Ticker

6/recent/ticker-posts

Ender Saraç karın yağlarını eritmek için *

Ender Saraç Göbek yağlarını eritmek için

Karın yağlarını eritmek için: Karın bölgesinde bulunan yağlar eritilmesi en zor yağlardır. bu sebeple öncelikle bu bölgede bulunan yağlarınızı eritmek için mutlaka hergün düzenli olarak spor yapmalısınız.

Bu konuda bir spor hocasından yardım da alabilirsiz. Böyle bir imkanınız yoksa doğru hareketleri öğrenerek belli bir periyotta uygulamanızı tavsiye ederiz.

Doğal takviye olarak:

Bir çorba kaşığı limon suyu,
Bir çorba kaşığı susam yağı,
Bir çorba kaşığı biberiye yağı ve
Bir çorba kaşığı okaliptüs yağını karıştırın

Bu doğal karışım ile karın bölgenize dairesel hareketler ile masaj yapın

Dr. Ender Saraç

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. SEVGİLİ ENDER SARAÇ TAVSİLERİNİZ SAYESİNDE 106 KİLODAN 88,5 KİLOYA DÜŞTÜM 11 NİSAN 2009 TARİHİNDE BAŞLADIM DİYET UYGULAMASINA AMA HALEN 10 KİLO KADAR FAZLAM VAR AMA SON 10 GÜNDÜR DİYETE DEVAM ETMEME RAĞMEN BİRTÜRLÜ KİLO VERMEYE DEVAM EDEMİYORUM ÖZELLİKLE KARIN BÖLGESİ KALDI SPORDA YAPAMIYORUM TAVSİYELERİNİZ NELERDİR

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.