Ticker

6/recent/ticker-posts

Mehmet Öz gençlik iksiri yeşil içecek

Mehmet Öz gençlik iksiri yeşil içecek

Prof. Dr. Mehmet Öz "Benim amacım ev kadınlarını nasıl beslenecekleri hakkında eğitmek. Çünkü, onlar toplumun temel taşı ailenin çekirdeğidirler.

Onlar eşlerine ve çocuklarına bakıyor ve eğitiyor. Bu nedenle kadınların eğitimi ile toplumun çoğunluğuna sağlık bilinci kazandırmamız mümkün" diyor.
Prof. Mehmet Öz'ün kendi formülü olan gençlik iksiri "yeşil içecek" tüm dünyada tüketilen bir içecek oldu.

Sizin de evinizde bu karışımı hazırlayabilmeniz için Prof. Mehmet Öz, gençlik iksirinin formülünü açıkladı.

Dr Öz yeşil içeceğin günde 3-4 bardak içilmesini tavsiye ediyor. Kilo aldırmadan doping etkisi yapan ve uzun bir yaşam sürmenizi sağlayan gençlik iksiri yeşil içecek formülü anti-aging ilacı olarak da kabul görmekte.

Sekiz ayrı sebze içeren karışım, bağışıklık sisteminizi güçlendiriyor, gençlik iksirinin içinde bulunan antioksidanlar uzun ve genç bir hayat sürmenizi sağlıyor.

Gençlik iksiri yeşil içecek genç - yaşlı herkes tarafından tüketilebilir. Bu karışım diyet yapanlar içinde destek bir içecektir, beslenme ihtiyaçlarını karşılıyor.

Gençlik iksiri yeşil içecek nasıl hazırlanır?

Aşağıdaki sebzeleri rondodan geçirerek sularını çıkardıktan sonra günde 3-4 bardak içebilirsiniz.

* 2 kâse taze ıspanak (İyice yıkanmış ve çiğ olarak).

*1 tutam maydanoz.

* 2 adet salatalık.

*3 taze kereviz sapı.

* yarım çorba kaşığı kaşığı taze kabuğu soyulmuş zencefil kökü.
 
* İki adet elma.
 
* 1 tutam tarçın.

* Yarım limonun suyu

Prof. Dr. Mehmet Öz

 

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Bu iksir gerçekten çok süper!!
    Ben diyet yapıyordum ve bunu da günde 3 defa içiyordum yanında.
    Ve gerçekten faydalı kendimi çok süper hissediyorum!
    Çok da lezzetli içecek. içecek olarak bunu için çok hoş tadı var!

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    karışımı yapmayı denedim ancak içililecek birşeyden çok yenilecek az sulu bir posa çıkıyor ortaya...

    YanıtlaSil
  3. slm ben bunu denerken teredütlüydüm ama şimdi çok iyiyim.kalbimden rahatsızdım çarpıntı oluyodu ama şimdi hiç rahatsız değil çok dayanıklıyım...

    YanıtlaSil
  4. Bir termosa koyarak gün içinde yanınızda taşıyabilirsiniz. Ancak her gün taze olarak hazırlanması gerekir.

    YanıtlaSil
  5. iyi günler ben bu içeceği başka birşey yemeden detoks olarak tüketebilir miyim acaba?yoksa zararlı mı olur?teşekkürler

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.