boy uzatmak için doğal formül - Ömer Coşkun

Boy uzatmak için doğal formül - Ömer Coşkun

Herbalist Doktor Ömer Coşkun çocukların boyunu uzatmak için yardımcı olacak bitkisel kürünü anlattı.

Malzemeler:

Bir tatlı kaşığı toz çemenotu (boy otu)
Bir çay kaşığı toz karabiber
Sızma zeytinyağı

Hazırlanışı: Zeytinyağının içine çemenotu ve karabiber koyduktan sonra 5 gün demlenmesi için bekleyin.

Elde edilen yağ ile çocuğunuzun eklem yerlerine, dizlerine, dirseklerine, topuklarına sürerek masaj yapın.

Ömer Coşkun

Önceki
Next Post »

12 yorum

Click here for yorum
emine
admin
29 Nisan 2009 19:55 ×

mrb ben 14 yaşındayım.bunu denemek istiyorum fakat bu karışımı yaptıktan sonra 5 gün bekleyecek yha sonra ben bunu kaç gün ne kadar süre kullanmalıyım.ltf cevap bekliyorum.

Reply
avatar
Anonymous
admin
7 Haziran 2009 17:15 ×

mrb ben sevda formulu aldım ve denicem ama zeytin yagının ölçüsü ne kadar olucak ve nekadar süre uygulayacagız..cvbınızı beklıyorumm lütfen acele edin çünkü sabırsızlanıyorum

Reply
avatar
Adsız
admin
6 Şubat 2010 21:30 ×

mrb bu karışımı kullanmak istiyorum ne kadar sürede ve ne kadar kullanmalıyım lütfen cvp verirseniz sevinirim...

Reply
avatar
Adsız
admin
7 Şubat 2010 13:14 ×

ben esmanur 12 yasındayım fakat 1.30 boyundayım boyum uzamıyo ne yapmalıyım lutfen p.tesi gunu ikbal'le sifalı yemeklerde cevaplarsanız dunyanın en mutlu insanı ben olurum ilk önce Allahın izniyle sonra sızden sıfa ıstıyorum

Reply
avatar
özgür..:):)
admin
9 Şubat 2010 16:13 ×

mrb ben 16 yasındayım ve boyum 1.60 boyumun uzaması için ne yapmalıyım.lutfen bana bu konu hakkında yardımcı olurmusunuz

Reply
avatar
Adsız
admin
24 Şubat 2010 14:42 ×

merhaba bu kür kaç gün kulanılıyo kullanan varmı etkisini gördümü???

Reply
avatar
tuqba
admin
27 Şubat 2010 17:01 ×

mrb ben 17 yaşındayım ve bu kkarışımı denemek istiyorum ama kaç gün kullancam ve aynı kürümü sürcm yoksa her kkullanmamda yeni kürmü hazırlıcam ltfen hemen cvp verin ...

Reply
avatar
Adsız
admin
4 Mayıs 2010 19:52 ×

çemenotu karışımını kaç ay kullanacağız

Reply
avatar
çiçek
admin
27 Mayıs 2010 15:25 ×

selam ben bu bitkisel kürü denemek istiyorum ama kaç gün yapacağım

Reply
avatar
Adsız
admin
27 Mayıs 2010 15:26 ×

boy uzatma kürü en az 3 ay uygulanmalı.

Reply
avatar
nefin
admin
7 Haziran 2010 20:17 ×

arkadaşlar ben değil ama kullanan bi yakınım fayda gördüğünü söylüyor altı cm uzamış bu şahıs zeytinyağı bi lt lik cam kavanozun 1/4ü kadar olacak.bide bu karışım krem haline gelene kadar on beş gün beklenecekmiş..durum bu daha detaylı bi inceleme yapmak lazım tabi

Reply
avatar
Adsız
admin
19 Ekim 2011 21:02 ×

BU KESİN BOYUYUMU UZATRMI ÇÜNKÜ 15 YAŞINDAYIM BOYUM 1.49 BU BENI COK ÜZÜYÜ LÜTFEN BU İLAÇ İŞE YARASIN YA ARKADAŞLARIMIN BOYU UZUN BENIM BOYUM KISA BI CÖZÜM BULUNYA

Reply
avatar

Sitemizde kürleri yayınlanan İbrahim Saraçoğlu, Ahmet Maranki Suna Dumankaya gibi Uzmanlara sorularınızı kendilerine ait web sitelerinden sorunuz.
ConversionConversion EmoticonEmoticon