hamile kalmak için incir kürü - ibrahim saraçoğlu

Hamile kalmak için incir kürü


İbrahim Saraçoğlu'dan Yumurta sayısı yeterli olmadığı için hamile kalamayan bayanlarda yumurta sayısını artırarak hamile kalınmasını kolaylaştıran kuru incir kürü:


Yarım litre (2,5 bardak) kaynayan klorsuz suyun içine sekiz adet kuru inciri ilave ederek 15 dakika ağzı kapalı olarak kaynatın. 15 dakika dolduktan sonra ılıması için bekleyin. Ilıdıktan sonra süzün. Tek seferde veya  ikiye bölerek öğünlerden on-onbeş dakika önce aç karnına için.


Bu kürün uygulama şekli:

Kuru incir kürü, iki kez yirmibir gün uygulanır ve her yirmibir gün tamamlandığı zaman yedi gün ara verilir. Toplam uygulama süresi kırkiki gün olmalıdır.


Uygulama sürelerine yedi gün verilen aralar dahil edilmez. Her seferinde günlük olarak hazırlanması gerekmektedir.


Kuru incirleri ikiye kestikten sonra kaynamakta olan suya ilave edin. Kuru incirlerin üzerlerinde beyaz pudrası varsa, önce soğuk su altında yıkadıktan sonra ilave edin.


Kuru İncir kürünü yumurta çatlatmak için kullanmak isterseniz:


Önce kuru incirleri 6 dakika kaynattıktan sonra içine orta boyda,taze ve gevrek bir havucu dilimleyerek içine atarak 4 dakika daha kaynatın. Bu şekilde hazırlandığında yumurtaların kolay çatlamasına yardımcı olacaktır.


*** Bu kürün etkisini artırmak için yumurta büyüklüğünde beyaz kuru soğanı (Mor-kırmızı soğan olmaz) ince ince kıyıp üzerine 1 yemek kaşığı sumak serperek yemekten 10-15 dakika önce yiyin.Bunu haftada 4 kez tekrar edin.Bu sizi yumurtalık kisti-polikistik over 'den de koruyacaktır.

Soğan suyu kürünü okumak için tıklayın

Uyarı : Sitemizdeki bilgiler paylaşım amaçlıdır.Sayın Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait http://www.profsaracoglu.com/ sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.
***********************************************
Bu yazıyı beğendiniz mi? Paylaştıkça çoğalan tek şey bilgidir. Lütfen bu yazıyı sevdiklerinizle, arkadaşlarınızla paylaşın
***********************************************

75 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam size cok duacigim allah sizden razi olsun adet görmüyordum sogan kürünü uyguladim ve 5 gün sonra adet oldum ben 6senedir evliyim ve cocuk arzum cok büyük ama hamile kalamiyorum kilolu bayanim doktura cok gitdim ama ana rahimde birsey olmadigini söyledi doktor yani kistim yok yanliz adet düzenziligim var erkek hormonlarim varmis,hocam incir kürünle hamile kalabilirmiyim kilolu olmama ragmen??? ALLAH rizasi icin bana cevap yazin ALLAH sizden cok razi olsun saygilarimla zeynep

Adsız dedi ki...

hocam tek incir kürünü mü yapıcaz gebe kalabilmek için benim yumurtalıklarım çalışmı soğan kürünüde mi yapmak gerekiyo

Adsız dedi ki...

Hocam öncellikle bilgileriniz için size teşekkürler. havuç incir kürü yapılırken kaç adet kullanılmalı?

Adsız dedi ki...

tarifte belirtildiği gibi onbeş-onaltı adet kuru incir ve 1 adet havuç kullanılacak

Adsız dedi ki...

merhaba hocam ben klomen tedavisi gördüm ama 15,16 mm geçmedi yumurtalarım.önce hangi kürü kullanıyım

Adsız dedi ki...

merhaba hocam çörek otu yagı yumurta çatlamasına iyi geliyormu.

