Ticker

6/recent/ticker-posts

ibrahim saraçoğlu gençlik iksiri

gençlik iksiri

15-16 tane maydonoza 2 yemek kaşığı taze limon suyu ve yarım bardak da su ilave edildikten sonra blenderdan geçirilir. Sabah aç karnına kahvaltıdan 15-20 dakika önce içilir.

Bu karışımın özelliği gençleştirici bir etkisinin olmasıdır. Vücuttan toksin attırır ve karaciğer yağlanmasına karşı da mükemmel bir çözümdür. 15 gün boyunca her sabah içmek gerekir.

2. günden itibaren sabahları kalktığınızda daha dinç ve daha zinde kalkacaksınız. Yorgunluğu daha az hissedeceksiniz.


ibrahim saraçoğlu

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. sinesüt için tavsiye ettiği papatya buğusunu yaptım gerçekten işe yaradı bunca sene eziyet çekmişim allah razı olsun saraçoğlu hocam

    YanıtlaSil
  2. hocam saçımdkai kepeğin önüne geçemiyorum saç derim yağlı kepekden kurtulmanın yolu nedir .Acil yanıt lütfen başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Brendarı olmayan nasıl yapacak? Lütfen cevaplayıp bana mail atarsanız çok sevinirim.Yağlı esmer sivilce ve lekeli bir cilde sahibim.aynı cilde sahip olup da daha sonra kurtulan tedavi olan arkadaşlar çözümünüzü bekliyorum.siz kurtuldunuz belki ben d kurtulurum.Şu mevsimde kullanabileceğim meyve kürleri tavsiye ediniz.Çok teşekkürler
    hbozyel@mynet.com

    YanıtlaSil
  4. iyi gunler hocam ben sizin sac dokulmesi icin lavanta kurunu deniyorum ama saclarim hala dokulmesi durmadi bana yardimci lursaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.