Ticker

6/recent/ticker-posts

Açlık hissettirmeyen diyet

Açlık hissettirmeyen diyet

‘Ben aç kalmaya dayanıklı değilim, abur cubur yemeyi çok seviyorum’ diyorsanız, bu diyeti uygulayabilirsiniz. Bu diyet ile hiç açlık çekmeden bir haftada 1,5 kilo vereceksiniz.

Uyandığınızda
1 bardak oda sıcaklığında su

Kahvaltı
1 su bardağı şekersiz süt,
1 kibrit kutusu kadar yağsız beyaz peynir
1 tane söğüş salatalık, 1 ince dilim kepek ekmek

Kuşluk
1 porsiyon mevsim meyvesi veya bir kibrit kutusu kadar yağsız beyaz peynir
1 tane galeta

Öğle
4 köfteye eşit (120 gram), et, tavuk, balık veya 6 çorba kaşığı kuru fasulye, nohut, yeşil mercimek
1 su bardağı kaymaksız yoğurt
1 porsiyon yağsız limonlu söğüş salata
1 ince dilim kepekli ekmeği

İkindi
Bir porsiyon mevsim meyvesi
Şekersiz çay
1 kibrit kutusu kadar yağsız beyaz peynir
1 tane galeta

Akşam
Öğle yemeğinin benzeri
(20.30'da ve 21.30'da) 1 porsiyon mevsim meyvesi,

arzu edilirse (22.30'da) 1 kibrit kutusu kadar yağsız beyaz peynir ve 1 tane galeta

Yatarken
1 bardak oda sıcaklığında su

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. ben bu diyetin bir haftada 1.5 kilo verdireceğini sanmıyorum. çünkü çok yemek var hem bunları yiyip hem de nasıl kilo vereceğiz? ben bir günde burda yazanların yarısı kadar yemek yiyorum ve akşam olunca göbeğim şişiyor.:( onun dışında hiç bir sorunum yok sabah kalkınca da göbeğim olmuyor ama akşama doğru çıkıyor. diğer arkadaşlarımla aynı şeyleri yiyoruz onlarda bir değişme olmuyor, göbekleri hala dümdüz oluyor ama benimki şişiyor :( önerdiğiniz bir şey varmı? ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.