Ticker

6/recent/ticker-posts

Siyah noktalar için maske

Siyah noktalar için maske

Cildimizde oluşan Siyah noktalar çok yaygın olan gençlik sorunudur. Hepimiz zaman zaman bu sıkıntıyı yaşmaktayız.

Aşağıdaki siyah nokta maskesini haftada bir kere uyguladığınızda elde ettiğniz sonuçtan memnun kalacaksınız. Bu cilt maskesi çok kolay uygulanabilir.

Malzemeler:

  • 1 tatlı kaşığı mısır unu
  • 1 tatlı kaşığı yoğurt

Malzemeleri karıştırdıktan sonra yüzünüze (göz çevreniz hariç) maske olarak uygulayın. Yüzünüzde 20 dakika beklettikten sonra ılık su ile yıkayın.

Maske uygulamasının ardından 10 dakika kadar yüzünüze buhar banyosu yaparsanız gözenekler genişler. Daha sonra pamuk yardımıyla siyah noktaları kolaylıkla temizleyebilirsiniz.

Siyah nokta maskesini haftada 1 kez uygulayın.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. ßu maskeyi beğenDim.hem de çok basitmişş.hemen deniycem.saolun tşk ederm...

    YanıtlaSil
  2. çok merak ettim
    inşallah işe yarra

    YanıtlaSil
  3. Ya ben bu maskeyi günde bir dafa kullanıom sizce bir zararı var mıdır bana iyi geliyor da...

    YanıtlaSil
  4. yhaa benim yüzümdede siyah noktalar var ama bir türlügeçemedi umarım sizinformüllerle geçer... teşkürler
    bn ayşe sağolun

    YanıtlaSil
  5. ya formülü görüp teşekkür yazan arkadaşlar.bi de uyguladıktan sonra sonucu yazında bizde ona göre kullanalım

    YanıtlaSil
  6. ben çok merak ediyorum ve başım dertte siyahlarla.biçok krem losyon kullandım ama işe yaramadı bi çok sitede bu formül verilmiş umarım işe yarar.yapıpda iyi sonuç alan var mı aranızda

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.