ibrahim saraçoğlu boy uzatma kürü

ibrahim saraçoğlu boy uzatma kürü
Boy uzatmasını sağlamak için uygulanan Boy uzatma kürü 12 - 22 yaşları arasında olan gençler için uygulanabilmektedir.

Boy uzatma uygulaması ile yaşa göre boy uzatılabilme ortalaması aşağıdaki tabloda belirtilmiştir.


Boy uzatma kürünün uygulanabildiği üst sınır yaşı 22 yaşdır.Boy uzatma kürü 6 ay ile 2 yıl uygulanabilmektedir.

Boy uzatma kürü ile ortalama yaş dağılımı


Yaş aralığı Ortalama uzama [cm] 21 yaşa kadar
12 - 14 9 - 7
14 – 15 7 – 6
16 – 17 6 – 5
18 – 19 5 – 4
20 – 21 4 – 3
21 – 22 2 – 1

Boy uzatma kürü uygulaması için iki kural vardır.

Birinci kural, Torik, palamut, uskumru veya kefal balıklarından birisinden haftada en az 3 kez 200-250 gram buğulama veyahut ızgara olarak yemektir. Torik, palamut, uskumru, kefal balıklarının sırt kısmında bulunan siyah etli kısım boy uzatma için etkili olan kısımdır.

Çocuğunuza 12 yaşına kadar haftada 3 kez 250 gram, bu dört balıktan birisinin özellikle palamut balığının ızgara ya da buğulamasını yaptıktan sonra derisini kaldırıp sırt kısmında bulunan siyah etli kısmını yedirirseniz çocuğunuzun boyunun daha hızlı uzamaya başladığını hayretle göreceksiniz.. 12 yaşından sonra bu kür yeterli olmadığından bitkisel desteğe ihtiyaç duyulmaktadır.

İkinci kural ise, hiç bir yan tesiri olmayan bitkisel bir çayın altı ay müddetle haftada 1 kere demlenip içilmesi gerekiyor. Kız çocukları haftada bir gün melisa çayı (1 su bardağı kaynar suya 1 tutam melisa yaprağı koyarak 5 dakika demlendirilecek)erkek çocuklar ise biberiye çayı (1 su bardağı kaynar suya 1 tutam biberiye yaprağı koyarak 5 dakika demlendirilecekiçmeliler.

* Boy uzatma kürü kemik gelişimini tamamlayan çocuklarda dahi etkilidir. 6 aylık kürü kullandıktan sonra 1ay ara verip diğer 6 ay tekrar kullanılmalıdır. Sonuç için en az 2 yıl uygulanması gerekmektedir.

Uyarı: Reoccutan adlı antibiyotiği (sivilcelere karşı veya herhangi bir nedenle) kullanan kişilerin tedavi süresi bittikten 4 ay sonra boy uzatma kürünü kullanmaları önemle rica olunur.

Uyarı: Kürden olumlu sonuç alabilmek için balık ve bitki çayının beraber kullanılması gerekmektedir. Önerilen bitkisel çay hormon içermemektedir.

Boy uzatma kürü 
uygulaması sonuç kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.Bazı kullanıcılarda sonuç 6 ayda birkaç cm olarak değişirken bazı çocuklarda 1 yıl sonunda sonuç alınmıştır.Bu durum tamamen kişinin metabolizmasına bağlı bir durumdur.

ibrahim saraçoğlu

***********************************************
Bu yazıyı beğendiniz mi? Paylaştıkça çoğalan tek şey bilgidir. Lütfen bu yazıyı sevdiklerinizle, arkadaşlarınızla paylaşın
***********************************************

88 yorum:

Anonymous dedi ki...

merhaba ben senem yaşım 25 26ya giricem ama boyumla ilgili komplekslerim var uzatmanın hiç bir yolu yokmu.evliyim ve sezaryanla bir doğum yaptım.4yıl oldu.daha önce alternatif tıp bu kadar yaygın değildi.ve bizim kuşak bu güzel iksirlerden mahrum kaldı.boyumun uzamasını çok istiyorum.hiç bir yolu yokmu.lütfen cevap verin saygılar.