Adsız dedi ki...

soğan kürü için soğanın kabuğunu soymak gerekiyormu?

Adsız dedi ki...

Önce soğan kürünü ardında hamile kalmak için incir kürünü uygulayın.

Adsız dedi ki...

hocam allah razı olsun.ben sogan kürünü adetimden 5 gün önce uyguladım ve adet oldum adetim bittikten bir hafta sonra tekrar başlayıp on gün kullanmayı düşünüyorum ve daha sonra incir kürüne başlamayı düşünüyorum bu şekilde yapmam doğru olur mu cevap için şimdiden teşekkürler.(soğan kürünün çok faydası oldu allah razı olsun)

Adsız dedi ki...

İlk kür uygulandıktan sonra 2. adetin başlamasından 10 gün önce tekrar 5 gün ya da 7 gün soğan suyu kürünü tekrarlamalısınız. ardından incir kürünü uygulayabilirsiniz

Adsız dedi ki...

Adet düzensizliği ve erken menapoz için soğan suyu kürünü uygulayabilirsiniz

Adsız dedi ki...

ben bu tür kürleri hiç uygulamadım o yüzden biraz korkuyorum yan etkisi falan olur diye ama yinede uygulamakta istiyorum çünkü bende 3santim büyüklüğünde rahmin arkasında kist var büyümesinden korkuyorum gerçekten etklimi lütfen bana yardımda bulunun

Adsız dedi ki...

Soğan suyu kürünü uygulayıp kistlerinden kurtulduğunu söyleyen çok kişi var. yorumlarda okuyabilirsiniz. ayrıca hiçbir sakıncası yok. denemekte fayda var

Adsız dedi ki...

Bende polikistik over vardı ilaçla adet görüyordum. İncir kürünü uyguladım havuç ile beraber sabah öğle aç karına, çok faydasını gördüm, artık ilaç kullanmıyorum maaşallah çokta düzenlendi. Havuçsuz sadece incir kürüde hamileliğe faydası varmış. Onuda deneyen biri var çevremde gerçekten işe yarıyor. Herkese geçmiş olsun...

Adsız dedi ki...

soğan kürünü uygulamanda hiç bi sakınca yok benim 3.5cm büyüklüğünde kanamalı kistim vardı soğan kürünü uyguladım ve kayboldu korkma denemende fayda var.

Adsız dedi ki...

Hocam benim glokom var. Birde ankilozspontilim doktora gittim.ama neyazikki doktor erken menopoza girmissin dedi ama adet oluyorum sadace birkax gunu oynuyor.şimdide yumurtami bulamıyor tüp bebek için uğraşıyorum ama ilaclar cevap vermedigini söyledi.
Doktor 5aydir uğraşıp duruyorum ama sonuç yok hocam incir kurune başladım ama sizce bu sorunların var yoksa sizin onereceginiz birsey varmı hocam 6yillik evliligim esimde bende çok istiyoruz. Birtane olsun diye hocam bana yardımci olursaniz com sevinirim sayilar hocam...

öncelikle Erken menopoz için soğan kürünü uygulamalısınız sonra incir kürü uygulanmalı.

Ankilozan spondilit için bitkisel çözümü okumak için bu yorumun başlığına tıklayın

Glokom-göz tansiyonu için domates suyu kürü için bu yorumun başlığına tıklayın

Adsız dedi ki...

Hocam benim fsh hormonum yuksek yumurtalarim heray duzenli catlamiyor buna bagli olarak adetimde cok gec oluyor ne yapmm lazim

Bu yorumun başlığına tıklayarak FSH hormonu yüksekliğine karşı kürü okuyabilirsiniz. yumurtaları çatlatmak için yukardaki incir kürünü uygulayabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

bir incir kürünü 2 kere kaynatabirmiyiz yoksa her seferinde ayrımı yapılacak adetten sonramı adetliykenmi ne zaman içilecek ayrıca ılık içilecek deniliyor ikinci bardak diger öğüne soguyacak ılıtacazmı onuda? tşler

mucize iksirler dedi ki...

