Ticker

6/recent/ticker-posts

ibrahim saraçoğlu boy uzatma kürü


ibrahim saraçoğlu boy uzatma kürü
 
Boy uzatmasını sağlamak için uygulanan Boy uzatma kürü 12 - 22 yaşları arasında olan gençler için uygulanabilmektedir.

Boy uzatma uygulaması ile yaşa göre boy uzatılabilme ortalaması aşağıdaki tabloda belirtilmiştir.


Boy uzatma kürünün uygulanabildiği üst sınır yaşı 22 yaşdır. Boy uzatma kürü 6 ay ile 2 yıl uygulanabilmektedir.



boy uzatma kürü - Prof Dr ibrahim saraçoğlu... paylaşan: hayatin-icinden


 
Boy uzatma kürü ile ortalama yaş dağılımı


Yaş aralığı Ortalama uzama [cm] 21 yaşa kadar
12 - 14 9 - 7
14 – 15 7 – 6
16 – 17 6 – 5
18 – 19 5 – 4
20 – 21 4 – 3
21 – 22 2 – 1

Boy uzatma kürü uygulaması için iki kural vardır.

Birinci kural, Torik, palamut, uskumru veya kefal balıklarından birisinden haftada en az 3 kez 200-250 gram buğulama veyahut ızgara olarak yemektir. Torik, palamut, uskumru, kefal balıklarının sırt kısmında bulunan siyah etli kısım boy uzatma için etkili olan kısımdır.

Çocuğunuza 12 yaşına kadar haftada 3 kez 250 gram, bu dört balıktan birisinin özellikle palamut balığının ızgara ya da buğulamasını yaptıktan sonra derisini kaldırıp sırt kısmında bulunan siyah etli kısmını yedirirseniz çocuğunuzun boyunun daha hızlı uzamaya başladığını hayretle göreceksiniz.. 12 yaşından sonra bu kür yeterli olmadığından bitkisel desteğe ihtiyaç duyulmaktadır.

İkinci kural ise, hiç bir yan tesiri olmayan bitkisel bir çayın altı ay müddetle haftada 1 kere demlenip içilmesi gerekiyor. Kız çocukları haftada bir gün melisa çayı (1 su bardağı kaynar suya 1 tutam melisa yaprağı koyarak 5 dakika demlendirilecek)erkek çocuklar ise biberiye çayı (1 su bardağı kaynar suya 1 tutam biberiye yaprağı koyarak 5 dakika demlendirilecekiçmeliler.

* Boy uzatma kürü kemik gelişimini tamamlayan çocuklarda dahi etkilidir. 6 aylık kürü kullandıktan sonra 1ay ara verip diğer 6 ay tekrar kullanılmalıdır. Sonuç için en az 2 yıl uygulanması gerekmektedir.

Uyarı: Reoccutan adlı antibiyotiği (sivilcelere karşı veya herhangi bir nedenle) kullanan kişilerin tedavi süresi bittikten 4 ay sonra boy uzatma kürünü kullanmaları önemle rica olunur.

Uyarı: Kürden olumlu sonuç alabilmek için balık ve bitki çayının beraber kullanılması gerekmektedir. Önerilen bitkisel çay hormon içermemektedir.

Boy uzatma kürü 
uygulaması sonuç kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.Bazı kullanıcılarda sonuç 6 ayda birkaç cm olarak değişirken bazı çocuklarda 1 yıl sonunda sonuç alınmıştır.Bu durum tamamen kişinin metabolizmasına bağlı bir durumdur.

ibrahim saraçoğlu

Yorum Gönder

161 Yorumlar

  1. merhaba ben senem yaşım 25 26ya giricem ama boyumla ilgili komplekslerim var uzatmanın hiç bir yolu yokmu.evliyim ve sezaryanla bir doğum yaptım.4yıl oldu.daha önce alternatif tıp bu kadar yaygın değildi.ve bizim kuşak bu güzel iksirlerden mahrum kaldı.boyumun uzamasını çok istiyorum.hiç bir yolu yokmu.lütfen cevap verin saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde boyum 1.82 16 yaşımdayım boyumuz 1.90 veya 1.92 olmak istiyom olurmuyum

      Sil
    2. Ben 16 yaşımdayken 1.72-3 civarıydım, şu an 17 yaşındayım ve boyum 1.81. Bence olur, neden olmasın? Beslenmene dikkat et, sporu bırakma👍👍👍

      Sil
  2. merhaba veb ceysu ben 16 yaşındayım ama 1.58 boy. uzaması için yardım edın boyumun uzmasını çok ısteıorımbaşka neler boy uzamasına yardm eder ibrahım saraçoğlunun sıtesıne baktım yok yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederm

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben 16 yasındayım boyum1.50boyumun uzamasını istyorum yardımcı olurmusunuz ne yapmam lazım lütfen simdıden teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftada bir kere melisa çayı içmelisin tabi kızsan ama erkeksen biberiye çayı hemen denemelisin

      Sil
  4. meraba ben 17 yaşındayım boyum 1.56 acaba daha boyum uzar mı? uzaması için ne yapmalıyım şimdiden teşekür ederim..