Anonymous dedi ki...

merhaba veb ceysu ben 16 yaşındayım ama 1.58 boy. uzaması için yardım edın boyumun uzmasını çok ısteıorımbaşka neler boy uzamasına yardm eder ibrahım saraçoğlunun sıtesıne baktım yok yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederm

Anonymous dedi ki...

merhaba ben 16 yasındayım boyum1.50boyumun uzamasını istyorum yardımcı olurmusunuz ne yapmam lazım lütfen simdıden teşekürler

Anonymous dedi ki...

meraba ben 17 yaşındayım boyum 1.56 acaba daha boyum uzar mı? uzaması için ne yapmalıyım şimdiden teşekür ederim..

ayşegül dedi ki...

slm ben ayşegül 17 yaşındayım boyum 160 boyumun kısa olduğunu düşünüyorum bana yardımcı olurmusunuz balık yemeden olmuyomu

Anonymous dedi ki...

ben 18 yasindayim boyum 1.59 boyumun uzamasi icin ne yapmaliyim cok kompleks ediyorum

Anonymous dedi ki...

bu siteyi çok beğendim işime çok yarıyor teşekkür ederim

Anonymous dedi ki...

bu çay kürü sadece ibrahim saraçoğlunun sitesinden satılmaktadır.bunun yanında balık tedaviside uygulanmaktadır.ben kullanmaya baslayalı 4 ay oldu daha..bu zaman dilimi icinde bi gelişme olmasını beklemiyorum cunku bi sonuc alman icin en az 6 ay gecmesı gerekiyormuşş..
Fiyatın kürü ise 250 TL ve eger turt dışında oturuyorsan +42€ kargo parası var..ama sonucta boyumuz uzayacaksa deger diyorum =))

tubanur dedi ki...

ben tubanur 17 yasındayım ve boyum 1.53 kben boyumu kompleks yapmıyorum cünkü cevremdekiler benden cok uzun değil ama yinede uzun boylu olmayı isterim bazen işe yarıyorda onun için tesekkürler
:).....

Anonymous dedi ki...

Gerçekten işe yarıyo hocamızın verdiği kürleri annemle birlikte uyguluyoruz.Annemde bende çok memnunuz şu anda.Bu siteye giren arkadaşlar "ne kürmüş be" deyip geçmeyelim lütfen.Eminimki sizlerde çok memnun kalaccaksınız.İyi günler diliyorum.

Anonymous dedi ki...

ben 6aydır kullanıyorum son 3aydır 3cm uzadım 13 yaşındayım tavsiye ederim.umudunuzu kesmeyin yavaşta olsa uzuyor

Adsız dedi ki...

merhaba hocam ben 20 yaşındayım romatizma hastasıyım kortizon kullanıyorum boyum 130 sizin boy uzatma kürünüzden kullanırsam boyum uzar mı

Adsız dedi ki...

arkadaşlar boy uzatmak için size birkaç tavsiyede bulunayım.günde 1 litreye yakın süt tüketin.size sırasıyla açıklayacağım bu sporlardan birini yapın.1. dereceboy uzatır(((ip atlamak)))en çok boy uzatan yöntem.2. derece boy uzatır(((plates yapın)))web de videolardan yararlanabilirsiniz.3. derece boy uzatır(((basketbol))).4. derecede boy uzatır.5.derece boy uzatır (((voleybol))) ayrıyetten bal,muz,baklagiller,roka,tere ,yeşil yapraklı sebzeler ve sırtında siyahlık olan balıklarda boy uzamasına katkı sağlar.herkese kolay gelsin...

sedanur dedi ki...

lüttfen biri bana yardım etsin 13 yaşındayım we boyum çok kısa herkes tarafından dışlanıyormuş gibi hissediyorum.

benden küçükler bile benden daha uzun hep süt içmeye çalışıyorum ama başka bir çaresi yok mu lütfen biri bana yardım etsin lütfennnnnnn......

