Ticker

6/recent/ticker-posts

Ergenlik sivilceleri için maya maskesi


Ergenlik sivilceleri için maya maskesi

Ergenlik dönemine giren her gencin en büyük derdi olan ergenlik sivilceleridir. Yüzünüzde oluşan sivilceleri kesinlikle sıkmayın.

Bu dönemde cildinizle asla oynamayın, çok yağlı yiyeceklerden uzak durun, kuruyemiş ve asitli içeceklerle vedalaşın.

Cildinizi kekik çayı ile silin. Peelingi ise haftada bir yapın, çünkü fazlası cildinize zarar verebilir.


Ergenlik sivilceleri ile sorunu olanlar Yüzüne aşağıdaki maskeyi uygulayabi
lir;

1 çay kaşığı un haline getirilmiş kuru maya,

1 dövülmüş aspirin,

1 tatlı kaşığı oksijenli suyu karıştırıp yüzünüze sürün.
 
Maskeyi 20 dakika beklettikten sonra yüzünüzü yıkayarak temizleyin. Gece yatmadan önce de avucunuza bir miktar limon sıkıp yüzünüze sürün. 

Bu kürü 5 gün boyunca tekrarlayın.

Suna Dumankaya

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. meraba suna hanım ben 17 yaşındayım yüzümde sivilce ve siyah noktalar var ayrıca cildim çok yaglı genelde alnım yanaklarım ve burun üzerinde çok oluyo ve kırmızı sivilce çıkıyo bunu için bana ne gibi bakım önere bilirsiniz ayrıca ben doktora da gittim bana kremler ve moos sabunu verdi bunları kullandım ama bi yararını pek göremedim

    YanıtlaSil
  2. mrb bn esra bu maskeyi 4 gün denedim. maskeyi kullandığım için sivilce çıkmaz diyerek badem, çekirdek filan yedim. ama yinede baya bi faydası oldu. tşklr suna dumankaya

    YanıtlaSil
  3. ben henüz denemedim ama iyi olduğunu duymuştum

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.