    YanıtlaSil
  5. slm ben ayşegül 17 yaşındayım boyum 160 boyumun kısa olduğunu düşünüyorum bana yardımcı olurmusunuz balık yemeden olmuyomu

    YanıtlaSil
  6. ben 18 yasindayim boyum 1.59 boyumun uzamasi icin ne yapmaliyim cok kompleks ediyorum

    YanıtlaSil
  7. bu siteyi çok beğendim işime çok yarıyor teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. bu çay kürü sadece ibrahim saraçoğlunun sitesinden satılmaktadır.bunun yanında balık tedaviside uygulanmaktadır.ben kullanmaya baslayalı 4 ay oldu daha..bu zaman dilimi icinde bi gelişme olmasını beklemiyorum cunku bi sonuc alman icin en az 6 ay gecmesı gerekiyormuşş..
    Fiyatın kürü ise 250 TL ve eger turt dışında oturuyorsan +42€ kargo parası var..ama sonucta boyumuz uzayacaksa deger diyorum =))

    YanıtlaSil
  9. ben tubanur 17 yasındayım ve boyum 1.53 kben boyumu kompleks yapmıyorum cünkü cevremdekiler benden cok uzun değil ama yinede uzun boylu olmayı isterim bazen işe yarıyorda onun için tesekkürler
    :).....

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten işe yarıyo hocamızın verdiği kürleri annemle birlikte uyguluyoruz.Annemde bende çok memnunuz şu anda.Bu siteye giren arkadaşlar "ne kürmüş be" deyip geçmeyelim lütfen.Eminimki sizlerde çok memnun kalaccaksınız.İyi günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaç yaşındasın? nekadar suredir kullaniyosun? kac cm uzadin?

      Sil
  11. ben 6aydır kullanıyorum son 3aydır 3cm uzadım 13 yaşındayım tavsiye ederim.umudunuzu kesmeyin yavaşta olsa uzuyor

    YanıtlaSil
  12. merhaba hocam ben 20 yaşındayım romatizma hastasıyım kortizon kullanıyorum boyum 130 sizin boy uzatma kürünüzden kullanırsam boyum uzar mı

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar boy uzatmak için size birkaç tavsiyede bulunayım.günde 1 litreye yakın süt tüketin.size sırasıyla açıklayacağım bu sporlardan birini yapın.1. dereceboy uzatır(((ip atlamak)))en çok boy uzatan yöntem.2. derece boy uzatır(((plates yapın)))web de videolardan yararlanabilirsiniz.3. derece boy uzatır(((basketbol))).4. derecede boy uzatır.5.derece boy uzatır (((voleybol))) ayrıyetten bal,muz,baklagiller,roka,tere ,yeşil yapraklı sebzeler ve sırtında siyahlık olan balıklarda boy uzamasına katkı sağlar.herkese kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  14. lüttfen biri bana yardım etsin 13 yaşındayım we boyum çok kısa herkes tarafından dışlanıyormuş gibi hissediyorum.

    benden küçükler bile benden daha uzun hep süt içmeye çalışıyorum ama başka bir çaresi yok mu lütfen biri bana yardım etsin lütfennnnnnn......

    YanıtlaSil
  15. meraba hocam ben bayanım 19 yaşındayım boyum 1,56 ve benim amacım 9 cm uzamak lütfen bu konu da yardımcı olur musunuz ne gerekiyorsa alır ve uygularım yetr bu yüzden polis olamıyorum

    YanıtlaSil
  16. hocam ben 14 yaşındayım 1.54 boyundayım uzamzk ıcın ne yapmalıyım lutfen yardım edin

    YanıtlaSil
  17. adım hasan benim boyum 1.66 yasım 22 yasıma göre kemik yapım 3 yas geri tedavimi devamlı görmüştüm özel iğne kullandım ilaç kullandım ama fazla etki göstermedi bana yardımcı olursanız cok sevinrim ne yapmam gerketini şimdiden tskkürler ii günler...

    YanıtlaSil
  18. meraba benim adım nurdan 13 yaşındayım ve boyum 160
    ama daha uzun olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  19. 21 yaşına kadar boyunuz uzayabilir. Boy uzatma kürünü mutlaka uygulayın.

    YanıtlaSil
  20. 13 yaşındayım boyun 1.55 kilom 52 boyumun uzamasını istiyorum napabilirim

    YanıtlaSil
  21. ben 12 yaşında bir kızım boyum 1.55 kilom 36 annem 1.68 babam 1.70 benim boyum ortalama kaç olabilir bilgilerinizi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel itibariyla kiz cocuklari annelerinden daha uzun olurlar. 1.63 olabilirsin.hatta daha fazla bile uzayabilirsin baliğa ek olarak her gun 1 bardak sut 1 kase yogurt 40gr peynir tuket.yatmadan 2 saat once kesinlikle Birşey yeme.gece yatarken duz yatmaya calis.ve yastik kullanma ayaginin altina 5-10 cm lik yukseklik koy.gunde 50 kere zipla ip atla ellerini yuksek yerlere degirmeye calis.yuzme,basket ve voleybol sporlarinda en az birini yap yuksek seleli bisiklet sur

      Sil
    2. Ben 20 yasindaym 160 boyunda annem 165 babm 170 balik fazla tuketemiyoruz bu verdiginiz bitkiyi icsem sadece ve yukarda soylediklerinizi yapsam yeterli olmaz mi ve bi 5 cm ve daha fazla uzayabilirmiym