Adsız dedi ki...

meraba hocam ben bayanım 19 yaşındayım boyum 1,56 ve benim amacım 9 cm uzamak lütfen bu konu da yardımcı olur musunuz ne gerekiyorsa alır ve uygularım yetr bu yüzden polis olamıyorum

Adsız dedi ki...

hocam ben 14 yaşındayım 1.54 boyundayım uzamzk ıcın ne yapmalıyım lutfen yardım edin

Adsız dedi ki...

adım hasan benim boyum 1.66 yasım 22 yasıma göre kemik yapım 3 yas geri tedavimi devamlı görmüştüm özel iğne kullandım ilaç kullandım ama fazla etki göstermedi bana yardımcı olursanız cok sevinrim ne yapmam gerketini şimdiden tskkürler ii günler...

Adsız dedi ki...

meraba benim adım nurdan 13 yaşındayım ve boyum 160
ama daha uzun olmak istiyorum

Adsız dedi ki...

21 yaşına kadar boyunuz uzayabilir. Boy uzatma kürünü mutlaka uygulayın.

Adsız dedi ki...

13 yaşındayım boyun 1.55 kilom 52 boyumun uzamasını istiyorum napabilirim

Adsız dedi ki...

ben 12 yaşında bir kızım boyum 1.55 kilom 36 annem 1.68 babam 1.70 benim boyum ortalama kaç olabilir bilgilerinizi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

mucize iksirler dedi ki...

ölçü vermek mümkün değil. Ancak sağlıklı Beslenme ve basketbol gibi boy uzatan spor yapmak boyunun uzamasına yardımcı olur. Boy uzatma kürünü uygulamanı tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

Genel itibariyla kiz cocuklari annelerinden daha uzun olurlar. 1.63 olabilirsin.hatta daha fazla bile uzayabilirsin baliğa ek olarak her gun 1 bardak sut 1 kase yogurt 40gr peynir tuket.yatmadan 2 saat once kesinlikle Birşey yeme.gece yatarken duz yatmaya calis.ve yastik kullanma ayaginin altina 5-10 cm lik yukseklik koy.gunde 50 kere zipla ip atla ellerini yuksek yerlere degirmeye calis.yuzme,basket ve voleybol sporlarinda en az birini yap yuksek seleli bisiklet sur

Adsız dedi ki...

melısa cayı super tavsıye ederım 13 yasındayım melısa cayını ayda bır ıcıyorum kısa olanlar kesınlıkle ıcsın.D.D

ipek damla kızıltas dedi ki...

15 yasındayım 1.58 boyunda ve 46 kilodayım annem 1.58 45 yasında babam 1.70 47 yasında bu kuru kullanırsam 21 yasına kadar ortalama kac boyunda olurum? simdiden tesekkurler

Adsız dedi ki...

salam.men Azerbaycandan yaziyorum.ben 23 yasina yakinlarda girdim.size sualim budur.lutfen cevapsiz koymayin.menim boyum uzana bilermi?birde melisa cayi azerbaycanda hangi isimle kullanilir?

Adsız dedi ki...

Genel olarak boy uzaması 22 yaşında durur. 22 yaşından sonra boy uzaması nadir görülür.

Melisa'nın diğer adı oğul otu'dur. Latince ismi: Melissa officinalis, kovanotu , temreotu , turunçotu , Lippia citriodara , limonotu , limon nanesi , Acem , Turincin

Burak dedi ki...

merhaba ben 18 yaşında 1.80 boyundayım annem 1.61 babam 1.76 yaklaşık 2 senedir haftanın 3 günü yüzme yapıyorum,haftanın geri kalan günleri içinde de basketbol oynuyorum.

Besin değerlerim oldukça iyi süt,balık,et…vb ürünleri tüketiyorum almam gereken vitaminleride alıyorum.Sıklıkla saat 23:00-00:00 gibi yatıyorum. Sizce benim boyum daha uzarmı 3 veya 4 cm daha uzamak istiyorum

yardımcı olursanız bir cevap yazarsanız çok sevinirim teşekkürederim.?

Adsız dedi ki...

22 yaşına kadar boy uzamaya devam eder. bu kürü uygularsanız boyunuzun uzamasına yardımcı olabilir

Burak dedi ki...