Önce soğan kürünü ardında hamile kalmak için incir kürünü uygulamalısınız.

İncir kürünü haızrladıktan sonra gün içinde tüketeceksiniz. tekrar kaynatmaya gerek yok. ılık veya soğuk içebilirsiniz. her gün için taze olarak hazırlanmalı. Kolaylık olsun diye bir seferde 2-3 günlük hazırlamayın.

Adetliyken uygulamada sakınca yok.

canimsin dedi ki...

Merhaba hocam bn 23 yasindayim ve kendimi bildim bileli hic adet gormedim.evliyim ve cocuk istiyorum.dogum kontrol haplariyla sadece adetim oluyor ve cocukta adet gormeden ve yumutlamadan olmuyo.3 ayri doktorda birer kez klomen denedim ama yumurtlama yok..erkeklik hormonumda daha fazla..hocam bi yavruya kavusa bilmem icin ne yapmaliyim ne kullanmaliyim ? Lutfen yardimci olun

Adsız dedi ki...

benimde kistim var soğan suyuna adetin 2.gnü başladım inş kaybolur soğan suyunu bitirdikten sonra incir kürünede başlıycam bakalım herşeyin hayırlısı allah büyük ins olur rabbim bütün bebek isteyenlerin duasını kabul etsın ins üzülmeyin rabbinize sığının.

Adsız dedi ki...

Kolay hamile kalmak icin sogan kurune adetin kacinci günü baslamaliyiz kac gun yapcaz ve kac gun soonra tekrar incir kurune basliyacagiz. Kafam karisti aydinlatirsaniz sevinirim

Adsız dedi ki...

Soğan kürünün adet döneminde uygulamasının her hangi bir sakıncası bulunmamaktadır. Fakat, etkisi açısından en ideal zaman adet bitiminden en erken 7 gün sonra uygulanmalıdır.

İlk kür uygulandıktan sonra 2. adetin başlamasından 10 gün önce tekrar 5 gün ya da 7 gün bu soğan suyu kürünü tekrarlamalısınız.

Hamile kalmak için soğan suyu küründen sonra kuru incir kürü uygulamalıdır. (her iki kürü aynı anda uygulamayınız)

Uyarı: Soğan suyu kürü 15 günden fazla uygulanmamalı.

Adsız dedi ki...

Hocam mrblar lutfen cvp verin :(
Simdi benim anlamadigim sey adet buttikten en erkn 7 gun sonra diyrsunuz adetim zaten 7 gun suruyor 7 gunde beklesem 15.gun basliyor ee 15 gunde ypsam 30.gun ve ben 28.gunde adet oluyrum fkt siz 2.adetten 10 gun snra tekrar diyorsunuz lutfrn biraz aydinlatin kusura bakmayin ne olur tam anlayamadim

Adsız dedi ki...

merhaba hocam sizi yakından takip ediyorum 10 yıldır evliyim 17 yaşında bir evladım var 35 yaşındayım tekrar hamile kalmak istiyorum ama hamile kalamıyorum . doktorum kanallarımın tıkalı olduğunu söyledi .kanal filmi çekti hamile kalamazsan 4 ay sonra gel ameliyat edelim dedi,bana iyi gelecek bir kür önerebilirmisiniz teşekkürler.

ESRA SART dedi ki...

Merhaba hocam ben sogan kuru uyguluyorum 8 gun oldu adet duzensizligim var ve cocuk istiyorum ayni sekilde incir kurunu de kullanmamda bir sorun olurmu? Sogan kuru ile birlikte simdiden teskkur ederim

Adsız dedi ki...

Esra hanım İki kür aynı anda uygulanmaz, Önce soğan kürünü ardından incir kürünü uygulamalısınız.

Adsız dedi ki...

yumurta tembelliğine ne iyi gelir hocam.?