      Sil
  22. mucize iksirler12 Temmuz 2012 00:56

    ölçü vermek mümkün değil. Ancak sağlıklı Beslenme ve basketbol gibi boy uzatan spor yapmak boyunun uzamasına yardımcı olur. Boy uzatma kürünü uygulamanı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melisa cayinin cesitleri warmi limonlu melisa cayi felanda warmis lutfen bi cewap werimisiniz we bu cay 6 ay kullanip 1 ay ara werip tekrarmi 6 ay kullanilicak yoksa sadece 6 ay tekmi kullnilicak

      Sil
    2. melisa cayinin cesitleri warmi limonlu melisa cayi felanda warmis lutfen bi cewap werimisiniz we bu cay 6 ay kullanip 1 ay ara werip tekrarmi 6 ay kullanilicak yoksa sadece 6 ay tekmi kullnilicak

      Sil
  23. melısa cayı super tavsıye ederım 13 yasındayım melısa cayını ayda bır ıcıyorum kısa olanlar kesınlıkle ıcsın.D.D

    YanıtlaSil
  24. ipek damla kızıltas21 Aralık 2012 15:37

    15 yasındayım 1.58 boyunda ve 46 kilodayım annem 1.58 45 yasında babam 1.70 47 yasında bu kuru kullanırsam 21 yasına kadar ortalama kac boyunda olurum? simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  25. salam.men Azerbaycandan yaziyorum.ben 23 yasina yakinlarda girdim.size sualim budur.lutfen cevapsiz koymayin.menim boyum uzana bilermi?birde melisa cayi azerbaycanda hangi isimle kullanilir?

    YanıtlaSil
  26. Genel olarak boy uzaması 22 yaşında durur. 22 yaşından sonra boy uzaması nadir görülür.

    Melisa'nın diğer adı oğul otu'dur. Latince ismi: Melissa officinalis, kovanotu , temreotu , turunçotu , Lippia citriodara , limonotu , limon nanesi , Acem , Turincin

    YanıtlaSil
  27. merhaba ben 18 yaşında 1.80 boyundayım annem 1.61 babam 1.76 yaklaşık 2 senedir haftanın 3 günü yüzme yapıyorum,haftanın geri kalan günleri içinde de basketbol oynuyorum.

    Besin değerlerim oldukça iyi süt,balık,et…vb ürünleri tüketiyorum almam gereken vitaminleride alıyorum.Sıklıkla saat 23:00-00:00 gibi yatıyorum. Sizce benim boyum daha uzarmı 3 veya 4 cm daha uzamak istiyorum

    yardımcı olursanız bir cevap yazarsanız çok sevinirim teşekkürederim.?

    YanıtlaSil
  28. 22 yaşına kadar boy uzamaya devam eder. bu kürü uygularsanız boyunuzun uzamasına yardımcı olabilir

    YanıtlaSil
  29. Bi doktor sol el röntgenime bakıp büyüme plağımın kapanmış olduğunu söyledi yinede bu kürle 2-3 cm uzayabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
  30. Merhaba ben 16 yaşındayım ve boyum 1.48. Boy kompleksim var. Yaşıtlarıma göre baya kısayım. Acaba 165 falan olabilir miyim?

    YanıtlaSil
  31. merhaba ben 14 yaşında 1.65 boyundayım 1.70 olmak istiyorum sizce olur muyum? Adet oldum, fakat adetten sonra yalnız 5 cm uzayabiliyormuşuz. Ben de 1.60 boyunda olmuştum..
    Sizce uzayabilme imkanım var mı?
    Geri cevap vermeniz umuduyla..
    Yağmur .

    YanıtlaSil
  32. Merhaba Yağmur 22 yaşına kadar boyun uzayabilir. Boy uzatma kürünü sen de uygulayabilirsin

    YanıtlaSil
  33. 18 yaşındayım boyum 165cm biraz daha uzamasını istiyorum bunun için neyapmalıyım

    YanıtlaSil
  34. merhaba ben 22 yaşındayım ve 22 yaşında olup ya da yaşı daha büyük olup gerçekten boyu uzayan var mı uzadıysa kaç santim uzadı bayanlar da cvp yazsınlar lütfen uzayanlar

    YanıtlaSil
  35. Selamun aleyküm :)
    Ben 16 yaşındayım boyum 1.50m
    En az 1.65 olabilir'sem cok mutlu olacam sizce ne yapmalıyım Arkadaşlarım hep benden uzun :( çok tuhaf oluyor . Nolur bana yardımcı olurmusunuz ?? lütfen ...

    YanıtlaSil
  36. Boyunu uzatmak için bu kürü uygula işte daha ne istiyorsun

    YanıtlaSil
  37. Bu melisa çayı herhangi bir melisa çayı olabilir mi yoksa İbrahim Saraçoğlu'nun sitesinden almamız şart mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  38. Saraçoğlu'nun sitesinden almanız şart değil. Güvenilir bir aktardan alacağınız kuru Melisa yaprağı kullanmanızı öneririm. Hazır sallama çaylardan almayın.