Bi doktor sol el röntgenime bakıp büyüme plağımın kapanmış olduğunu söyledi yinede bu kürle 2-3 cm uzayabilirmiyim ?

Adsız dedi ki...

Merhaba ben 16 yaşındayım ve boyum 1.48. Boy kompleksim var. Yaşıtlarıma göre baya kısayım. Acaba 165 falan olabilir miyim?

Adsız dedi ki...

merhaba ben 14 yaşında 1.65 boyundayım 1.70 olmak istiyorum sizce olur muyum? Adet oldum, fakat adetten sonra yalnız 5 cm uzayabiliyormuşuz. Ben de 1.60 boyunda olmuştum..
Sizce uzayabilme imkanım var mı?
Geri cevap vermeniz umuduyla..
Yağmur .

Adsız dedi ki...

Merhaba Yağmur 22 yaşına kadar boyun uzayabilir. Boy uzatma kürünü sen de uygulayabilirsin

Adsız dedi ki...

18 yaşındayım boyum 165cm biraz daha uzamasını istiyorum bunun için neyapmalıyım

Adsız dedi ki...

merhaba ben 22 yaşındayım ve 22 yaşında olup ya da yaşı daha büyük olup gerçekten boyu uzayan var mı uzadıysa kaç santim uzadı bayanlar da cvp yazsınlar lütfen uzayanlar

Adsız dedi ki...

Selamun aleyküm :)
Ben 16 yaşındayım boyum 1.50m
En az 1.65 olabilir'sem cok mutlu olacam sizce ne yapmalıyım Arkadaşlarım hep benden uzun :( çok tuhaf oluyor . Nolur bana yardımcı olurmusunuz ?? lütfen ...

Adsız dedi ki...

Boyunu uzatmak için bu kürü uygula işte daha ne istiyorsun

Adsız dedi ki...

Bu melisa çayı herhangi bir melisa çayı olabilir mi yoksa İbrahim Saraçoğlu'nun sitesinden almamız şart mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim

Adsız dedi ki...

Saraçoğlu'nun sitesinden almanız şart değil. Güvenilir bir aktardan alacağınız kuru Melisa yaprağı kullanmanızı öneririm. Hazır sallama çaylardan almayın.

ayseee dedi ki...

balık tüketmezsek hıc bır ıse yaramazmı

Adsız dedi ki...

Kürü tarif edildiği şekilde uygulamazsanız hiç bir işe yaramaz

Adsız dedi ki...

merhaba ben bir hafta sonra 17 yasina girecegim, boyum 1.68. boyumun uzamasini istiyorum bana yardimci olurmusunuz

Adsız dedi ki...

Merhaba bu kuru daha yeni görüyorum çok heyecanlandım boyum 1.50 annemin1.60 babamın 1.62 acaba ben bunları uygularsam uzar miyim uzarsamda kac cm olurum çok sağolun saygılar

Adsız dedi ki...

21 yaşından küçükseniz kürü tarif edildiği şekilde uygularsanız faydasını görürüsünüz

Adsız dedi ki...

bir sey saracagım acaba kur dıyoruz ama bı bır tarıf mı yoksa yanı kendımız mı hazırlıyoruz yoksa siparislemi alıyoruz

Adsız dedi ki...

Yukarıda verilen tarifi kendiniz hazırlayabilirsiniz. Bitkileri aktardan satın alabilirsiniz. Ancak aktardaki ürünlere güvenemiyorsanız. İbrahim Saraçoğlunun kendisine ait web sitesinden satın alabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Bir sürü onun adına açılmış site hangisi acaba onuda söylderseniz çok mutlu olurum

Adsız dedi ki...

İbrahim Saraçoğlunun kendisine ait resmi web sitesi http://www.profsaracoglu.com/

Adsız dedi ki...

Melisa çayını hafta da neden bir kere daha fazla içsek ne olur

Adsız dedi ki...

Fazla içersen boyun kısalır. Şaka şaka bir şey olmaz ne olabilir ki

Adsız dedi ki...

Bir an çok korktum neyseki sakaymis . Kemik suyu icsek acaba daha fazla uzar miyiz

Adsız dedi ki...

