Ticker

6/recent/ticker-posts

Yağlı Cilt temizleyici yulaflı cilt maskesi

Yağlı Cilt temizleyici yulaflı cilt maskesi

Yağlı cilde sahip kişilerin özellikle hanımların en büyük sorunu gün sonunda yağ birikimi nedeni ile parlayan bir cilt ve akmış bir makyaj.

Bu yulaflı maske ile yağlanma sorununu giderip cildinize denge kazandırmış olacaksınız.

Malzemeler :

2 yemek kaşığı yulaf unu
2 yemek kaşığı rendelenmiş limon kabuğu
6yemek kaşığı dolusu buğday kepeği

Uygulanışı: Malzemeleri iyice karıştırdıktan sonra biraz su ile lapa haline getirin. Bu karışımla yağlı cildinizi 2-3 dakika boyunca temizleyin.Ardından ılık su ile yıkayın.

Haftada 2 kez uygulanabilir

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. bunu ben denedim işe çok iyi yarıyo tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. selamın aleyküm hocam benim yüzümde fazla sivilce var vede çok yaglı bu ilacı kullansam sivilcelrde azalma olurmu veya ben kullanabilirmiyim ???

    YanıtlaSil
  3. harika bi çözümm :):):):)

    YanıtlaSil
  4. haftada 2 veya 3 kez uygulanabilir

    YanıtlaSil
  5. merhaba hocam,benim de yüzümde çok sivilce var,lavanta kürünü uyguladım ama iyi gelmedi.ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  6. ben 20yaşında bir genç kızım sivilcelerle başım fena dertte ne kullandımsa geçmedi sırtımdan göğüs bölümümden hep yarı intap yarı akne şeklinde sivilce çıkıyor korkudan yalı tatlı şeyler yiyemiyorum birşey yesem yada yamı değiştirsem (sıvı yağ)yarım satin yada bir günün içinde sivilce çıkıyor kullandıgım sivilce ilaçları fazla fayda etmiyor bana yardım ederseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  7. hocam ben 12 yaşındaki bir gencim bu maskeyi kullansam olurmu bu yağlar ergenliktende kaynaklanıp sonra geçermi yoksa

    YanıtlaSil
  8. bu uygulamayı ne kadar süreyle ne sıklıkla yapmamız gerekiyor?

    YanıtlaSil
  9. hocam benim hem sivilcem hem siyah nokta hemde cildim çok yağlı.yok yok yani bunların topu için tek bir kür varmı.çocuğum olduğu için çok vaktım yok.teşekürler

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.