Ticker

6/recent/ticker-posts

Ender Saraç Sivilce giderici ve cilt tazeleyici defneli güzellik kremi

Sivilce giderici ve cilt tazeleyici defneli güzellik kremi

Hazırlanışı: Üç tutam defne yaprağı, bir tutam tarçın yaprağı toz haline getirildikten sonra bir bardak kayısı suyunda pişirilir.

Bir adet çırpılmış yumurta sarısı ve yarım fincan süt karıştırılarak krem elde edilir.


Faydaları: Yüzdeki sivilceleri gidermek ve tene tazelik sağlamak için yatmadan önce uygulanır.

Defneli güzellik kremi şampuan olarak kullanıldığında, saç dökülmesini durdurur, saçların ağarmasını geciktirmede de yararlı olur.


Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. sitenizin müptelası oldum. Harika paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.Mucize iksirler 'i Tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum.Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ay gercekten cok güzel bir maske

    YanıtlaSil
  3. merhaba benim cildim hem yağlı hemde çok hassas.ben maskeler bakarken ayrı ayrı gördüm maske çeşitlerini.peki bana görede maske var mı.hassas ürünler kullanınca cildim temizlenmiyormuş gibi geliyor.yağlı ciltler için kullanınca cildim kızarıyor.zaten cildim aşırı hassas bu nedenle kızarıklarım çok fazla.eğer yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel öneriler var
    bu siteye girmeyen kalmasın bence

    YanıtlaSil
  5. ben 18 yaşındayım ve aşırı derecede sivilce ve leke problemi yaşıyorum cildim hem çok hassas hemde çok yağlı nasıl bi maske gelir bi türlü bulamamdım ama ben arap kızı kremini denemek istiyorum kllanan varsa yardımlarınızı bekliyorum lütfen :)

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.