ibrahim saraçoğlu - sivilceler için maden suyu-elma sirkesi

sivilceler için maden suyu-elma sirkesi
Prof Dr İbrahim Saraçoğlu Show Tv'de yayınlanan Seda Sayan'ın sunduğu Sabahın Sedası programında sivilceler için yeni bir kür açıkladı.

maden suyu-elma sirkesi losyonu
Sivilceler için 1 kahve fincanı maden suyu ile 1 kahve fincanı doğal elma sirkesini (Asetik asit içermeyen elma sirkesi olmalı) karıştırdıktan sonra günde 2 kez (sabah ve akşam) sivilcelerinizin üstüne pamukla sürüp etki etmesi için en az yarım saat bekleyin. Sonra cildinizi ılık su ile yıkayın.
Sivilceler geçene kadar uygulayın.

Uyarı: Elma sirkesi mutlaka doğal olmalı. Marketten satın alıyorsanız asetik asit içermediğini kontrol edin.
Önceki
Next Post »

32 yorum

Click here for yorum
Adsız
admin
15 Haziran 2010 22:19 ×

elma sirkesi maden suyu kürü kaç gün süreyle yapılacak

Reply
avatar
Adsız
admin
15 Haziran 2010 23:12 ×

sivilceler geçene kadar uygulanacak

Reply
avatar
Adsız
admin
20 Haziran 2010 13:26 ×

izleri de geçiriyor mu?

Reply
avatar
Adsız
admin
12 Ocak 2012 13:34 ×

hmmm sanırım yumurtalıklarda doktorum miyom dedi yeni tedavi görmüştüm 5.5 santimdi geçmişti ama bir ay sonra yeniledi şimdiki 3.5 santim soğan suyu kürü nasıl oluyo tarif edebilirmisiniz başlığı tıklayınca sonuç bulunamadı diyo gül.

Reply
avatar
Adsız
admin
12 Ocak 2012 13:40 ×

evet okuya bildim şimdi bu suyu bir defa yapıp 15gün boyunca uygulaya biliyoruz anladığım kadarıyla değilmi yani hergün teze olarak kaynatmak mecburi değil okuduğum kadarıyla akıntıyada ii geliyomuş ben bildim bileli akıntı sorunum hat safhada çok tedavi gördüm ama çözüm alamadım akıntı için doğumdan sonra çok fazlalaştı yaşım 27 bu arada teşekkürler ilginize

Reply
avatar
Adsız
admin
13 Ocak 2012 01:48 ×

Soğan kürü her gün taze olarak hazırlanmalı. 2 su bardağı su ile hazırlayıp günde 2 kez birer bardak içeceksiniz. ertesi gün tekrar taze olarak hazırlanacak

Reply
avatar
Adsız
admin
15 Ocak 2012 13:18 ×

maden suyu kullanılacak, Sivilceler geçene kadar uygulayın.

Reply
avatar
Adsız
admin
9 Şubat 2012 13:59 ×

bu konuyu daha derinden açıklarsanız sevinirim yüzde kızarıkların olması normal mi mesala bunlara cevap verin

Reply
avatar
Adsız
admin
5 Nisan 2012 19:26 ×

benim sivilcelerim çok fazla yüzümün her yerinde biraz küçüldüler ama hala var ben garnier saf ve temiz 3ü bir arada jeli kullanıyorum baya etkisi oldu akşamlarıda maden suyu ile yıkıyorum cildimi, fakat etkisi oluyor mu bunun deneyen var mı acaba?

Reply
avatar
Adsız
admin
26 Nisan 2012 14:14 ×

HOCAM BEN SÜRDÜM SÜRDÜĞÜM YERLER KIZARDI NEDEN OLDU BU YA YARDIM EDİN YÜZÜM TAHRİŞ OLMASIN HOCAM YARDIM ET

Reply
avatar
Adsız
admin
14 Eylül 2012 10:55 ×

maden suyunu elma sirkesi olmadan denemiştim bişeye yaramıyor yazık maden suyuna elma sirkesini deniyecegim ...

Reply
avatar
Adsız
admin
15 Eylül 2012 09:57 ×

ben bir çay bardağına maden suyu koyuyorum içine 3 çay kaşığı limon suyu (doğal) 3 çay kaşığıda gül suyu ekleyip pumukla yediriyorum

Reply
avatar
Adsız
admin
30 Aralık 2012 14:52 ×

bunları yaptktan snra yüzümüzü yıkıcaz mı ?

Reply
avatar
Adsız
admin
30 Aralık 2012 15:23 ×

en az yarım saat bekleyin. Sonra cildinizi ılık su ile yıkayın.