    YanıtlaSil
  39. balık tüketmezsek hıc bır ıse yaramazmı

    YanıtlaSil
  40. Kürü tarif edildiği şekilde uygulamazsanız hiç bir işe yaramaz

    YanıtlaSil
  41. merhaba ben bir hafta sonra 17 yasina girecegim, boyum 1.68. boyumun uzamasini istiyorum bana yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  42. Merhaba bu kuru daha yeni görüyorum çok heyecanlandım boyum 1.50 annemin1.60 babamın 1.62 acaba ben bunları uygularsam uzar miyim uzarsamda kac cm olurum çok sağolun saygılar

    YanıtlaSil
  43. 21 yaşından küçükseniz kürü tarif edildiği şekilde uygularsanız faydasını görürüsünüz

    YanıtlaSil
  44. bir sey saracagım acaba kur dıyoruz ama bı bır tarıf mı yoksa yanı kendımız mı hazırlıyoruz yoksa siparislemi alıyoruz

    YanıtlaSil
  45. Yukarıda verilen tarifi kendiniz hazırlayabilirsiniz. Bitkileri aktardan satın alabilirsiniz. Ancak aktardaki ürünlere güvenemiyorsanız. İbrahim Saraçoğlunun kendisine ait web sitesinden satın alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  46. Bir sürü onun adına açılmış site hangisi acaba onuda söylderseniz çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  47. İbrahim Saraçoğlunun kendisine ait resmi web sitesi http://www.profsaracoglu.com/

    YanıtlaSil
  48. Melisa çayını hafta da neden bir kere daha fazla içsek ne olur

    YanıtlaSil
  49. Fazla içersen boyun kısalır. Şaka şaka bir şey olmaz ne olabilir ki

    YanıtlaSil
  50. Bir an çok korktum neyseki sakaymis . Kemik suyu icsek acaba daha fazla uzar miyiz

    YanıtlaSil
  51. Kemik suyu bağışıklık sistemini güçlendirir, boy uzamasına yardımcı olur mu bilemem ama sağlık için faydalı

    YanıtlaSil
  52. Kur dediğimiz balık yemek ve melisa cayi içmek dimitri bi yorumda kur 250 şura yazıyor onu anlamadım

    YanıtlaSil
  53. Boy uzatmak için yukarda yazılı kürü tarife uyarak aynen uygulayın satın almanıza gerek yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çayın fiyatı ne kadar dir nasil anlarız gercek melisa cayi olduğunu

      Sil
  54. Aktardan melisa yaprağı diye isteyin, 1 su bardağı kaynar suya 1 tutam melisa yaprağı koyarak 5 dakika demlendirdikten sonra için.

    YanıtlaSil
  55. merhaba ben 16 yaşındayım 1.48 boyum . Bunun için doktora gittim doktorlar kemiklerimin tıkandığını ve bunun için uzayamacağımı söylediler . Buna rağmen bu kürü kullansam bi faydasını görür müyüm ? Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duzenli olarak kuru uygulayıp çayı iç ekstra egzersizler yapıp yanı sıra süt de icebilirsin mutlaka faydasi olacaktır
      Deneden bisey kaybetmezsin

      Sil
  56. Bence uygula, ne kaybedersin ki

    YanıtlaSil
  57. Bitki çayı kürün etkisini artırmak içindir. Boyun uzamasını sağlayan yukarıda tarif edildiği şekilde balık tüketmektir. Kürü tarif edildiği şekilde uygulamazsanız faydasını görmezsiniz.

    YanıtlaSil
  58. Zoretanin adlı ilaca başladım. Reoccutan içenler tedaviden 4 ay sonra başlasınlar yazıyor. Benim ilacım için de aynı şey geçerli mi?

    YanıtlaSil
  59. Reoccutan icince kemik gelisiminde duraklamami oluyor ? Ozellikle soylenmis olmasinin sebebi nedir ? :/

    YanıtlaSil
  60. Poset çay olarak satilanlardan alsak oluyo mu

    YanıtlaSil
  61. Poşet çay yerine güvenilir bir aktardan satın almak daha iyi olur

    YanıtlaSil
  62. ben de 20 yasındayım kullansam bi bes cm uzarmıyım uzayan hanımlar yazabilirler mi ?

    YanıtlaSil
  63. 12 yaşındayim 140 boyum var arkadaslarım arasında çok dışlanıyorum bu melisa çayı ne kadar boyum uzar ve de kemik yaşım küçükmüş

    YanıtlaSil
  64. Boy uzamasını sağlayan melisa çayı değil Torik, palamut, uskumru, kefal balıklarının sırt kısmında bulunan siyah etli kısım boy uzatma için etkili olan kısımdır. Önerilen bitki çayları bitkisel destek olarak kullanılmalıdır.

    Boy uzatma kürü uygulaması sonuç kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.Bazı kullanıcılarda sonuç 6 ayda birkaç cm olarak değişirken bazı çocuklarda 1 yıl sonunda sonuç alınmıştır.Bu durum tamamen kişinin metabolizmasına bağlı bir durumdur.

    YanıtlaSil
  65. Melisa içip balık yemesek ama süt yogurt ve gerekli sporları yapsak uzayabılırmıyım yasım 16 yanıtlarsaniz cook sevınırım sımdıden tesekkurler

    YanıtlaSil
  66. Ben 13 yaşındayım 150 boyum var ve arkadaşlarımdan kısayım babam 157 annem 165 ben uzamak istoyorum acaba bu kürü doğru uygulasam 14 yaşıma kadar 160 filan olurmuyum 10 cm uzarmı

    YanıtlaSil
  67. merhaba. ibrahim saracoglunun boy uzatma kürünü uygulamışsınız sanırım. acaba yaşınız kaç ve kaç santim uzadınız? bir de haftada 250 gr.mı yoksa 3 günün herbirinde 250 gram mı yediniz balıgı?

