Ticker

6/recent/ticker-posts

Ender Saraç göbek eriten diyet


Doktor Ender Saraç pek çok kadının ortak derdi olan göbek yağlarını eritmek için özel bir diyet programı öneriyor.

Ender Saraç diyor ki: "Eğer göbeğiniz, basenleriniz gibi belli bir bölgenizi zayıflatmak istiyorsanız, fakat bu konuda başarılı olamıyorsanız sakın umutsuzluğa kapılmayın.


Belirli bölgelerden zayıflamayı ancak özel diyetler uygulayarak gerçekleştirmeniz mümkün.

Ben size 3 haftada, özellikle göbek ve bel bölgenizden incelmenizi de sağlayacak özel bir program açıklıyorum.

Ancak öncelikle şu noktayı belirtelim ki; yalnız diyet yaparak bölgesel zayıflamayı tam anlamıyla gerçekleştiremezsiniz.

göbek eriten diyet ile birlikte özel egzersiz ve bazı özel bitkisel mönüler gerekmektedir.

Bu programı üç hafta uyguladığınızda 21'inci günün sonunda vücudunuzdaki müthiş incelmeyi hayretle göreceksiniz.

göbek eriten diyet

Mekik hareketi

Dizleriniz bitişik ve ayaklarınız birbirine paralel olacak biçimde tabanlarınız yeri gösterirken iki elinizi ensenize koyarak hızlı hızlı, sık sık ve kesik kesik hareketler ile karnınız acıyana kadar sabah ve akşam ellişer defa bu hareketi yapın.

Bu hareket özellikle karın bölgenizdeki kasları güçendirir, yağ dokusunu harekete geçirerek yağların yanmasına yardım eder.

Sopalı hareket

Sopalı harekette de bir sopayı ense kökünüze alarak iki elinizi geçirin. Ayaklarınızı yere sağlam basarak süratli bir şekilde sağa ve sola doğru daha çok kalçadan yukarısını hızlı bir şekilde döndürerek bir kaç dakikada bu hareketleri yapın. Bu haraket karnın yan tarafındaki kasların şekillenmesi ve göbeğin erimesini sağlamaktadır.

Bel kasları için mekik

Bir taraftaki kolunuzu, bükülmüş olan diğer taraftaki dizinize doğru hafifçe, sık sık ve seri hareketler ile yakınlaştırmaya çalışın. Bu hareketi de birk aç dakika dayanabildiğiniz kadar yapmaya gayret edin. Daha sonra diğer taraftaki ayağınızı ve kolunuzu değiştirin. Bu hareket karnınızın yan tarafına doğru olan kasları çalıştırmak için yararlı olacaktır.

Haftanın tek günlerinde bunları yiyin (diğer günler serbest)

örnek olarak Ayın 1 inde, 3 ünde, 5 inde, 7 sinde, 9 unda vb.

Kalkar kalkmaz: Bir su bardağı ılık ballı-limonlu su (içine yarım tatlı kaşığı bal, 10 damla limon koyun).

Sabah sporu: 35 - 40 dakika tempolu yürüyüş yapın. Bol ter atmaya gayret edin. Ardından yukarda anlatıldığı gibi 15-20 dakika spor.

Duş: Ham ipek kese ya da kabak lifiyle 5 dakika fırçalar gibi göbek, basen, popo, bel sertçe fırçalanacak. 5 dakika kadar susam yağı, kekik yağı, biberiye yağı, melisa yağı ile aynı bölgeye masaj yapılacak.

Kahvaltı: bir adet kabuklu yeşil elma, bir adet sert şeftali

Ara: 2 parmak taze dil peyniri yiyebilirsiniz.

Öğle: bir porsiyon derisiz ızgara tavuk, bol rokalı ve taze soğanlı yeşil salata.

Ara (saat 15.00): 3-4 adet yulaflı bisküvi.

Ara (saat 17.30): bir adet yeşil elma.

Akşam: 4-5 kaşık zeytinyağlı fasulye (az yağlı), bir dilim tam buğday ekmeği, mevsim salatası.

Gece: Bir su bardağı şekersiz tarçınlı ılık light süt. 3-4 fincan rezene çayı, yeşil çay, mısır püskülü, kiraz, avakado yaprağı karışım çayı içilecek.