Kemik suyu bağışıklık sistemini güçlendirir, boy uzamasına yardımcı olur mu bilemem ama sağlık için faydalı

Adsız dedi ki...

Kur dediğimiz balık yemek ve melisa cayi içmek dimitri bi yorumda kur 250 şura yazıyor onu anlamadım

Adsız dedi ki...

Boy uzatmak için yukarda yazılı kürü tarife uyarak aynen uygulayın satın almanıza gerek yok.

Adsız dedi ki...

Çayın fiyatı ne kadar dir nasil anlarız gercek melisa cayi olduğunu

Adsız dedi ki...

Aktardan melisa yaprağı diye isteyin, 1 su bardağı kaynar suya 1 tutam melisa yaprağı koyarak 5 dakika demlendirdikten sonra için.

Adsız dedi ki...

merhaba ben 16 yaşındayım 1.48 boyum . Bunun için doktora gittim doktorlar kemiklerimin tıkandığını ve bunun için uzayamacağımı söylediler . Buna rağmen bu kürü kullansam bi faydasını görür müyüm ? Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin

Adsız dedi ki...

Bence uygula, ne kaybedersin ki

Sumeyye dedi ki...

Ben 20 yasindaym 160 boyunda annem 165 babm 170 balik fazla tuketemiyoruz bu verdiginiz bitkiyi icsem sadece ve yukarda soylediklerinizi yapsam yeterli olmaz mi ve bi 5 cm ve daha fazla uzayabilirmiym

Adsız dedi ki...

Bitki çayı kürün etkisini artırmak içindir. Boyun uzamasını sağlayan yukarıda tarif edildiği şekilde balık tüketmektir. Kürü tarif edildiği şekilde uygulamazsanız faydasını görmezsiniz.

Hky dedi ki...

Zoretanin adlı ilaca başladım. Reoccutan içenler tedaviden 4 ay sonra başlasınlar yazıyor. Benim ilacım için de aynı şey geçerli mi?

Adsız dedi ki...

Reoccutan icince kemik gelisiminde duraklamami oluyor ? Ozellikle soylenmis olmasinin sebebi nedir ? :/

Adsız dedi ki...

Poset çay olarak satilanlardan alsak oluyo mu

Adsız dedi ki...

Poşet çay yerine güvenilir bir aktardan satın almak daha iyi olur

Adsız dedi ki...

ben de 20 yasındayım kullansam bi bes cm uzarmıyım uzayan hanımlar yazabilirler mi ?

ezgi köseli dedi ki...

12 yaşındayim 140 boyum var arkadaslarım arasında çok dışlanıyorum bu melisa çayı ne kadar boyum uzar ve de kemik yaşım küçükmüş

Adsız dedi ki...

Boy uzamasını sağlayan melisa çayı değil Torik, palamut, uskumru, kefal balıklarının sırt kısmında bulunan siyah etli kısım boy uzatma için etkili olan kısımdır. Önerilen bitki çayları bitkisel destek olarak kullanılmalıdır.

Boy uzatma kürü uygulaması sonuç kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.Bazı kullanıcılarda sonuç 6 ayda birkaç cm olarak değişirken bazı çocuklarda 1 yıl sonunda sonuç alınmıştır.Bu durum tamamen kişinin metabolizmasına bağlı bir durumdur.

Adsız dedi ki...

Melisa içip balık yemesek ama süt yogurt ve gerekli sporları yapsak uzayabılırmıyım yasım 16 yanıtlarsaniz cook sevınırım sımdıden tesekkurler

Adsız dedi ki...

Ben 13 yaşındayım 150 boyum var ve arkadaşlarımdan kısayım babam 157 annem 165 ben uzamak istoyorum acaba bu kürü doğru uygulasam 14 yaşıma kadar 160 filan olurmuyum 10 cm uzarmı

Sümeyye Arda dedi ki...

merhaba. ibrahim saracoglunun boy uzatma kürünü uygulamışsınız sanırım. acaba yaşınız kaç ve kaç santim uzadınız? bir de haftada 250 gr.mı yoksa 3 günün herbirinde 250 gram mı yediniz balıgı?