    YanıtlaSil
  68. Meraba ben gamze 14 yaşındayım boyum 164 boyumun kısa olduğunu düşünüyorum acaba 170 olurmuyum

    YanıtlaSil
  69. Merhaba Gamze Boyunun daha uzaması mümkün. Kürü uygulamknın faydası olur. Bunun yanında boy uzatmaya faydalı egzersizler, spor yapman da yararlı olacaktır.

    YanıtlaSil
  70. benim boyum 1.55 15 yaşındayım boyumun 1.60.165 olmasını istiyorum ne yapmalıyım yardım edin

    YanıtlaSil
  71. Kürü uygula işte daha ne istiyosun

    YanıtlaSil
  72. Merhaba ben gamze 1.62 boyundayım 14yaşındatım polis olmak istiyprum boyum 1.75 olurmu

    YanıtlaSil
  73. Kür dedigimiz haftada 3 kere balık ve1 kere cay mi sadece yoksa baska bisey almamiz gerekiyormu yukarida yorumlarda birisi 250 tl yazmiş acil cevap verirmisiniz

    YanıtlaSil
  74. Yukarıda açıkladığı şekilde kürü uygulayın yeterli. Belirtilenlerin dışında bir şey almanız ve uygulamanız gerekmez. Sonuç alabilmek için en az 6 ay olmak üzere 1 yıl uygulamanız gerekir.

    YanıtlaSil
  75. Ben rabia ben 13 yasindayim 145 boyum var herkesten dislaniyorum pskolojim bozuldu agliyrm sureklj uzuluyorum baliga alerjim var yiyemiyorum sadece cayi icsem boyum uzar mi adet olali 3 sene oldu doktora gittigimde sol kolumun rontgenini cekti boyumn 3 cm uzayabilecegini soyledi yapmam gerekenleri soyler msniz geregini arz ederim.

    YanıtlaSil
  76. Arkadaşlar ben 16 yasindayim bu kurle 5 cm uzamak mumkun mu kullanip sonuc alan var mi? Kardesim bile benden 10 cm uzun yani genetik degil kisaligim.

    YanıtlaSil
  77. 22Yaşındayım boyum 184. 3 ayda bu denilenleri yapmam sayesinde 3cm uzadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabah ? öğle? akşam?
      hangi vakitte içtin haftada 1 kere diyor ama vakti yazmamış. farkeder mi acaba

      Sil
  78. Sallama çay kullansak olmuyo mu

    YanıtlaSil
  79. Sallama çay kullanabilirsiniz ama kaliteli ürün olmasına dikkat edin ancak Bitkileri İyi bir aktardan almanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  80. Doğadan sallama cay sizce kalite mi??

    YanıtlaSil
  81. Bu kürü altı ayda bir bir ay aralıklarla iki yıldan uzun sure kullanmamızın bir zararı var mı acaba?

    YanıtlaSil
  82. Boy uzatma kürünü uygulamanın bir zararı olmaz. Aksine tamamen doğal şeyler yiyip içtiğiniz için faydasını görürsünüz

    YanıtlaSil
  83. Surekli ayni balik turu mu kullanilmali yoksa her hafta farkli farkli kullanilabilir mi ? Ayrica balikcilarda ithal olarak bulunan bu baliklar ayni sonucu verir mi? Egere bilginiz varsa ve yardimci olursaniz cok sevinirim onceki bilgiler icinde cok tesekkurler ^_^

    YanıtlaSil
  84. Boy uzatma küründen faydalanabilmek için bahsedilen Torik, palamut, uskumru, kefal balıklarını kullanmalısınız. ve cinsiyete göre önerilen çaydan içmelisiniz. Kısaca kürü tarif edildiği gibi uygulamalısınız. Sağlıklı günler dilerim

    YanıtlaSil
  85. Hocam 16 yaşındayım boyum 1.60 cm annemin boyu 1.53 cm babamın boyu 1.60 cm balığın siyah eti ve biberiye kürünü uygularsam boyum ne kadar uzayabilir

    YanıtlaSil
  86. merhaba hocam ben 17 yaşındayım ve boyum çok kısa reoccutanne değil de aknetrent kullanıyorum daha tedaviye başlayalı 1 ay bile olmadı yine de 4 ay beklemem gerekiyor mu lutfen bana yardımcı olun boyumun uzamasını çok istiyorum lutfen

    YanıtlaSil
  87. Simdi ben palamut baligini 6 ay yiyip 1 ay ara verecem 6 ay daha yiyecegim yine palamut yemeyi dusunuyorum balik degistirmeme gerek varmi

    YanıtlaSil
  88. özellikle palamut balığının ızgara ya da buğulamasını yaptıktan sonra derisini kaldırıp sırt kısmında bulunan siyah etli kısmını yemeniz gerekiyor. Önemli olan bu siyah etli kısım, ve cinsiyete göre önerilen bitki çayını tüketmeniz.

    YanıtlaSil
  89. 4 balik arasinda İbrahim saracoglunun ekstra önerdigi en iyisi bu dedigi bir balik varmi en faydalisi yani

    YanıtlaSil
  90. Meraba ben polis olmak istiyoru m boyum1.62 14 yaşındayım adet oldum boyum daha fazla uzarmı

    YanıtlaSil
  91. ben roaccutuane kullanıyorum son ayımdayım şimdi çaya başlasam balık yemeye başlasam olmaz mı veya başlasam ne olurki

    YanıtlaSil
  92. Çayı 6 ay kullanıp 1 ay ara verdiğimiz gibi balık yemeyede 6 ay devam edip 1 ay ara verecek miyiz ?