Yasaklar
- Kolalı, şekerli içecekler
- Kızartma
- Hayvansal katı yağlar (tereyağı, kaymak, yağlı şarküteriler, yumurtanın sarısı, yağlı süt ürünleri, yağlı etler, tavuk - balık derisi, tam yağlı süt)
- Alkol (özellikle bira)
- Beyaz un
- Beyaz şeker
- Doğum kontrol hapları
- Aşırı gündüz uykusu
- Çikolata
- Yağlı çerezler
- Cips


Zayıflatıcı çayı elinizden düşürmeyin

Bir su bardağı için 1-2 adet avakado yaprağı, 1 çay kaşığı yeşil çay, küçük bir tutam kiraz sapı ve mısır püskülü, 1 çay kaşığı rezene tohumu sadece 1-2 dakika kaynatılacak ve hafifçe fokurdadıktan sonra 3-4 dakika demlenmeye bırakılacak.

Sonrasında şeker veya tatlandırıcı eklenmeyecek sadece çok ince bir dilim limonla içilecek. Yemeklerden biraz sonra da içebilirsiniz. Akşam yemeği mümkün olduğunca erken yenilecek.

Sabah ise erken kalkmak önemli çünkü erken kalktığınızda metabolizma hızlanır, sabah sporu ise vücudu canlandırır, harekete geçirir.

Yorum Gönder

61 Yorumlar

  1. size çok teşşekkür edriz sizn sayenizde vucudumuz sekle gırdı.allah razı olsun

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ender bey,
    Kilo verdiğimde hemen yüzümden gidiyor.Yüzden zayıflık istemiyorum. Bu diyet uygun mudur? Bunun için neler önerir siniz?

    YanıtlaSil
  3. Boğazına hakim olamayıp bir deri-kemik kalmaktan korkan arkadaşım bir deri-bir göbek kalmaya devam et sen.Burda ne işin var senin. Yemek sitelerini dolaşsana

    YanıtlaSil
  4. kilo wermek istiyorsun madem katlanacaksın....gülü seven dikenine katlanır....ender saraça sonsuz teşekkürlerimi sunarım...

    YanıtlaSil
  5. dogum yapalı 1 sene oldu asırı kılo aldım sezeryan oldum ne yapsam kılo veremıyorum

    YanıtlaSil
  6. slm doğum yapalı 8 ay oldu bebeğimi emziriyorum 5 çay karışımını içsem zayıflamak için bebeğime zararı olur mu?

    YanıtlaSil
  7. her yerde zayıflama diyetleri sanki dünyada tek kilo problemi fazla kilolarmış gibi davranılıyo halbuki zayıflıktan yakınan o kadar çok insan varki bunlardan biride benim bende kilo almak istiyorum bunun için ne yapmalıyım bana yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  8. Ender bey diyet yapıyorum hatta sabah 90 akşam 90 mekik çekiyorum kol hareketleri de yapıyorum fakat göğüslerim küçülmüyor ben öğrenciyim ne yapmam gerektiğini bilmiyorum lütfen yol gösterin SİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  9. öncelikle teşekkür ediyorum sizden bir ricam var diyet ve sporun yanında vücuttaki sarkmalarını önleyen yağlar nelerdir nasıl kullanılır cevaplarsanız sevinirim tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. zayıflayacağım için şimdiden teşekkürlr

    YanıtlaSil
  11. kendimi her kötü hissettigimde bu siteye giriyorum ve kendimi iyi hissediyorum bir cok diyet programınızı denedim ama bu diyet cok farklı sonuçlar oluşturdu bende.Ender bey size sonsuz tesekkürler

    YanıtlaSil
  12. şeftali ve taze fasülyenin mevsimi değil onlar yerine hangi meyve ve sebzeleri geçirebiliriz. Ayrıca siyah çay serbest mi onun için hiç bir bilgi yok

    YanıtlaSil
  13. MERHABA ENDER BEY BEN GUATR HASTASIYM 19 YASINDAYIM TİROIDLERIM YETERI KADAR CALIŞMIYO KILO ALDIM COK GOBEGIM KALÇAM VE BACAKLARIMDan ŞİKAYETÇIYIM
    LTFN YARDIM EDIN

    YanıtlaSil
  14. Merhaba , ben 13 yasindayim ve 78 kilo yapiyorum. Boyum buyuk oldugu icin fazla kilolarim cok fark edilmiyor , ama yinede okulda bazi kisiler benimle alay ediyorlar ... Luften bana uygun bir zayiflama yönteni gonderin

    YanıtlaSil
  15. mrhb ender bey bu diyet haftada bir gün olarak uygulanacak demişsiniz.diğer günler[sizin yasakladıklarınız hariç] herşeyi yiyebilirmiyiz.