Reply
avatar
Adsız
admin
22 Ocak 2013 10:29 ×

Merhaba ben bişi sorcagım günde 2 den fazla yani 5 veya 6 kere sürsek bir zararı olurmu yoksa olmazsa daha çabuk iyileştirme olurmu fazla sürmede ? şimdiden tşkler

Reply
avatar
Adsız
admin
22 Ocak 2013 10:39 ×

Herşeyin fazlası zarar. Çok kullanmak etkili olsaydı günde 5-6 kez kullanın derlerdi...

Reply
avatar
Adsız
admin
11 Ağustos 2013 16:52 ×

iyi geliyor ben denedim

Reply
avatar
Adsız
admin
1 Eylül 2013 19:57 ×

asetik asitsiz elma sirkesi istiyonuzda asetik asitsiz elma sirkesi olmaz yani olamaz

Reply
avatar
Adsız
admin
1 Eylül 2013 21:37 ×

Koca Profesör asetik asitsiz elma sirkesi kullanın diyor. Sen prof'dan daha çok biliyosun asetik asitsiz elma sirkesi olmaz yani olamaz diyorsun.

Reply
avatar
Adsız
admin
1 Ekim 2013 14:56 ×

maden suyu elma sirkesi karısımını bır kere hazırlanıp o hazırlanan karısım bıtene kadar kullanılsa olur mu yoksa her seferınde bı karısım mı hazırlanacak ?

Reply
avatar
Adsız
admin
1 Ekim 2013 16:17 ×

Hazırladığınız karışımı bitene kadar kullanabilirsiniz. Her seferinde yeniden hazırlamanız gerekmez.

Reply
avatar
Adsız
admin
7 Aralık 2013 18:43 ×

Siyah noktalar ve kızarıklar için ne yapmalıyım?


Reply
avatar
7 Aralık 2013 19:48 ×

Bu yorumun başlığına tıklayarak cilt kızarıklarını giderici formülü okuyabilirsiniz.

Sol sütunda cilt bakımı başlığı altında siyah noktalar etiketine tıklayıp siyah noktalar için formülleri okuyabilirsiniz.

Reply
avatar
Adsız
admin
25 Aralık 2013 21:54 ×

Anladıgim kadariyla bir kac arkadas yorumu yanlis okuyor sanirsam orda asetik asit iceren elma sirkesi almayin diyor o maddey icermesin diyor cunku bakkal ve marketlerden alinanlarin bir cogu dogaldegil ve asetik asit iceriyor lutfenn hocamiza yanlis laf kullanmiyalim ....

Reply
avatar
Timur Coşkun
admin
16 Ocak 2014 20:38 ×

Elimde siğil var nasıl bir ilaç kullanmam gerekir

Reply
avatar
16 Ocak 2014 20:40 ×

Bu yorumun başlığına tıklayıp siğil için doğal formülü okuyun

Reply
avatar
Adsız
admin
14 Şubat 2014 16:54 ×

Ben de dinledim.orada demek istediği ek ilave asetik asitli sirkeyi kullanmayin.elma sirkesi asetik asitli olur.ama kimyasal yollarla ilave edilmisleri almayin dedi.

Reply
avatar
Adsız
admin
14 Şubat 2014 17:15 ×

Bu kur akne icinde gecerlimidir ??

Reply
avatar
Kübra Aksahin
admin
2 Aralık 2014 02:22 ×

Elma sirkesi soda karisimini buz halinde uygulayabilirmiyiz

Reply
avatar
Adsız
admin
29 Ocak 2015 22:14 ×

peki bişey sorabilir miyim bu sivilce kürü sivilceleri kaç günde geçiriyor. mesela bi ergenin yüzünde çok fazla göze batacak kadar yok ama o kişinin gözünde fazla görünüyor. tahminen kaç günde geçer

Reply
avatar
Adsız
admin
9 Şubat 2015 21:26 ×

Bende denemeye başladım 3. gündeyim umarım faydası olur

Reply
avatar
Adsız
admin
17 Şubat 2015 00:23 ×

Merhaba bende elma sirkesi ve sodayi yuzume uygulamaya basladim.sabah aksam uyguluyorum ve aksam yatmadan yapiyorum yani yikamiyorum bi zarari var midir ? Yoksa illa 1 saat sonra yikalimiyiz

Reply
avatar

Sitemizde kürleri yayınlanan İbrahim Saraçoğlu, Ahmet Maranki Suna Dumankaya gibi Uzmanlara sorularınızı kendilerine ait web sitelerinden sorunuz.
ConversionConversion EmoticonEmoticon