    YanıtlaSil
  93. kürü 6 ay uyguladıktan sonra 1ay ara verip 6 ay tekrar uygulayacaksınız.

    YanıtlaSil
  94. Bu kürü uygulayınca boyumuzun uzayacağı kesin midir? ?Tabi yaş aralığında bulunduğumuz sürece. ..

    YanıtlaSil
  95. Sadece melisa çayı boy uzatıyor mu peki?

    YanıtlaSil
  96. Melisa çayı sadece kürü desteklemek amacıyla içilir. Önemli olan balığın siyah etli kısmını tüketmektir. Kürü tarif edildiği şekliyle uygulamalısınız.

    YanıtlaSil
  97. 19 yaşındayım boyum 1.65 ve ben 1.70 olmak istiyorum gerçekten işe yarar mı buna ihtiyacım var çünkü.
    bu melisa çayı lokman hekimlerde satılır mı?

    YanıtlaSil
  98. Kızım16 yaşında 6 aydır boy uzatma kürü uyguluyor Dhea-s hormonu yüksek çıktı doktoru aldacton 50 mg tablet başladı küre devam edebilir mi

    YanıtlaSil
  99. Haftalik 3tane baligi 1 gunde yiyebiliyomuyuz yoksa ayri ayri gunler mi yememizz lazim acil cevap

    YanıtlaSil
  100. Sen bir haftada yiyeceğin yemeği 1 günde yiyormusun. Ne saçma soru? Nasıl uygulaman gerektiği anlatılmış nesini anlamadın

    YanıtlaSil
  101. Melisa çayı nın hangi türü? Hocamızın bir konuşmasında ve sitesindeki melisa çayının ( oğul otunun ) boy uzatma için doğru tür olmadığını belirtmiş.

    YanıtlaSil
  102. Merhaba ben 17 yaşında bir kızım boyum 1.53 cm boyumun 12 cm daha uzamasını istiyorum.Bunun için bi öneriniz olurmu ?

    YanıtlaSil
  103. Dilara Havuz1 Ekim 2014 15:47

    merhaba ben 16 yaşındayım boyum 158 annem 163 babam 164 acaba ben de balık yiyip melisa çayı içsem 163 olabilir miyim??

    YanıtlaSil
  104. Boy uzaması 22 yaşına kadar sürer. Bu nedenle boy uzatma kürünü uygulamak ve bunun yanında boy uzamasına yardımcı olan sporlar ve egzersizler yapmak size fayda sağlayabilir.

    YanıtlaSil
  105. Merhaba ben 17 yaşında bir kızım boyum 1.45 cm boyumun 1.60 cm ye kadar uzamasını istiyorum.Bunun için bi öneriniz olurmu ? Boy uzamasina yardimci olan sporlar ve egzersizlere ornek verebilir misiniz ? Basketbol ve yuzme disinda baska neler olabilir ?

    YanıtlaSil
  106. Google'da "boy uzatan egzersizler" diye ararsan pek çok bilgi bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  107. balıktan başka bitkisel kür yokmu balık yiyemiyorum da ben 12 yaşındayım boyum 1.52

    YanıtlaSil
  108. Merhabalar benim boyum 1.75 . Yaş 17 .
    1.85 olmak istiyorum . Kür işe yarıyo mu ??
    Acil cevap..

    YanıtlaSil
  109. Özellikle önerilen bir balık var mı? palamut mu?

    YanıtlaSil
  110. Beyza Demirkol19 Mart 2015 22:55

    Balıkların siyah kısmından mı 250 gr yemeliyiz yahud balığın tamamının mı 250 gr olmalı yani sadece sırt kısmından mı 250 gr yicez
    Bide melisa çayı iki çeşitmiş limon melisa ve ofisinanis bunların ikisi arasında fark var mı ikisiniden birini içebilirmiyiz?

    YanıtlaSil
  111. yaşım 14 boyum 1.70 ama daha uzun olmak istiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  112. Yaşım 15 boyum 1.45 annem 1.62 babam 1.72 1.60 olur muyum geri dönerseniz sevinirim teşekkürler.
    - Rabia

    YanıtlaSil
  113. Boyum 182 17 yaşındayım bugun itibariyle kullanmaya başladım bakalım ne kadar boy aticam

    YanıtlaSil
  114. Merhaba ben 17 yasndayim boyum 150 annem 155 babam 169 boyumun 163 olmasını istiyorum. lütfen yardmcı olun ve geri dönün ağlıyorum bunun yüzünden dışlanıyorum ve benimle dalga geçiyorlar lütfen yardm edin

    YanıtlaSil
  115. Eylül 1997 doğumluyum . 174 boyum var , bu kürü uyglayıp 180 i geçme.ihtimalim var mıdır ?