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun sizden hocam bizlere çok iyi bilgiler veriyosunuz ne kadar teşekkür etsek azdır..hocam ben 1 yıldır evliyim henüz çocugum olmadı çok istiyorum olmasını da...doktora gittim en son hormon testi yaptırdım ve buraya kadar olan herşey gayet normal ama eşimi bi türlü ikna edip hastaneye götüremedim keçiboynuzu ve incir kürlerine baktım Allah nasip ederse uygulayacagım..şimdiden çok sagolun hocam

Adsız dedi ki...

Merhabaa. Bende hormon bozuklugu var erkek hormonum yuksekmis cocuk sahibi olmak istiyorum 3 ay dogum kontrol habi kullandm Hormonlarim duzelsn diye smdi haplari biraktm acaba bu incir kuruyle hamile kalabilirmiyim.simdiden tesekkur ederim

Adsız dedi ki...

Doktorunuzun verdiği tedaviye devam edip destek olarak da hamile kalmak için incir kürünü uygulayabilirsiniz

Adsız dedi ki...

Peki ben nane kürünü kullanmstm gectigimiz ay nane kürünün bi etkisi oluyomu hap ve nane kürünü ayni anda kullanmistm

Adsız dedi ki...

Yumurta tembelligine ne iyi gelir hormanlarim normal ama adet olamiyorum lutfen yardim

Adsız dedi ki...

Sogan kürünü kullanmamiz sartmi incir kürunu direk kullanabiliyomuyuz

Adsız dedi ki...

Soğan suyu kürünü uygulamanız şart değil

Fatma Zan dedi ki...

Hocam ben 3 ay once boş gebelik gecirdim ve kurtaj oldum acaba anne olurmuyum bisey kullanmam gerekiyormu lutfen cevp bekliyorum Allah sizden razi olsun.. şimdiden cevabiniz icin çok sağolun

Adsız dedi ki...

Hayirli gunler admin. Ben sogan kurunu ilk 15 gun kullandim 3 hafta bekledim olmadi ikinci kure basladim 5 gun daha icicem bu arada tarlusal da kullaniyorum ins bi ise yarar. Bu arada pco oldugu icin yumurtaliklarim pasif calismiyo yani ikinci incir kurunu nasil ve kac gun kullanicam simdiden cok tsk. Selam ve dua ile

freecrazy dedi ki...

Konu içinde belirtildiği üzere: Kuru incir kürü, iki kez yirmibir gün uygulanır.Birinci kür yirmibir gün uygulandıktan sonra 7 gün ara verilir. Ardından tekrar 21 gün incir kürü uygulanır.Toplam uygulama süresi 42 (kırkiki) gün olmalıdır. Acil şifalar dileriz.

Adsız dedi ki...

Hocam ben incir kürünü uyguluyorum göğüslerim çok şişti ve ağrı var bu neden olabilir

Adsız dedi ki...

İncir kürünün hiçbir yan etkisi yoktur. Doktora görünmenizde fayda var

Adsız dedi ki...

iyi günler hocam ben 3aydır çocuk tedavisi görüyorum Menagon igne kullandım ve yumurtalarım 12cm gecmedi ne kullanıyım

Adsız dedi ki...

Benimde yumurtalarim zayif yavas hareket ediyo sorunum bu incir kuru denedim ama sogan icemiyorum yemiyorum bile hic surmedim agzima ne yapmam gerek bebk istiyorummm

Adsız dedi ki...

hocam ben 1,5 yıldır evliyim çocuk sahibi olmak istiyorum. tüplerin biri tıkalı önereceğiniz bir kür var mı? şimdiden teşekkürler.

Adsız dedi ki...

hocam maydanozu sütün yerine suyla kaynatıp buharına otursak tüp tıkanıklığı için işe yarar mı?

Adsız dedi ki...

hocam merhaba gönderdiğimiz soruların cevabını nerden alacağız. lütfen yardımcı olursanız seviniriz.

mucize iksirler dedi ki...

