Ticker

6/recent/ticker-posts

Nefes daralması için bitkisel tedavi

Nefes daralması (astım) için bitkisel tedavi

1- 500 gram incir ve 100 gram çemen ve 1 tencere suya atın.


içine birer tutam kimyon, anason, çörekotu, kişniş ve hardal ilave edip lapa haline gelene kadar kaynatın.


1 su bardağı sirke ilave edip soğumaya bırakın. Aç karnına sabah veya akşam 1 kaşık yutun.

2- Oğulotu bal ile karıştırılarak yenir.

3- 2 tutam Ravend çini, 2 tutam sinameki, 2 tutam mesleki, 1 tutam Rezene, 1 tutam Tarçın, 1 tutam anason karıştırılarak toz haline getirilir. Bu karışımdan her gün 1 çay kaşığı yutulur. (acı tadı rahatsızlık verirse karışımın tamamına 1 çay bardağı pudra şekeri ilave edebilirsiniz.)

4- Nefes darlığı sırasında tabanlar ve avuçlar hardal ile ovulursa kriz önlenir.

5-
Sık sık zeytinyağında bekletilmiş incir yiyin.

Ahmet Maranki astım bronşit nefes darlığı tedavisi

İbrahim Saraçoğlu Astım ve Alerjik astım için Keçiboynuzu kürü

Ayhan Ercan Astım ve bronşit için doğal çözüm

Astım krizini önlemek için masaj

Astımın ilacı spor

Yorum Gönder

0 Yorumlar