    YanıtlaSil
  16. bnce iyi bir diyet denedım bn kılo verdım

    YanıtlaSil
  17. ender bey bu önerdiğiniz şeyleri yaptığımda inşallah göbeğimi erite bilirim

    YanıtlaSil
  18. ender bey ben 18 yaşındayım.1.65 boyundayım.88 kiloyum bi türlü kilolarımı veremiyorum ne yapmam gerekiyor.ben bu kiloyu 7 yaşında iken hormon tedavisi gördüm.11 yaşıma kadar ondan sonra sürekli kilo almaya başladım.bu yüzden nasıl bir diyet yapmamı önerirsiniz.yardımcı olursanız cok sevinirim.bir garibanı sevindirmiş olursunuz.

    YanıtlaSil
  19. benim anlamadığım bu diyetteki menüyü 3 hafta bouynca hergünmü yiyeceğiz lütfen cevap yaZIN

    YanıtlaSil
  20. ender bey merhaba ben kabızlık sorunu yaşıyoum bundan dolayı göbeğim aşırı çıkıyor ne yapmam gerekir bana yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  21. mrb ender bey..ben 18 yaşındayım 175 byunda 65 kiloyum.boyumun kiloma göre oranı norml olsada basenlerm felaket derecede kötü duruyor ve yaptıım bacak egzerszleri işe yaramıyor ne yapmalıyım ??
    şimdiden tşkler ...

    YanıtlaSil
  22. çok teşekkür allh rzı olsun

    YanıtlaSil
  23. merhabalar...herkesin anlamadığı şu haftanın tek günleri bunlar yenilecek peki diğer günler ne yapmamız gerekiyor sadece bu sorunun cevabını merak ediyoruz.ilginize teşekkürler...

    YanıtlaSil
  24. valla bi deri bi kemik değilim am ona benzer bişey olmaya çalışıyorum

    YanıtlaSil
  25. bu uygulama 1. 3. 5. 7. gün yani bir gün arayla mı uygulanacak??? bu konuyu aydınlatırsanız sevinirim teşkkürler.

    YanıtlaSil
  26. mrblar bu nu uyguladıgımız taktırde acaba 21 gunde ne kadar kılo verme ımkanımız var . tşklerr

    YanıtlaSil
  27. ENDER BEY,
    ÇOK SIK KİLO ALIP VERİYORUM..YASADIGIM BAZI OLAYLAR SEBEP OLUYOR BUNLARA..NEYSE..POPOMDA WE BACAKLARIMDA ÇATLAMALAR OLDU DAHA 14 YASINDAYIM AMA 55 KİLOYUMM ÇOK KÖTÜ DİMİ BU CATLAKLAR İÇİN NE YAPABİLİRİM..???

    YanıtlaSil
  28. meraba ender bey ben tatlı yeme isteğim var bunu nasıl önleyebilirim sizce öğle yemeği yemden aksam yemeğine gecmek doğru mu

    YanıtlaSil
  29. benim çok fazla bir kilom yok ama düşük bel giydiğimden dolayı çok aşırı bir şekilde bel bölgesinde yağ var bu verdiğiniz diyeti uygularsam işe yararmı lütfen cevap yazın şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  30. ender bey 19 yaşında 1.85 boyunda 105 kiloyum ögrenciyim bir türlü kilo veremiyorum lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  31. slm beim sorunum doğum sonrası göbek bundan sıkıldım giydiğim kıyafetlerle meydana gelmek istiyorum artık lütfen bir çözüm .. yardımcı olursaız sevinirim...