    YanıtlaSil
  116. Boy uzatmasını sağlamak için uygulanan Boy uzatma kürü 12 - 22 yaşları arasında olan gençler için uygulanabilmektedir. Uygulayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  117. Merhabe ben 19 yaşındayım yakında 20 ye giricem. Bu balık+çay kürünü sürekli kullanmamız şart mi ya da elde edebildiğim kadar yapmam yararlı olur mu? Bi de 250 gr demiştiniz bu haftalik mi yoksa günlük mu? Yani haftada gün yiyiyoruz ya bu uç gün toplamı mi 250 gram olacak cevap yazarsanız çok mutlu olurum. Ne olur cevap

    YanıtlaSil
  118. Mucize iksirler21 Kasım 2015 16:58

    Yazıda belirtildiği gibi haftada 3 gün (yani 1 gün yiyip bir gün ara vererek) her ögünde 200- 250 gram adı geçen balıklardan özellikle palamut balığının ızgara ya da buğulamasını yaptıktan sonra derisini kaldırıp sırt kısmında bulunan siyah etli kısmını yerseniz boyunuzun daha hızlı uzamaya başladığını hayretle göreceksiniz..

    İkinci kural ise, hiç bir yan tesiri olmayan bitkisel bir çayın altı ay müddetle haftada 1 kere demlenip içilmesi gerekiyor. Kız çocukları haftada bir gün melisa çayı içmeli. (1 su bardağı kaynar suya 1 tutam melisa yaprağı koyarak 5 dakika demlendirilecek).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melisa cayinin iki turu felan war limonlu melisa cayi felan warmis farkedermi hangsi oldgu ltfen cwap werin ltfen

      Sil
    2. melisa cayinin cesitleri war limou melisami yoksa cesidi farkedermi ltfn acil cwap

      Sil
  119. Merhaba 17 ysinda bir kizim boyum 1.52 ve ben 1.65 falan olmak isiyoeum acaba bu kuru uygularsam boyum istedigim gibi olur mu

    YanıtlaSil
  120. Slm ben 17 ye giricem ama boyum1.62 falan sizce kisa miyim uzamak icin napmaliyimm

    YanıtlaSil
  121. selamün aleyküm
    hocam Boy uzatma balik kürünü siz satiyormusunuz ? Siz satiyorsaniz siparis nasil verebiliriz ?

    YanıtlaSil
  122. Bitki cayi olarak melisa sartmi yesil cay vb. İcebilirmiyiz

    YanıtlaSil
  123. Kızlar Melisa çayı, Erkekler Biberiye çayı içmelidir. Önerilen uygulama şekli haricinde uygulamaların faydası olmaz.

    YanıtlaSil
  124. 15 yaşındayım boyum 160 Bunu uygularsam en fazla ne kadar uzayabilirim ?

    YanıtlaSil
  125. Herkese merhaba. Öncelikle ben bu kürü az çok uygulayan biri olarak sizlerle paylaşmak istediklerimi yazacam. Arkadaşlar kür işe yarıyor !Gerçektende faydası var. Ortalama bir buçuk yıl önce başlamıştım. 5 ay falan uyguladım kürü. Ama çay tüketmedim. Sadece haftada 3 kere palamut yedim. Gercektende çok zor oluyor bi süre sonra. Ama sonucunda boyum 174.5ten 177'ye çikti. Dedigim gibi 5 ayda ve sade palamutla. Ama tabii ara sıra da esneme germe egzersizleri ve gün icinde bol bol zıplayarak gecirmeye calistim 5 ayı. Bakın arkadaşlar, etraftan duydugunuz osuruktan bilgilerle kendinizi ve çevrenizdekileri doldurmayın. Boy konusunda çok takıntılı biri olarak ben bunu size kalıbımı basarak söylüyorum: Bu kürün faydası var! Ha tabii sadece balıkla çayla gecistirmeyin derim. Kendinizde arastirin yapmaniz gereken çok farklı hareketler ve programlarda var. Yeniden başladım simdi küre ve başka bi programa. Herkese bol şans. Acı yoksa kazançda yok, bunu asla unutmayın. Okuyanlara teşekkürler.

    YanıtlaSil
  126. Mrb ben 15 yasindayim boyumun uzamasini istiyorum bana yardimci olun lutfen yabit verin boyumun uzamasi icin ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
  127. Mesela bu kür 18 yaşında 5 cm 19 yaşında 4 cm 20 yaşında 3 cm toplamda 12 cm mi uzayacagiz

    YanıtlaSil
  128. 16.5 yaşındayım boy 170 bu küre başlasam 10 cm uzarmıyım

    YanıtlaSil
  129. Iyi gunler.Ben 20 yaşındayım.Boyun 1.66 cm 3 4 cm daha uzamak istiyorum.Bu kürü uygularsam kesin bir sonuç alır mıyım?Acil yardım lütfen

    YanıtlaSil
  130. Iyi gunler.Ben 20 yaşındayım.Boyun 1.66 cm 3 4 cm daha uzamak istiyorum.Bu kürü uygularsam kesin bir sonuç alır mıyım?Acil yardım lütfen

    YanıtlaSil
  131. 1 günde yenilen balıkmı 250 gram yoksa siyah yerimi 250 gram olcak

    YanıtlaSil
  132. Boy 174 metabolizma hızı çok yüksek yaş.19 2 sene kullansam ne olur

    YanıtlaSil
  133. Yas 19 boy 174 metabolizma hizi cok hizli kac cm uzarim

    YanıtlaSil
  134. Yas 19 boy 174 metabolizma hizi cok hizli kac cm uzarim

    YanıtlaSil
  135. Merabalar ben 19 yaşındayım voleybol oyuncusuyum boyum 174 ne kadar uzarım metabolizma hızimda cok hizli yardimci olurmusunuz lütfen

