Ticker

6/recent/ticker-posts

Sivilce için tonik tarifi

sivilce giderici tonik tarifi:

Evinizde kolaylıkla hazırlayabileceğiniz sivilceler için doğal tonik

Malzemeler:

100 gram alkol
3 adet aspirin
makyaj pamuğu

Hazırlanışı: Aspirinleri toz haline getirdikten sonra bir kavanozun içine 1oo gram alkolü ve aspirinleri koyup karıştırın. Bu karışımın içine makyaj pamuklarını da koyun. 1 gün bekletin.

Daha sonra karışımı emen makyaj pamukları ile sivilceli bölgelerinizi temizleyin.


Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. cüneyt ersoy15 Ocak 2009 13:42

    s.a sayın hocam benim yüzümde sivilcelerden kurtulamıyorum şişip duruyo bana yardımcı olursanız cok memnun olurum doktora gittim bi faydasını göremedim hala sizden yardım bekliyorum sizden alaah razı olsun

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.