Pervin Bulgak Çatlaklar için krem tarifi

Vücut çatlakları için krem tarifi:
 
Sık ve çok kilo alıp verme, hamilelik gibi nedenlerle kadınlarda göbek ve bacak çevresinde çatlaklar oluşuyor. 

Pervin bulgak bu çatlaklardan kurtulmanıza destek olacak evde hazırlayacağınız bir krem öneriyor;

Malzemeler:

1 çay bardağı Portakal yağı

1 çay bardağı Kekik yağı

Yarım cay bardağı badem yağı

1 tam tatlı kaşığı yasemin yağı

Çeyrek Limon suyu

Hazırlanışı: Bu karışımı günde bir kez kullanın. yıkamanıza gerek yok ancak 

Hamilelerin 1 saat sonra yıkaması doğru olur.

Pervin Bulgak

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Bütün bu tarifleri uygulayıp yarar görmüş birini duymadım , ben uygulayacagım bir yarar görürsem yazmayı düşünuyorum .

    YanıtlaSil
  2. kullanmaya başlamadınızmı ? yararını görmediniz sanırım :) ama heryerde olan bitkisel çözümler bu şekilde bende başlamayı düşünüyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. Cilt çatlaklarının çözümü yok sanırım bitkisel, kozmetik herşeyi denedim.Bu sorundan çok çektim etek bile giyemiyorum çatlaklar ayak bileklerime kadar ilerledi. Çare bulan varsa lütfen bizlerle paylaşsın şimdiden teşekkir ederim.

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.