Ticker

6/recent/ticker-posts

Şenay Akay diyeti

Şenay Akay diyeti

Mesleği icabı ince olması gerektiğini söyleyen manken Şenay Akay, "Bu sebeble diyet hayatımın bir parçası" diyor.

Hem sağlıklı beslenmek için hem de şekerinin düşmesi yüzünden sık sık beslenmek zorunda olduğunu belirten Şenay Akay, diyet listesini şöyle sıralıyor:

Sabah

Güne mutlaka su ile başlarım. Arkasından sıkı bir kahvaltı yaparım; kahvaltı tüm öğünlerin kralıdır, insan kendi vücudunu tanımalıdır ve ona göre bir diyet uygulamalıdır. Onun için kahvaltı benim için çok önemlidir. Sıkı bir kahvaltının ardından güne başlarım.

Ara öğün

• Elma ya da meyve salatası

Öğlen

• Salata, diyet yoğurt ya da sadece makarna

Ara öğün

• Kepekli tost yenilebilir.

Akşam

• Izgara tavuk veya balık, yanında salata yiyorum. Tabii ki yağsız ve tuzsuz olarak.

Yatmadan önce

• Meyve salatası ya da sadece yoğurt.

• Şekerim çok sık düştüğü için diyet çikolata.

• Hamur işi, tuzlu-yağlı yiyecekler, çay ve kahveden uzak bir yaşam sürüyorum.

• Günde bir saat yürüyüş ya da aletli jimnastik yapıyorum.

• Ceviz ve fındığı yararları açısından tüketiyorum.

• Ara sıra kendimi mutlu etmek için diyetimin dışına çıkarak mantı yiyorum.

Şenay Akay

Yorum Gönder

0 Yorumlar