Ticker

6/recent/ticker-posts

Suna Dumankaya gençlik iksiri tarifi

Suna Dumankaya gençlik iksiri tarifi


Şimdiye kadar bir çok uzman çıkıp gençlik iksiri tarifi verdi. Dikkat ederseniz hepsinin de ortak kullandıkları bitki maydanoz.

Bu da maydanozun genç kalmak isteyenler için ne kadar faydalı bir bitki olduğunu ortaya koyuyor .
İşte bu da Suna Dumankaya'nın gençlik iksiri tarifi;

1 Demet maydanoz
3 Baş sarımsak
5-6 Adet limon

Hazırlanışı:

Bir demet maydanozu iyice yıkadıktan sonra el ile parçalayarak, ağzını kapatabileceğiniz cam bir kaba koyun.
 
Bir baş sarımsağı soyup tanelerini bütün olarak maydanozun içine koyun, limonları sıkarak suyunu maydanoz ve sarımsakların üstüne gelecek şekilde dökün.

Kapağını kapattıktan sonra kavanozu siyah bir torbaya sararak soğuk bir yerde bir gün bekletin. Ertesi gün suyunu süzerek kullanıma hazır hale getirin. Günde 2 çorba kaşığı tüketilebilir. 

Arzu ederseniz balla da tatlandırabilirsiniz.

Kireçlenmeyi çözer,kolestrole,yüksek tansiyona,trigliseride karşı faydalıdır.

Bu iksir aynı zamanda vücuttaki yağların atılmasında da yardımcı oluyor.


 

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Tarifler için gerçekten teşekkürederim. Ama sanırım siz de farkındasınız detaya fazla girilmeden üstten anlatılıyor. Ben bu maydonoz olayını tam kavrayamadım şahsen. Maydonozları koparttım koydum sarımsakları soydum ezmeden bütün koydum üzerine limon suyunu döktüm. 1 gün sonra döktüğüm limon suyunu süzüp bütün bütün 1 çorba kaşığı şeklinde mi yiycem. o 1 çorba kaşığına nekadarı sarımsak ve nekadarı maydonoz şeklinde girecek? Şahsen bu beni düşündürdü.
    saygılarımla
    Birsen.

    YanıtlaSil
  2. ben laranjit hastasıyım sesim için ne önrirsiniz doktor bağırmamı yasakladı

    YanıtlaSil
  3. bende laranjit varmış ses tellerim kalınlaştı çok sık sesim kısılıyor doktor bağırmamı yasakladı hastalığın ilerlememesi için çok dikkat etmemi söyledi siz sesim için ne önerirsiniz

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.