    YanıtlaSil
  136. Kızım 10 yaşında saraçoğlu nun sitesinden siyah balık eti aldım haftada 3 gün onu yedirsem hormon bozukluğu erken büyüme gibi sorunlar yaşarmıyız

    YanıtlaSil
  137. Herkese merhaba ben bu kürü eylül de 15.5 yaşında 59 cm olan oğluma uygulamaya başladım boyu 2.5 cm uzadı. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  138. Ben 13 yasinda reoccutan kullandim simdi 16 yasindayim ve boyum cidden hic uzamiyo ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  139. S.a 25 yaşında bir erkeğim haziranın sonunda 26 ya girecem boyum 165 ti en son ölçtüğümde 170 olmayı çok istiyorum en azından bir iki cm uzasam bile çok iyi gerçekten yapabileceğim ve maliyeti çok olmayan bir şey var mı ve sonuç alacağım bir şey az bir ihtimal olsa bile yani sonuç alacağım bir şey varsa yaparım elimden geldiği kadar lütfen yardımcı olur msusnuz kendim de belki bir şeyler yaparım son olarak 27 yaşına kadar ama siz uzmanlardan yardım almak istiyorum benim yaşım 25 demeyin 20 den sonra ı 22 den sonra mı tam hatırlamıyom boyum 1 60 veya 1 62iken 165 oldu yani boyum geç yaşt6a hala uzadı hala da uzayabilir belki içimde uzayacağına dair his umut da var Allah tan umut kesilmez lütfen yardım edin dedğiniz şeyi yapıp boyum uzarsa mutlaka siteye yazıcam söz veriyorum annmem babam uzun boylu değil ama abim 1 75 boyunda ve boyumu uzatnak içn hiç çaba göstermedim sadec e24 yaşından 25 e kadar bir iki ay o da 25 e gelirken son ki ayda bir iki ay düzensiz bazen zıpladım ynai belki her gün zıplammamıışımdır hatırlamıyorum ama 1 saat zıpladım zıpladığım zaman dinlene dinlene zıpladım Belki boyum 1 2cm uzamıştır ama ölçtürmedim bu yazıyı yazdıktan sonra bir an önce eölçtürecem belki çaba harcarsam egzersiz yaparSam iyi ve boyum uzayacak şekilde beslenirsem ve kürleri uygularsam uzar belki Boy herkesd e en geç 25 batılı erkekler de 27 e kadar uzar diye biliyoruım ekadar uzar diye biliyorum 25 tesonra uzamaz kesinlikle ama ben yin de denerim siz yeterki söyleyin küçükken hatta ortakuldamı hatırlamıyorum yaşıma göre uzundum bir ara hayatmda hatta sen bir ara yaşına göre çok zundun diye akrabalarım da var lise2 den itibaren lise sona kadar uzamadı ve lise sondan 22 yaşına kaadr dedğim gibi 3 cm uzadı en az belki çok sıkıntıdan ve stresten ve üzüntüden uzamamıştı lisedeli skıkntılı dönememimden dolayı lised eyani Ben gerçek boyumun enj az 5cm altında genetik boyumun 5cm altında olduğumu düşünüyorum elimden geleni yaparsam bir kaç cm uzar belki yardım ederseniz çok sevinirim ve dua edrim size her gün

    YanıtlaSil
  140. Yaş 15.5 kilo 67 boy 1.70 kendimi kötü hisediyorum arkadaşlarım benden uzun boyum kısa sayılmaz ama 6-7 cm fena olmaz biberiye kesin yararmı annem kilo vermek için içiyo anlamadım

    YanıtlaSil
  141. Merhabalar.17 yasindayim 1.58 cm boyundayim.kilom kışın 55 yazın 50 oluyor.:)babam 1.70 annem 170 ablamda 170 boyunda.benim boyum 158 de kaldi.sizce bu kuru yaparsam uzarmiyim ? Halamda benle ayni boyda yoksa genetik olarak kalirmiyim boyle.yardimci olursaniz sevinirim tesekkurler..

    YanıtlaSil
  142. Merhaba ben 11 yaşındayım ve kilom 45 hiç boyum uzamıyor sizce ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  143. Bunları yaparken , süt peynir yesek nasıl olur ? haftanın 3 günü sınır mı daha fazla olmaz mı ? birde fitness yapıyorum çok ağırlık olmıyacak şekilde 10 kilo felan kaldırıyorum bende işe yarar mı ? esnemede yapıyorum bunun yanında

    YanıtlaSil
  144. Merhaba ben 19 yaşındayım erkeğim fakat boyum 1.65 boyumu uzatabilir miyim uzarsa ne kadar uzar

    YanıtlaSil
  145. Benim boyum 140 kilom 35 yaşım 14 nasıl yükselte bilirm yardımcı
    olurmusunuz

    YanıtlaSil
  146. Merhaba hocam boyum 1 47 17 yasindayim boyum bir turlu uzamiyor hangi doktora gittiysem cozum olmadi lutfen bana yardimci olun sizden rica ediyorum cevabinizi bekliyorum ..

    YanıtlaSil
  147. Boyu 159 14 yasindayim adet oldum daha ne kadar uzayabilirim ve konserve balık yesem olur mu

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.