Ticker

6/recent/ticker-posts

Kayısı çekirdeği yağı

kayısı çekirdeği yağı

Kayısı çekirdeği yağı cildi gençleştiriyor.

Kayısı çekirdeği yağı tüm ciltlere uygun doğal bir üründür.  

Kayısı çekirdeği yağı özellikle ileriki yaşlarda ortaya çıkan kırışıklıkları azaltıyor.

Kayısı çekirdeği yağı yoğun miktarda A vitamini içerdiğinden cildi nemlendirip, doğal bir canlılık ve parlaklık vererek, akneleri temizliyor.

Kayısı yağı aynı zamanda kalsiyum, magnezyum, karotin ve betakaroten maddelerini içeriyor.  

Kayısı yağı yaşlanmayla ortaya çıkan kırışıklıkları azaltıyor. 

Cildin doğal güzelliği için haftada bir gün, kuru ciltlerde ise günde bir defa deriye kayısı yağı sürülmesini tavsiye ediyoruz.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. meraba ben kayısı çekirdeği yağı kullanıyorum hergün çok az miktarda göz altlarıma sürüyorum cildimi iyice temizledikten sonra ve yorgunluktan oluşmuş mor halkalara bile iyi geliyor düzenli kullanıldığında ilk haftadn farkedeceksiniz.

    YanıtlaSil
  2. Kullanmadan önce yorum okuyup emin olmak isteyenlere...Ben de,kayısı yağını yeni kullanmaya başlamış biri olarak;canlılık we rahatlık aynı zamanda da belirgin olarak bir düzelme olduğunu söyleyebilirim.Deneyebilirsiniz,fiyatı we her cilde uygunluğu açısından pek birşey kaybetmiş olursunuz...

    YanıtlaSil
  3. kayısı çekirdeği yağını yüzümüze sürdükten sonra öyle kalıyormu yoksa bi süre beklettikten sonra yıkıyormuyuz cevap yazarsanız sevinirm teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Kayısı yağını krem sürer gibi ince bir tabaka halinde cildinize sürüp iyice yedirin.

    Cilt tarafından emileceğinden ayrıca temizlenmesine gerek yok.

    YanıtlaSil
  5. ben de kullanıyorum doğal bi ürün kullanmak hoşuma gidiyor.gerçekten çok faydasını gördüm.misss gibide kokuyor.aldığım herhangi bir nemlendiricinin içine iki dolu kapak döküyorum bol karıştırıp öyle kullanıyorum.tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  6. merhaba bende kayısı çekirdegi yagını15gündür falan kullanıyorum
    mucize bir yag diye bilirim göz altı morluklarına çok iyi geliyor cilte parlaklık veriyor denemenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.