    YanıtlaSil
  32. ben 8 yaşındayım.benim sorunum kilo alamamak .bana yardım eder misiniz ?
    acilen kilo almam lazım
    çok acele cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
  33. Yaa bu diyet hangi aralıklarla yapılacak cevap verin lütfen haftada sadece 1 gün mü yokca 1 3 5 7 günlerde mi?? Lütfen cevap verin!!!!!!

    YanıtlaSil
  34. ayın 1 i ,3 ü gibi tek sayılarla başlayan günlerinde uygulanacak.

    diğer günler serbest.(serbest diy abartmayın ama)

    YanıtlaSil
  35. MERHABA,DOĞUM YAPTIM AMA KİLOLARIMI VEREMEDİM,HEM ZAYIFLAMAK HEM DE GÖBEĞİMİ ESKİ HALİNE GETİRMEK İSTİYORUM.SIKILAŞTIRMAK İÇİN BİTKİSEL YAĞ ÖNERİLERİNİZ NELERDİR?TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  36. mucize iksirler30 Haziran 2010 18:23

    yağları eşit miktarda karıştırın.

    duş yaparken Ham ipek kese ya da kabak lifiyle 5 dakika fırçalar gibi göbek, basen, popo, bel sertçe fırçalanacak.

    duştan sonra 5 dakika kadar hazırladığınız masaj yağı ile aynı bölgeye masaj yapılacak.

    bir önceki yorumun başlığına tıklayarak sıkılaştırıcı yağ önerisini okuyabilirsiniz

    YanıtlaSil
  37. Hocam sizden başka çare yok.

    siğillerin bitkisel tedavisi nedir bu sorunla ilgili bir çok tedavi şekli uygulandı sonuç olumsuz

    Hocam yardım ederseniz bu konuda bizi çok sevindirirsiniz Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  38. merhaba ender bey ben ilk defa bu diyete başlayacagim insallah zayıflarım verdıgınız bılgıler icın tşkler...

    YanıtlaSil
  39. meraba ender bey ben 17 yaşındayım 1.60 boyumdayım ve 60 kiloyum göbek kalça selülit ve basenden çok şikayetçiyim nasıl kilo verebilirim lütfen yardım edin çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  40. meraba ender bey ben 30 yaşındayım 4 çocuk doğurdum 1.60 boyundayım 97 kiloyum zayıflamak istiyorum lütfen bana yardım edin size çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  41. sayenizde filanta gibi oldum. her gören nazar duası okuyor. allah ne muradınız varsa versin. amin.

    YanıtlaSil
  42. yalnız elma sirkesi içmek yada az yemekle zayıflanmaz.

    göbek eriten diyeti egzersizleri ile birlikte uygulayın fıstık gibi olun.

    YanıtlaSil
  43. ender bey ben 31 yaşındayım omur ilik ameliyatı oldum ve aşırı kilo aldı herşeyi denedim ama verremedim herkesin alayından bıktım bana allah aşkına yardım edin hayatan bıktım

    YanıtlaSil
  44. merhaba ender bey ben 17 yaşındayım..1.73 boyundayım 75 kiloyum. ve kendime engel olamıorum.en azından ideal kiloma dönmek istiyorum..ama iştahım çok yerinde yemekten kısamıyorum..bunun için bana yardım edermisiniz? lütfn en kısa zamanda cvbnzı bkliyorm..

    YanıtlaSil
  45. mrb hocam ben beş senelik evliyim benim cocugum olmuyor polikistik over hastasıyım ve kilomda var doktorlar bana kilo vermemi ve kilo verdikçe kisin gidecegini söylediler ve çoçuk sahibi olacagımı söylediler ben kilo veremiyorum eger bana yardımcı olursanız çok sevinirim birde bana tüp bebegi öneriyorlar yumurtalıklarım iyi çalısmıyor ne kadar etkili olur bu kiloyla simdiden tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  46. merhaba.. bu diyeti tam olarak 21 gun uyguladım.. gun içinde 3 bardak elma sirkeli suda içtim.. yağları dediğinizi gibi karısıtırdım. yürüyüşüme dikkat ettim harektelerimi yatpım..irademi zorladım ama sonuç mu.. 3 haftada 64.5 kilodan 59 kiloya düştüm..ve de göbek bölgemde inanılmaz güzel zayıflama oldu. sebzeleride merak eden arkadaslara söyleyeyyim mevsim sebzesi yedim seftali yerine elma armut gibi sert meyveler yedim az sekerli..herkese şiddetle tavsiye ederim.. sevgiler... teşekkürler...