Yazının sonunda ve yorum kutusunun üstünde belirttiğimiz gibi Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait http://www.profsaracoglu.com/ sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Merhaba hocam bende erkek hormonu cok yuksek cikti 3 ay dogum kontrol habi kullandim ama halen yuksekti simdide kortizon ilaci verildi bununla beraber incir kurunu ya da sogan kurunu kullanabilirmiyim bi sakincasi varmi simdiden tsk ederim cevabinizi bekliyorum

Adsız dedi ki...

hocam ben tüp bebek tadavisi görüyorm bu ay gitim adetimin 2.günü hormon tahlileri yapıldı hepsi normal ama fsh 10 ve sadece 3 yumurtam olduğu söylendi bir ay bekleyelim dedi doktor şimdi biyostoron ve estrofem verdi bidahaki ay tekrar bakalım dendi ben bügün adetim 9 zuncu günü bugün incir kürünede başladım haplarıda kulanıyorm bidahaki adetimde bakcak dr ona göre tüp bebek yapcak incir kürünü tam olarak nasıl yapmalıyım bana cvp lütfen hocam allah razı olsun

Adsız dedi ki...

hocam yumurta çabuk çatlaması için kaç su kaç incir ve havuç katılır. bunu kaç gün uygulamak gerekir. acil cevabınızı bekliyorum şimdiden teşekürler

Adsız dedi ki...

hocam benim tüplerin biri tıkalı maydanoz kürünü ve yumurtaların çabuk çatlaması için incir kürünü bide havucu aynı anda uygulamak doğrumu. ne olur bunun cevabını bekliyorum hocam şimdiden teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Bitkisel kürlerin aynı anda uygulanması doğru değildir. Öncelik sırasına göre uygulanması tavsiye edilir.

Adsız dedi ki...

hocam incir kürünü havuç kürünü aynı anda mı içmek lazım.

Adsız dedi ki...

Hocam hayırlı günler incir kurunun sadece suyumu icilecek incileri yiyecekmiyiz ne olur cevabınız bekliyorum küre başlamadan

Adsız dedi ki...

incirleri yemenizde sakınca yok yiyebilirsiniz

Adsız dedi ki...

İncir kuru sekeri yuksrltir mi... yani seker hastalari kullana biliyormu



Adsız dedi ki...

İncir kürü şeker hastaları için önerilmez.

Adsız dedi ki...

hocam ben sogan kurunu uyguladim simdi incir kurunu uyguluyorum ac olmak sart mi

Adsız dedi ki...

Kürleri tarif edildiği gibi hazırlayıp uygulamazsanız faydasını görmezsiniz. Aç karnına içilecek diye belirtildiğine göre aç karına içmek gerekir.

Adsız dedi ki...

Prolaktin hormonu yüksek olanlarda incir kürü bu hormonu daha da arttırır. Bu da göğüslerde şişme ağrı yapabilir. Adetin 3. Gunu hormon testi yaptırıp öğrenebilirsiniz

Adsız dedi ki...

Hocam, ben Almanyadanim..bana aşılama uygulandı olmadı.. şimdide tüp bebek uygulamasına geçtik.. ilk tüp bebek tedavisi başarısız geçti... ikinci tüp bebek bir dahaki ay olacak... hamile kalmamda normalde hic bir engel yok.. ne bende ne eşimde problem yok.. 7 buçuk senelik evliyiz.. 33 yaşındayim.. evlat sahibi olmak çok istiyorum. . Inşallah Rabbim herkeze nadip eder.. tüp bebek yapıldıktan sonra embriyo tutunamadı... embriyo nun rahime tutunmasi için. . Bir kür.. yada bir tavsiyede bulunursaniz cok mutlu olurum. .

Adsız dedi ki...

Neden sorularımiz cevaplanmiyor. Lütfen ben
26 Nisanda en son yazan kişiyim.. cevap bekliyorum

Adsız dedi ki...

