Ticker

6/recent/ticker-posts

İbrahim saraçoğlu Zayıflamak isteyenler için mucize formül

Zayıflamak isteyenler için mucize formül
Yemeklerden yaklaşık 15 dakika önce bir yemek kaşığı dereotu yerseniz daha kısa sürede (10 dakika sonra) tokluk hissi oluşur. Böylece daha az yemek yersiniz.

Zayıflamak isteyenlerin özellikle tüketmesi gerekir. Dereotu açlık duygusana fren yaptıran bir doğal destektir. Dereotunu yemek aralarında da yiyebilirsiniz. Bir süre sonra iştahınızın azaldığını farkedeceksiniz.
Dereotunu yemeklerden önce yemeye devam ettiğiniz taktirde iştahınızın azaldığını ve yemek yerken daha çabuk doyduğunuzu sizde farkedeceksiniz.
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu
Zayıflamak için lahana kürü

Zayıflamak için mısır püskülü, kiraz sapı ve ısırgan

Doğal zayıflama çayı tarifleri

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. buğün alıp hemen denicem çok kilolulu değilim ama iştahıma sahip olamıyorum

    YanıtlaSil
  2. syn ibrahim saraçoglu yag çözücü kilo verdirici hangi bitkileri önerirsizniz tşk

    YanıtlaSil
  3. çok zayıfladımbuğün alıp hemen denicem çok kilolulu değilim ama iştahıma sahip olamıyorum

    YanıtlaSil
  4. asla cevap alamayacağımı düşünüyordum fakat cevap alanları gördüm ve umutlandım. bu konu da bir soru da benden 19 yaşındayım 167 civarı boym var 62 kiloyum.senelerdir aynıyım ve şu 5-6 kilo fazlalığı veremiyorum. bu dereotu yeterli mi benim için ne yapsam?

    YanıtlaSil
  5. vucütumuzu sıkılaştırmamız için ne ögrenırsiniz

    YanıtlaSil
  6. sıkılaştırıcı13 Mart 2009 21:34

    Başlığın altındaki arama kutusuna " sıkılaştırıcı " yazıp aratarak cilt sıkılaştırma konusundaki yazıları bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. emin olunki bugün sizi tv de izledim ilk defa bu kadar kilo verebileceğime inandımher konuda söylediğiniz sözlere güveniyorum ve bugün uygulamaya başlayacağım Allah yolunuzu açık etsin . Begüm

    YanıtlaSil
  8. merabalar ben 1.70 boyunda 70 kilodayım sadece göbeğimin erimesini istiyorum.bana ne önerirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. Göbek eritmek için15 Nisan 2009 22:14

    Sitemizdeki arama kutusuna GÖBEK yazıp aratarak sitemizdeki göbek eritme konusunda yazılmış yazı ve önerilere ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  10. mrb inş. dereotu iştah kapatmaya yardımcı olur hemen deniycemm tawsiyeelriniz içn teşekkürler hocamm.....

    YanıtlaSil
  11. MERHABA BENDE TROİT VAR DOKTORA GİTTİM 2 YIL TEDAVİ GÖRDÜM YALNIZ NÖDÜL SAYISI GİT GİT ÇOGALIYOR DOKTORUM DÜŞECEK DİYOR AMA ARTIK İNANCIM KALMADI.BİRDE BENDEKİ GUATIR ZEHİRLİ DERE OTUNUN BİR SAKINCASI OLMAZ DİMİ.ARTIK TEK ÇAREM DERE OTU BANA CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben 17 yaşındayım 65 kiloyum bir kaç gün ipin ucunu kaçırıyorum birden 2-3 kilo alıyorum ve bir daha veremiyorum. Kilomu en azından sabit tutmak için ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  13. bu tavsiyelerin yanında çörek otu yiyin arkadaşlar peygamberimiz çörek otu için ölüm hariç her hastalığa şifa olduğunu söylüyor o ne söylerse doğrudur zaten bütün tıb otorite kuruluşları bunu farketti ve çok geniş çaplı araştırmalar yapıyorlar şimdi siz diyeceksiniz şişmanlık hastalıkmıdır ki evet şismanlık bütün hastalıkların ilk adımıdır şisman insanın bütün iç organlarıda kiloları nisbetinde yağlanıyor ve görevlerini eskisi gibi yapamaz hale geliyorlar hepinize bol çörek otlu ve doğal olarakta sağlıklı günler diliyorum

    YanıtlaSil
  14. ben elme kromda denedim ama 1 hafta kullandım 16 yaşındayım ve gerçekten çok kiloluyum bana ne öneririsiniz lütfen yardımcı olun nasıl zayıflayabilirim ben yaa... tşkkrler...lütfen yardım

    YanıtlaSil
  15. merhabalar içinizde en kilolu benim anlaşılan yaşım 22 boyum 1.69 kilom 75 vermekte zorlanıyorum bi hafta yürüyüş yaptım sadece ve ekmek hiç yemedim 3 kilo verdim ama tekrar düzen bozulunca yine 3 kiloyu aldım 60 kiloydum elma krom kullandım bu hale geldim size sadece tek diyeceğim asla bu ilaçlara güvenmeyin hepsi yalan kendi azminizle verin dereotunu deneyecem birde hocama sormak istediğim şu benim el ve ayaklarım şişiyor bu hormanal bir düzensizlik belirtisimi sizce doktora gitmeliyim şimdiden tşkler sağlıklı günler ii zayıflamalar

    YanıtlaSil
  16. slm doktor bey ben çiçek 19 yasında bir bayanım 75 kilodayım. hastaneye gittim birsey cıkmadı ama benim bu hali cok rahatsız ediyor. calıstıgım için spor yapma imkanı bulamıyorum ama kendim de basaramıyorum. cok rejime girdim ama tek basıma yapamıyorum. lütfen yardım edin bana ne olur rahatsız oluyorum. ne olur. öneriniz nedir acaba

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.