Ticker

6/recent/ticker-posts

Dut Pekmezinin Faydaları

Dut pekmezinin insan sağlığı için yararları:

1-Kansızlık çeken hastalarda çok büyük yararlar sağlar.

2-Mide hastalıklarına özellikle de ülser şikayetine karşı faydalıdır.

3-Astım ve bronşit hastalıklarına karşı yararlıdır.

4-Soğuğa karşı vücudun direncini artırıcı özelliğe sahiptir.

5-Sporcular için bir enerji deposudur.

6-Bebeklerin büyümesinde ve gelişmesine yardımcıdır.

7-Çocukların zeka gelişimine yardım eder.

8-Gargara şeklinde ağız ve boğaz hastalıklarına karşı etkilidir.

9-Çocuklarda sık sık rastlanan pamukçuk için de yaygın olarak kullanılmaktadır.

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. yav ben bu pekmezin faydasını bilmiyordum öğrenince anladım bundan sonra yemekte hep kırmızı dut diyeceğim

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.