Yazının sonundaki uyarı kısmını ya da yorum kutusunun üstünde yazan yazıyı okumuyorsunuz sanırım.

Uyarı : Sitemizdeki bilgiler paylaşım amaçlıdır.Sayın Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait http://www.profsaracoglu.com/ sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Bende yumurta tembelligi var ancak her ay duzenli adet oluyorum catlamada da sikinti yok ilk asilamam negatif 2.asilama yapmadan once kür denemek istiyorum adette sorun ve kist olmadigi icin direk incir kuru mu yapayim yoksa once sogan kuru ile mi baslayim

Adsız dedi ki...

İncir kürünü uygulayabilirsiniz. yazıda da belirtildiği gibi Bu kürün etkisini artırmak için yumurta büyüklüğünde beyaz kuru soğanı (Mor-kırmızı soğan olmaz) ince ince kıyıp üzerine 1 yemek kaşığı sumak serperek yemekten 10-15 dakika önce yiyin.

Bunu haftada 4 kez tekrar edin.Bu sizi yumurtalık kisti-polikistik over 'den de koruyacaktır.

Adsız dedi ki...

Hocam kuru incir kürü tarifinde yarım litre su deniyor ama yarım lt sudan kaynattıktan sonra hiç su kalmıyor anlamadım

Adsız dedi ki...

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu 2010 da 15 incir kullanılmasını ve 20 dakika kaynatılmasını söylemişti şimdi 8-9 inciri 15 dakika kaynatılması şeklinde değiştirmiş. Tarifte gerekli düzeltmeyi yaptık.

Adsız dedi ki...

Hocam gebelik istegimiz uzerine doktora gittim 3.49 cm kistim oldugunu soyledi iki ay tedavi oldum ve adetin 3.günü tekrar gittim kist yok olmus dedi.bir daha cikmamasi icin ne yapmaliyim ve gebelik istiyorum sogan kürü uygulamama gerek varmi.adetin besinci günündeyim incir kürüne basliyabilir miyim hemen.ve ne zaman baslasam daha iyi olur.simdiden tesekkurlerimi sunuyorum..

hulya dedi ki...

Merhaba hocam iyi gunler ben cocuk sahibi olmak istiyorum ama olmuyo adet kanamam az oluyo pihtilasma var gecmesi icin ne yapmaliyim bi kur tarifi verin lutfen bide hocam tarcin suyu geciriyomus beni aydinlatirsaniz cok sevinirim allah sizdem razi olsun cvp bekliyorm acil

ilknur altuk dedi ki...

hocam rahimde kalınlaşma varmış benim 19 yaşındayım gecen ağustosun 22 sinde erken doğum yaptım 26 haftalık doğum yapalı 10 ay oldu sezaryen doğum tekrardan çocugum olsun istiyorum ama korkuyorum bana rahimdeki kalınlaşma için ne önerirsiniz yardım edin bana

adsiz dedi ki...

Hocam benim yumurtaliklarm catlamiyo bu ikinci aydir klomen verdi doktor gunde iki taneydi gecen ay bu ay uçe yukseltti bu ilacla birlikte incir kuru deniyebilirmiyim

Adsız dedi ki...

Yumurta çatlatmak için kuru incir kürünü uygulayabilirsiniz. Doktorunuzun verdiği ilaçları kullanmaya devam edin.

Yorum Gönder

Sitemizde kürleri yayınlanan İbrahim Saraçoğlu, Ahmet Maranki Suna Dumankaya gibi Uzmanlara sorularınızı kendilerine ait web sitelerinden sorunuz. Reklam amaçlı veya Link almak için yapılan yorumlar yayınlanmaz.

Göğüs büyütmek için doğal çözüm

Birçok kadın küçük göğüs  problemi yaşıyor. Ancak doğada küçük göğüs problemine de çare var okumak için tıklayın >>