    YanıtlaSil
  47. daha 2. mekikte baş dönmelerim başlıyor, sanırım tansiyondan kaynaklanıyor,

    mekikten başka karın düzleştirme hareketleri nelerdir?
    1,60 boyunda 65 kiloyum,ve aşırı kansızlık var,kan değerim 7,

    bu durumda hangi dieti önerirsiniz.

    YanıtlaSil
  48. Merhaba Ender bey,
    Gül suyu ve gül yağı cilt için karıştırılıp sürülebilir mi? Ve ciltde ki kahverengi lekeleri ne giderir?

    YanıtlaSil
  49. formula 7 ictikden sonra, kac hafta zayiflyaram?

    YanıtlaSil
  50. mrb ender bey bende bu diyete bugün başladım ama zayıflama çayından kullanmıyorum o çayı kullanmadan da faydasını görebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  51. Merhaba Ender bey,
    Kilo verdiğimde hemen yüzümden gidiyor.Yüzden zayıflık istemiyorum.Bunun için neler önerir siniz?

    YanıtlaSil
  52. MERHABA ENDER BEY BEN İKİ KEZ SEZERYAN İLE DOĞUM YAPTI VE GÖBEĞİM ÇOK VAR SİZİN ÖNERİLERİNİZİ UYGULARSAM GÖBEĞİM ERİRMİ YAKINLARIM BANA NE YAPARSAN YAP GÖBEĞİN ERİMEZ DİYORLAR SİZCE ERİRMİ.TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  53. Mucize iksirler18 Nisan 2012 09:13

    Canan karatay'ın önerdiği beslenme programını uygulayın. çok faydasını görürsünüz.

    Kilo vermek için en önemli şey yanlış beslenme alışkanlıklarınızı değiştirmektir. doğru ve sağlıklı beslenme programını yaşam tarzı haline getirdiğinizde ideal kilonuza kavuşursunuz.

    YanıtlaSil
  54. Bende bu programı uygulayacağım. Yorumlarda dikkatimi çeken zayıflıktan şikayetçi bir arkadaş var. Sizde bu programda yasaklanan her şeyi yiyin kesin şişmanlarsınız :D

    YanıtlaSil
  55. daha öncede okudum burayı yapıpta veren olmadı galiba.ilk benim bunu yazan.1 68 boy 88 kılodan 3 haftada 10 kılom gitti.78 oldum .sizde yapın derim müthiş bişey.

    YanıtlaSil
  56. nasıl yani? haftada bir gün bunları yiyerek ve egzersizleri yaparak 3 haftada 10 kilo mu verdiniz?

    YanıtlaSil
  57. Haftada bir gün değil, haftanın tek günlerinde yani 1. gün, 3. gün, 5. gün, 7. gün gibi

    YanıtlaSil
  58. öncelikle tavsiye ve yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim!..Bu diyet ve spor sayesinde zayıflanılacağına inanıyorum ama bu biraz sıkıcı bi diyet listesi değilmi???sizden ricam herkesin sevebileceği daha uygun ve zevkli diyet listesi öneremezmisiniz???Yardımlarınız ve dinlediğiniz için teşekkür ederim!..Sizlere kolay qelsin...

    YanıtlaSil
  59. 2 gündür bu diyeti uyguluyorum.16 yaşındayım ama göbeğim var sadece.49 kiloym.bu listeye günde 3 öğün elma sirkeli ılık suyu da eklesek olur mu ender bey.elma sirkesi zayıflamaya yağ eritmeye birebirmiş.

    YanıtlaSil
  60. Ender bey ben doksan bir kilo oldum sirkeli su ve yasil cayi oneriyorlar faydasi olurmu diyet yapamiyorum piskolojik olarak daha fazla yiyorum

    YanıtlaSil
  61. Size Karatay diyeti uygulamanızı öneririm. Facebook'da https://www.facebook.com/ObezliktenKurtul sayfasını takip edin. ayrıca şu sayfayıda inceleyin. http://woto.com/karatay-menusu çok faydasını göreceksiniz

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.