Adsız dedi ki...

Meraba ben gamze 14 yaşındayım boyum 164 boyumun kısa olduğunu düşünüyorum acaba 170 olurmuyum

Adsız dedi ki...

Merhaba Gamze Boyunun daha uzaması mümkün. Kürü uygulamknın faydası olur. Bunun yanında boy uzatmaya faydalı egzersizler, spor yapman da yararlı olacaktır.

Adsız dedi ki...

benim boyum 1.55 15 yaşındayım boyumun 1.60.165 olmasını istiyorum ne yapmalıyım yardım edin

Adsız dedi ki...

Kürü uygula işte daha ne istiyosun

Adsız dedi ki...

Merhaba ben gamze 1.62 boyundayım 14yaşındatım polis olmak istiyprum boyum 1.75 olurmu

Adsız dedi ki...

Kür dedigimiz haftada 3 kere balık ve1 kere cay mi sadece yoksa baska bisey almamiz gerekiyormu yukarida yorumlarda birisi 250 tl yazmiş acil cevap verirmisiniz

Adsız dedi ki...

Yukarıda açıkladığı şekilde kürü uygulayın yeterli. Belirtilenlerin dışında bir şey almanız ve uygulamanız gerekmez. Sonuç alabilmek için en az 6 ay olmak üzere 1 yıl uygulamanız gerekir.

Adsız dedi ki...

Ben rabia ben 13 yasindayim 145 boyum var herkesten dislaniyorum pskolojim bozuldu agliyrm sureklj uzuluyorum baliga alerjim var yiyemiyorum sadece cayi icsem boyum uzar mi adet olali 3 sene oldu doktora gittigimde sol kolumun rontgenini cekti boyumn 3 cm uzayabilecegini soyledi yapmam gerekenleri soyler msniz geregini arz ederim.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben 16 yasindayim bu kurle 5 cm uzamak mumkun mu kullanip sonuc alan var mi? Kardesim bile benden 10 cm uzun yani genetik degil kisaligim.

Adsız dedi ki...

22Yaşındayım boyum 184. 3 ayda bu denilenleri yapmam sayesinde 3cm uzadım.

Adsız dedi ki...

Sallama çay kullansak olmuyo mu

Adsız dedi ki...

Sallama çay kullanabilirsiniz ama kaliteli ürün olmasına dikkat edin ancak Bitkileri İyi bir aktardan almanızı tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

Doğadan sallama cay sizce kalite mi??

Adsız dedi ki...

Bu kürü altı ayda bir bir ay aralıklarla iki yıldan uzun sure kullanmamızın bir zararı var mı acaba?

Adsız dedi ki...

Boy uzatma kürünü uygulamanın bir zararı olmaz. Aksine tamamen doğal şeyler yiyip içtiğiniz için faydasını görürsünüz

Adsız dedi ki...

Surekli ayni balik turu mu kullanilmali yoksa her hafta farkli farkli kullanilabilir mi ? Ayrica balikcilarda ithal olarak bulunan bu baliklar ayni sonucu verir mi? Egere bilginiz varsa ve yardimci olursaniz cok sevinirim onceki bilgiler icinde cok tesekkurler ^_^

Adsız dedi ki...

Boy uzatma küründen faydalanabilmek için bahsedilen Torik, palamut, uskumru, kefal balıklarını kullanmalısınız. ve cinsiyete göre önerilen çaydan içmelisiniz. Kısaca kürü tarif edildiği gibi uygulamalısınız. Sağlıklı günler dilerim

HAKTAN dedi ki...

Hocam 16 yaşındayım boyum 1.60 cm annemin boyu 1.53 cm babamın boyu 1.60 cm balığın siyah eti ve biberiye kürünü uygularsam boyum ne kadar uzayabilir

Yorum Gönder

Sitemizde kürleri yayınlanan İbrahim Saraçoğlu, Ahmet Maranki Suna Dumankaya gibi Uzmanlara sorularınızı kendilerine ait web sitelerinden sorunuz. Reklam amaçlı veya Link almak için yapılan yorumlar yayınlanmaz.